goedkoop hotel centrum Edinburgh

14-04-2014 17:14 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een gezellig hotel, dicht in het centrum van Edinburgh. Een b&b op hostel is ook prima, maar heb de voorkeur voor een aparte slaapkamer en niet op een slaapzaal. Heb rondgekeken op google, maar bijna alles is minimaal €90,- per nacht! Wie kent er een leuk en goedkoop hotel? Ik hoor het graag!
Ik ben even op Hostelworld.com aan het kijken, en daar kun je (na het selecteren van land/plaats) ook kiezen voor een single room, en dan ensuite. Zo zie ik bijvoorbeeld bij het Edinburgh House Hotel dat je voor een ensuite single room tussen de 41 en 48 euro betaalt, afhankelijk van de datum.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vond het ook duur ivm andere steden maar wilde toch graag gaan. Ben er nog niet geweest maar geboekt bij Merith house hotel.
Dank voor jullie reacties! Meer tips zijn welkom!
Hostel west port pads, wellicht?
quote:lilalinda schreef op maandag 14 april 2014 18:34 Hostel west port pads, wellicht?Thanks! Ga ik opzoeken!
Edinburgh is niet goedkoop, maar tenzij je op het laatste moment iets zoekt lukt het prima om iets onder de ¤90 te vinden, is mijn ervaring (gewoon via bookings e.d.)

Verder zou ik me niet blind staren op het 'centrum'. Edinburgh is niet groot en de leukste delen zijn niet midden in het centrum, naar mijn mening. Wat wil je er gaan doen?
quote:Milonga schreef op maandag 14 april 2014 20:13 Edinburgh is niet goedkoop, maar tenzij je op het laatste moment iets zoekt lukt het prima om iets onder de ¤90 te vinden, is mijn ervaring (gewoon via bookings e.d.)

Verder zou ik me niet blind staren op het 'centrum'. Edinburgh is niet groot en de leukste delen zijn niet midden in het centrum, naar mijn mening. Wat wil je er gaan doen? Dankje voor je info. Ik ga op visite bij een nichtje die daar stage loopt, helaas kunnen we niet bij haar verblijfplaats verblijven. We gaan voor sightseeing en shoppen!
Easy hotel op princes street, heb ik ooit 19 euro per nacht betaald voor 2 persoonskamer met eigen badkamer en onbetaalbaar mooi uitzicht op het kasteel
@wiejoes, dank heb nog niks geboekt dus ga deze ook bekijken! Ligt het hotel centraal?
Is er geen travellodge daar? Zit door heel Engeland, ik heb er al 3x in verschillende geslapen, goedkoop en gewoon helemaal prima.

Moet je gewoon even naar de website van travellodge gaan.
Airbnb.com. Weet niet hoeveel er zijn daar, maar als ze er zijn echte aanrader. Goedkoop en erg leuk bij de locAls thuis!
Airbnb kan ik ook aanraden!
Ja ja, nu weet ik het wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven