goedkoop hotel centrum Edinburgh
maandag 14 april 2014 om 17:14
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een gezellig hotel, dicht in het centrum van Edinburgh. Een b&b op hostel is ook prima, maar heb de voorkeur voor een aparte slaapkamer en niet op een slaapzaal. Heb rondgekeken op google, maar bijna alles is minimaal €90,- per nacht! Wie kent er een leuk en goedkoop hotel? Ik hoor het graag!
Ik ben op zoek naar een gezellig hotel, dicht in het centrum van Edinburgh. Een b&b op hostel is ook prima, maar heb de voorkeur voor een aparte slaapkamer en niet op een slaapzaal. Heb rondgekeken op google, maar bijna alles is minimaal €90,- per nacht! Wie kent er een leuk en goedkoop hotel? Ik hoor het graag!
maandag 14 april 2014 om 17:51
Ik ben even op Hostelworld.com aan het kijken, en daar kun je (na het selecteren van land/plaats) ook kiezen voor een single room, en dan ensuite. Zo zie ik bijvoorbeeld bij het Edinburgh House Hotel dat je voor een ensuite single room tussen de 41 en 48 euro betaalt, afhankelijk van de datum.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 14 april 2014 om 20:13
Edinburgh is niet goedkoop, maar tenzij je op het laatste moment iets zoekt lukt het prima om iets onder de ¤90 te vinden, is mijn ervaring (gewoon via bookings e.d.)
Verder zou ik me niet blind staren op het 'centrum'. Edinburgh is niet groot en de leukste delen zijn niet midden in het centrum, naar mijn mening. Wat wil je er gaan doen?
Verder zou ik me niet blind staren op het 'centrum'. Edinburgh is niet groot en de leukste delen zijn niet midden in het centrum, naar mijn mening. Wat wil je er gaan doen?
maandag 14 april 2014 om 21:03
quote:Milonga schreef op maandag 14 april 2014 20:13 Edinburgh is niet goedkoop, maar tenzij je op het laatste moment iets zoekt lukt het prima om iets onder de ¤90 te vinden, is mijn ervaring (gewoon via bookings e.d.)
Verder zou ik me niet blind staren op het 'centrum'. Edinburgh is niet groot en de leukste delen zijn niet midden in het centrum, naar mijn mening. Wat wil je er gaan doen? Dankje voor je info. Ik ga op visite bij een nichtje die daar stage loopt, helaas kunnen we niet bij haar verblijfplaats verblijven. We gaan voor sightseeing en shoppen!
Verder zou ik me niet blind staren op het 'centrum'. Edinburgh is niet groot en de leukste delen zijn niet midden in het centrum, naar mijn mening. Wat wil je er gaan doen? Dankje voor je info. Ik ga op visite bij een nichtje die daar stage loopt, helaas kunnen we niet bij haar verblijfplaats verblijven. We gaan voor sightseeing en shoppen!