Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
vrijdag 11 april 2014 om 13:18
http://www.oudersvannu.nl ... en-kleertjes-en-schoenen/
Volgens mij dus heel gemiddeld als een anderhalfjarige 22 -24 heeft en een driejarige 25-27. Het lijkt me vreemd namelijk dat je kind van anderhalf tot 3 maar 2 maten zou groeien.
Volgens mij dus heel gemiddeld als een anderhalfjarige 22 -24 heeft en een driejarige 25-27. Het lijkt me vreemd namelijk dat je kind van anderhalf tot 3 maar 2 maten zou groeien.
vrijdag 11 april 2014 om 15:25
Oh, vorige berichtje weg.
Ik zei dus dat ik een iets andere smaak heb en meer van wat stoerdere kleren hou. Ik vind dat pakje van George echt niet mooi.
Nu voor zoon veel van Chaos and Order.
Mijn dochter had toen ze 1 was wel een spijkertuinbroek, die vond ik heel leuk.
Ik zei dus dat ik een iets andere smaak heb en meer van wat stoerdere kleren hou. Ik vind dat pakje van George echt niet mooi.
Nu voor zoon veel van Chaos and Order.
Mijn dochter had toen ze 1 was wel een spijkertuinbroek, die vond ik heel leuk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
vrijdag 11 april 2014 om 15:28
Zoon wordt morgen 3 en heeft schoenmaat 26.
Ik heb gisteren alvast schoenen maat 27 (omdat ik ze zo leuk vond) en maat 28 (leuk en heel veel afgeprijsd) besteld.
DH de ugglaarsjes zijn echt heel leuk maar zonder rits. Ik heb een vrij hoge wreef dus weet nog even niet of ik ze houd. Best wel lastig aandoen.
Ik heb gisteren alvast schoenen maat 27 (omdat ik ze zo leuk vond) en maat 28 (leuk en heel veel afgeprijsd) besteld.
DH de ugglaarsjes zijn echt heel leuk maar zonder rits. Ik heb een vrij hoge wreef dus weet nog even niet of ik ze houd. Best wel lastig aandoen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zaterdag 12 april 2014 om 09:01
zaterdag 12 april 2014 om 20:25
http://www.greenjump.nl/C ... ng/Zomerhoedjes-en-petjes
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!