2 pijnlijke knobbels op mijn hand/pols
vrijdag 11 april 2014 om 23:38
Ik heb sinds twee weken een pijnlijke pols en hand, er steken twee knobbels uit. Ben vandaag naar de huisarts geweest en die zei dat er niks aan de hand is,. Maar waarom heb ik twee knobbels en zoveel pijn tijdens het bewegen? Soms wordt ik zelfs midden in de nacht wakker door de pijn, iemand ervaring hiermee?
zaterdag 12 april 2014 om 09:01
quote:dophertje schreef op 12 april 2014 @ 00:04:
Ganglion? Als dat t is gaat t over t algemeen vanzelf weg. Zo niet kun je t laten verwijderen.Ik heb ook een ganglion gehad, maar die deed helemaal niet zeer. (als het wel een ganglion is, kan hij zomaar vanzelf wegtrekken overigens)
Ganglion? Als dat t is gaat t over t algemeen vanzelf weg. Zo niet kun je t laten verwijderen.Ik heb ook een ganglion gehad, maar die deed helemaal niet zeer. (als het wel een ganglion is, kan hij zomaar vanzelf wegtrekken overigens)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

zondag 13 april 2014 om 05:48
Nou als ik mijn hand naar beneden buig zie je echt een soort van "bobbel" zitten, hij is ook best groot.. En dat tweede wat uitsteekt is een botje. En ze doen vreselijk veel pijn, begrijp er niks van.. Soms heb ik ook geen kracht in mijn duim-wijs & middelvinger, dan lukt het bijv amper om een glas vast te houden en gebruik ik mijn andere hand ervoor. Snap er niks meer van

zondag 13 april 2014 om 07:04
Als ik het zo lees denk ik ook aan ganglion of cyste. Ik heb het ook gehad in m'n pols. Tijd mee gelopen maar ging vooral tijdens het werk pijn doen, werkte toen als stewardess en de zware trolleys en volle koffiepotten waren funest.
Huisarts zei dat het bij mij net op een rotplek zat, drukte op zenuwen.
Kan idd vanzelf weggaan maar dat ging bij mij niet dus uiteindelijk laten opereren.
Was zo gedaan, daarna nog wel fysio gehad want had niet veel bewegelijkheid meer in m'n pols omdat ik hem daarvoor door pijn minimaal gebruikt had.
Terug naar de huisarts dus
Huisarts zei dat het bij mij net op een rotplek zat, drukte op zenuwen.
Kan idd vanzelf weggaan maar dat ging bij mij niet dus uiteindelijk laten opereren.
Was zo gedaan, daarna nog wel fysio gehad want had niet veel bewegelijkheid meer in m'n pols omdat ik hem daarvoor door pijn minimaal gebruikt had.
Terug naar de huisarts dus