huisje aan de kust in nederland? welke sites

02-07-2008 10:18 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik wil graag een huisje huren, aan de kust of nabij de kust, om samen met een vriendin een lang weekend naar toe te gaan rondom 18 juli. We hebben allebei door omstandigheden weinig te besteden maar willen er toch graag even uit gezien de gebeurtenissen in het afgelopen jaar.

Wie o wie heeft er tips? gewoon 3 nachtjes ofzo lekker in een mini huisje aan de kust... waar we zelf goedkoop kunnen koken maar lekker kunnen wandelen, fietsen etc.

op welke sites kan ik kijken?

gr., hanneke
Kijk eens op:

www.vakantiehuizenaandekust.nl

Misschien wordt 18 juli wel moeilijk... het is harstikke hoogseizoen! Dan worden volgens mij de meeste huisjes ook per week verhuurd en niet voor drie dagen.

Veel succes met het zoeken van iets leuks voor je vakantie en geniet van de vakantie!
Hee Keutel, kon je Google weer niet vinden?

Tip: zoek een last minute, gewone huisjes kun je wel vergeten op zo korte termijn.
Geen kust maar wel heerlijk wandelen & fietsen etc. www.hhexel.nl

Ik was er afgelopen weekend nog en zij hebben nog meerdere huisjes beschikbaar.
marktplaats!!
Lekker makkelijk. Dit is gewoon een kwestie van even googlen. Dan krijg je een zooi resultaten. Man, ik zit al de hele ochtend te googlen op last-minutes en alle vakantiesite's af te struinen.

Maar goed, bungalows.nl is misschien een optie?
jaaaaa! Texel mag uiteraard ook... als er maar strand in de buurt is.... alles lijkt echter vol te zitten... grrr!!!
je kunt ook www.vakantieveilingen.nl in de gaten houden!!

Komen leuke dingen voorbij!
Misschien bij inpakkenenwegwezen.nl daar hebben ze van alles...

Succes!
quote:keuteltje schreef op 02 juli 2008 @ 11:17:

jaaaaa! Texel mag uiteraard ook... als er maar strand in de buurt is....

Ehh, Texel is een Waddeneiland... als in: eiland. Da's beetje land en verder alleen maar strand enzo.

Hoge Hexel ligt wél in het binnenland.

Per 19 juli beginnen overal de grote vakanties, en die zijn in het noorden al begonnen. Dat wordt inderdaad een last-minute.
www.zeelandhome.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven