Onbenullige ergernissen

06-04-2014 19:31 3137 berichten
Aan welke dingen, die eigenlijk helemaal niet zo erg zijn, kan jij je heel erg ergeren?

Ik aan mensen die 'Disney' zeggen voor Disneyland Parijs, en mensen die 'broodje' zeggen als ze een gewone boterham bedoelen.
Het ging fout met de NS op het moment dat je geen koffie meer kon kopen in de trein en je niet meer mocht roken Komt die Railcatering alleen op intercity's? Dat is ook de pest. Die zijn er amper nog, want op de meeste trajecten word je opgehokt in een zgn Sprinter, zonder wc.
- weggehaald ivm privacy -
Ik erger me aan mijn vriend, die de laatste tijd best vaak de brommer (officieel van mij) pakt terwijl hij net een nieuwe fiets heeft.

De brommerpapieren heeft hij wel, maar hij heeft geen officieel rij of brommer bewijs. (vroeger wel gehad maar dat telt niet meer neem ik aan)

Het is echte lekker zijn eigen schuld als Oom agent hem een keer op zijn lazer geeft...

Forummers die op topics gaan zeggen dat ze het topic irritant vinden vind ik ook irritant. Waarom lees je het dan!

Ik erger me ook aan mijn kat waar het 'flapje' van haar bandje die ik steeds zorgvuldig terug frommel (snappen we het ) steeds weer los schiet...

Oww en aan mezelf, ik heb wokgroenten in de koelkast liggen die dringend op moeten. Ik doe echter op zondag qua eten lekker makkelijk. Dat kan niet met thaise wokgroenten...
Alle reacties Link kopieren
@marlyn kip rijst en wokgroente? Makkelijker kan bijna niet toch? 😉 haha snap het hoor, ik ben al een uur moed aan het verzamelen om koffie te gaan kopen in de supermarkt
Ik heb weer wat ergernissen verzameld de afgelopen dagen:Vrachtauto's die inhalen.
Mensen die links stilstaan op de roltrap.
Mensen die bij een roltrap die vol staat er als nog langs willen. Pak dan alsjeblieft even de trap.
Domme mensen.
Kinderen die lawaai maken/ zwaar irritant zijn op openbare plekken.
Ouders die er vervolgens niks van zeggen.
Kinderen überhaupt.
Mensen die tegen de stroom inlopen, langzamer lopen dan de stroom of in de stroom stil gaan staan.
Mensen die vinden dat ik ook mee mag genieten met hun muziek.
Oudere mensen die een gesprek met je aanknopen in de trein terwijl je zit te leren.
Jongens/mannen die je midden in de stad aanspreken, terwijl je met oordoppen in loopt, met: Hey, ik zag je net lopen en ik moest even zeggen dat ik je er heel leuk uit vind zien. Daar vervolgens netjes 'dankje' op zeggen en verder willen lopen, maar ze dan een heel gesprek willen aanknopen. Ik wil *&^$@% gewoon even snel langs winkel x, rot op!
Zeker weten dat ze dat bij het volgende meisje wat alleen door de stad loopt ook doen.
Te warme ruimtes.
Professoren die voor elk dingetje een aparte mail sturen en in elke volgende mail het vorige dingetje ook weer benoemen. Waardoor je dus op het eind één mail hebt met alle info die dus voldoende was.
Voetgangers die eerst de weg oplopen en dan kijken of er wat aankomt.
Mensen die op het laatste moment plannen afzeggen.
(<)16-jarigen in de kroeg, ik hoopte dat dit sinds de nieuwe wet wel afgelopen was, helaas.
Diezelfde (<)16-jarigen die vervolgens buiten te staan kotsen.
Mensen die eerst fijn hun sigaretje gaan roken en vervolgens naast je komen zitten.
Rokers überhaupt.
Idem voor mensen die stinken.
Jochies Mensen die met bier gooien.(Oudere) Mensen die je een koekje, snoepje of iets aanbieden en door blijven drammen als je netjes hebt gereageerd met: "Nee, dank u.".

Ergernis aan mezelf:

Ik ben een extreme flapuit.

Dit was het denk ik wel voor nu.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik erger me aan dikke tieners die voor de ingang van de supermarkt chips lopen te vreten en redbull drinken.
quote:sinnombre schreef op 13 april 2014 @ 16:18:

Ik erger me aan dikke tieners die voor de ingang van de supermarkt chips lopen te vreten en redbull drinken.

Die was ik nog vergeten!

Zag er laatst één in de trein een zak chips verorberen. Ik was erg opgelucht toen de zak leeg was, werd er bijna misselijk van. Toen kwam er nog een zak m&m's tevoorschijn.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik erger me echt enorm aan spugende mensen!

Vind het zo onvoorstelbaar smerig, dat tuffen overal en nergens.. Vanochtend op het station stond ik er eens op te letten: overal van die vieze klodders op de grond waar iedereen weer in stapt. En ik ben al een aantal keer geraakt door rondvliegende spetters als er iemand langsfietste of liep.

Volgens mij hebben de meeste mensen niet eens door hoe vies het eigenlijk is wat ze doen en doen ze het haast zonder er over na te denken.

Maar ik gruwel er echt van.. brrr...
Nehh die wokgroenten gaan hem niet worden...zag er al aardig 'vochtig'/ slijmerig uit in de zak dus heb de prullenbak ermee geplezierd.

Denk dat ik maar pannenkoeken bak of zo...geen idee eigenlijk...

Gadsie Miss! Valt mij ook op, hoe jongeren lunchen: chips. En liters energiedrink, gedsiederrie, daar kan je toch niet op teren...

Nog een ergenisje: (een hele stomme eigenlijk) zie ik soms wel eens in de bus of zo, dan zit zo'n meisje sochtends zo'n pakje met van die cream crackers/toastjes op te knagen. Dat is toch geen maaltijd! Daar smeer je savonds smeerkaas of weet ik veel wat op...
quote:marilyn82 schreef op 13 april 2014 @ 17:32:

Nog een ergenisje: (een hele stomme eigenlijk) zie ik soms wel eens in de bus of zo, dan zit zo'n meisje sochtends zo'n pakje met van die cream crackers/toastjes op te knagen. Dat is toch geen maaltijd! Daar smeer je savonds smeerkaas of weet ik veel wat op...Ik heb een collega die zulke crackertjes (en dan bedoel ik dus van dit soort gevalletjes ) vaak als lunch eet. Zonder beleg. Ze is namelijk altijd aan het lijnen.

En dan opééns...... heeft ze van die gigantische luxe broodjes mee, die ze rijkelijk belegd met kip-kerriesalade en meer van zulks. Wij weten dan met z'n allen; het lijnen is weer even van de baan
Ergernis over mezelf: Dat ik me met eten niet kan beheersen, dan neem ik 1 bakje chips (denk ik) maar aan het einde van de avond is die helemaal leeg. Dan denk ik wat ben ik toch een slappe trut en daarom ben ik te zwaar.
quote:Lotte35 schreef op 13 april 2014 @ 21:51:

[...]

Ik heb een collega die zulke crackertjes (en dan bedoel ik dus van dit soort gevalletjes ) vaak als lunch eet. Zonder beleg. Ze is namelijk altijd aan het lijnen.

En dan opééns...... heeft ze van die gigantische luxe broodjes mee, die ze rijkelijk belegd met kip-kerriesalade en meer van zulks. Wij weten dan met z'n allen; het lijnen is weer even van de baan

En ze denkt dat die dingen werken... in 1 zo'n pakje zit 140 cal., wat veel is voor iets wat niet erg goed vult.. (m.a.w je hebt zo weer honger...) Strak plan...

Oww, ja die dingen bedoelde ik inderdaad..
Iets wat die crackertjes-meisjes vast ook doen:

Niet gewoon happen van een boterham of broodje, maar er stukjes vanaf plukken en die in je mond doen. Als ik dat zie...
Dat boterham plukken doe ik ook
Waarom, wat is er mis met gewoon happen?
Mijn vriend leest de krant zonder de katernen uit elkaar te halen. Echt zó irritant vind ik dat!
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Mensen die zo'n heel raar ingehouden niesje hebben. Dan vraag ik me af of ze echt zo niezen, of dat ze het gewoon in willen houden. Waarom zou je het inhouden, het is lekker, en voor zover ik weet niet onfatsoenlijk (zolang je het niet in de rondte sproeit ).
Met kleine stukjes in de mond stoppen kun je netter eten, vind ik. Anders heb ik altijd overal beleg op m'n wangen zitten
quote:jellybelly schreef op 14 april 2014 @ 14:06:

Mensen die zo'n heel raar ingehouden niesje hebben. Dan vraag ik me af of ze echt zo niezen, of dat ze het gewoon in willen houden. Waarom zou je het inhouden, het is lekker, en voor zover ik weet niet onfatsoenlijk (zolang je het niet in de rondte sproeit ).

Oké, maar mijn moeder doet dan weer het andere uiterste. Die maakt met niezen zo'n kabaal, dat het hele winkelcentrum verschrikt opkijkt. Ze schreeuwt er een soort bij. Uiteraard heb ik haar gevraagd of ze dit niet meer wil doen, maar ze kan niet anders, zegt ze.

Dus lachen we er maar om.

Mijn moeder is een schat
quote:may_ka schreef op 14 april 2014 @ 13:39:

Mijn vriend leest de krant zonder de katernen uit elkaar te halen. Echt zó irritant vind ik dat!Wat een grappige ergernis! Lekker onredelijk. Houden zo.
quote:jellybelly schreef op 14 april 2014 @ 11:26:

Niet gewoon happen van een boterham of broodje, maar er stukjes vanaf plukken en die in je mond doen. Als ik dat zie... Haha, hier ben ik schuldig aan. Sorry! Verder eet ik wel heel netjes hoor, maar dit is wel een afwijking van mij.
Als je een instantie belt, een bandje krijgt waarop je én je adres én je postcode én je klantnummer moet inspreken. Vervolgens krijg je iemand aan de lijn die vraagt om je adres, je postcode en je klantnummer... Zucht... Dat heb ik verdorie toch net ingesproken????!!!!!
Wanneer iemand een partner heeft en praat alsof ze één persoon zijn geworden.. "Nee, wij houden niet zo van blauw"

Of wanneer de Facebookpagina of het mailadres opeens gezamenlijk moet zijn "anniehoudtvankees@nogwat"

Niet schokkend, maar ik vind t stom
Mensen (meestal mannen) in volle forenzentreinen met zo’n storend vouwfietsje, waarbij je altijd aan de scherpe kanten je panty, zo niet je scheenbeen openhaalt. Meestal zijn het dezelfde types die irritant ‘rustiek’ een appeltje gaan staan schillen of kneuterig een weerzinwekkend ruikend, ‘gezond’ boterhammetje tot zich nemen. In hun jaszak hebben ze dan een boek over ‘Steensoorten van de Kaukasus en hun diepere betekenis’ of 'Het onderschatte geheime leven van de mier'.
quote:jellybelly schreef op 14 april 2014 @ 11:26:

Niet gewoon happen van een boterham of broodje, maar er stukjes vanaf plukken en die in je mond doen. Als ik dat zie...

heel erg irritant...

Raio: owww ja, of (dat doen meestal wat oudere mensen) dat ze de hele tijd tegen mekaar zeggen 'wat vind jij"? En over alles dezelfde mening hebben/het altijd met mekaar eens zijn... .

Of die 1 emailadres hebben, hihihi...

Je wil niet weten hoeveel (zwaar zinloze) discussies mijn vriendje en ik hebben...

Dat van die instanties vind ik ook erg irritant... moet je je BSN nummer in tikken, krijg je zo'n mien aan de lijn, moet je het nog een x geven....WAAROM VRAAG JE HET DAN OP DAT BANDJE!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven