Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
Dan hebben m'n vriendinnen allemaal zoontjes met kleine voeten, blijkbaar. Gelukkig maar, maat 47 is echt niet praktisch!
http://www.oudersvannu.nl ... en-kleertjes-en-schoenen/

Volgens mij dus heel gemiddeld als een anderhalfjarige 22 -24 heeft en een driejarige 25-27. Het lijkt me vreemd namelijk dat je kind van anderhalf tot 3 maar 2 maten zou groeien.
Dit is mijn jurkje van vroeger. Zat ook nog zo'n onderbroek bij met froezels op de kont

Lemoos : dat geborduurde ziet er volgens mij lelijk uit, omdat het op geplooide stof geborduurd is. Kan je goed zien bij die link waar hij te bestellen is.
Voor mijn dochter kregen we, bij haar geboorte, gebreide schoentjes / slofjes. Was helaas echt niet aan ons besteed.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Oh, vorige berichtje weg.

Ik zei dus dat ik een iets andere smaak heb en meer van wat stoerdere kleren hou. Ik vind dat pakje van George echt niet mooi.

Nu voor zoon veel van Chaos and Order.

Mijn dochter had toen ze 1 was wel een spijkertuinbroek, die vond ik heel leuk.
Zoon wordt morgen 3 en heeft schoenmaat 26.

Ik heb gisteren alvast schoenen maat 27 (omdat ik ze zo leuk vond) en maat 28 (leuk en heel veel afgeprijsd) besteld.

DH de ugglaarsjes zijn echt heel leuk maar zonder rits. Ik heb een vrij hoge wreef dus weet nog even niet of ik ze houd. Best wel lastig aandoen.
Leuke foto, DH!

Ik heb niks met het maritieme thema

Dochter heeft maat 27, bijna 4. Zij heeft altijd al grote voeten gehad. Haar eerste schoenen waren in maat 22-23.
Lief jurkje DH.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier maat 28 bij 3,5, gelukkig staat ze nu al ruim een half jaar stil waardoor ze hopelijk uiteindelijk niet in maat 44 ofzo gaat eindigen.
Ben een meelezer, zie vaak leuke dingen voorbij komen! Ook van merken die ik niet ken.

Zie de schoenmaten voorbij komen. Dochter van 3.5 heeft net schoenmaat 24. Zoon van net 1 heeft maat 21
DH ben jij dat? Of is het jouw dochter in een jurkje van jou vroeger?
Gatti : wat jammer van de laarsjes. Niet handig dat het zonder rits is. Is het wel leer dat eventueel nog wat soepeler word?

NYC : dat is dochter in mijn oude jurkje
Hier heeft dochter van net 3 al maat 27.

Maar ze is sowieso wel groot, 102 cm.
Wij hebben een kleintje volgens mij nu 2j2m en 89cm en schoenmaat 22 ongeveer.
Dochter van 2,5 hier heeft ook schoenmaat 22. Heb twee paar 23 staan, maar die zijn toch echt nog te groot.

Qua kleding gaat ze nu langzaam over naar 92. Al zit 86 wel vaak nog beter, zeker qua breedte. Over een tijdje in Frankrijk maar weer wat smallere kleding inslaan .
Iemand trouwens een tip waar ik kan kijken voor een leuke stoere pet? (Dus niet een zonnehoedje)

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

http://www.greenjump.nl/C ... ng/Zomerhoedjes-en-petjes
Kom zo'n leuk plaatje tegen

Och hemel waar ik nu beland ben

Pagina doet het niet
Die zijn leuk Nous! Waar komen die vandaan?
quote:Desperate_Housewive schreef op 12 april 2014 @ 20:32:

Die zijn leuk Nous! Waar komen die vandaan?Welke? Die eerste petten? H&M.
Dank, wat zijn jullie snel!

Het mag nog wel wat stoerder
Zara heeft ook petten. Volgens mij bedoelt voor jongens, maar dat maakt niet uit toch? En Z8 heeft een leuk petje met sterren in de collectie deze zomer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven