Roze tegeltjes op wc?
zaterdag 23 augustus 2025 om 10:02
Ik wil roze tegels op de wc muren.
Jaren 30 huis met granito vloer.
Ik ga woensdag naar de wal in Utrecht voor eettafel. Zit daar een winkel waar ik de tegels kan vinden? Of hebben jullie andere tips? Of plaatjes van tegels?
Ik denk iig aan matte tegels. Fijn als jullie willen meedenken. Ik ben zo slecht in kiezen en bepalen wat ik mooi vind als het om het huis gaat… maat wil nu echt doorpakken
Jaren 30 huis met granito vloer.
Ik ga woensdag naar de wal in Utrecht voor eettafel. Zit daar een winkel waar ik de tegels kan vinden? Of hebben jullie andere tips? Of plaatjes van tegels?
Ik denk iig aan matte tegels. Fijn als jullie willen meedenken. Ik ben zo slecht in kiezen en bepalen wat ik mooi vind als het om het huis gaat… maat wil nu echt doorpakken
zaterdag 23 augustus 2025 om 10:56
Leuk, een roze wc. Wil ik ook graag, besloten toen we op zoek waren naar badkamertegels. In the Wall zit meen ik Maxaro, die hebben best mooie tegels. Het is alleen niet heel uitgebreid, wij zijn denk ik wel naar 15 winkels geweest uiteindelijk. Wel goed dat je ze live gaat zien, want op een foto is het echt heel anders.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zaterdag 23 augustus 2025 om 11:01
https://www.apartmenttherapy.com/image/ ... d6d32b4a5f
Heb je zoiets in gedachte?
Vind ik altijd zo mooi, ook in turquoise.
zaterdag 23 augustus 2025 om 11:10
Ik heb overal foto’s gemaakt als ik iets moois zag, voor later, maar die staan niet online. Zal wat foto’s toevoegen van wat ik wel online vind.
Ik had een heel mooie hexagon tegel gezien, wat donkerder roze, maar die kan ik online niet vinden. Zal nog even zoeken. Zelf denk ik dat ik glimmend mooi vind, omdat het er schoon uitziet.

Ik had een heel mooie hexagon tegel gezien, wat donkerder roze, maar die kan ik online niet vinden. Zal nog even zoeken. Zelf denk ik dat ik glimmend mooi vind, omdat het er schoon uitziet.

Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zaterdag 23 augustus 2025 om 11:16
Heel mooi! Juist de iets donkerder kleur vind ik prachtig. Eventueel afgewisseld met iets lichtere. Felroze vind ik persoonlijk té.Lebow schreef: ↑23-08-2025 11:10Ik heb overal foto’s gemaakt als ik iets moois zag, voor later, maar die staan niet online. Zal wat foto’s toevoegen van wat ik wel online vind.
![]()
zaterdag 23 augustus 2025 om 11:17
Al bij designtegel gekeken? Hexagon hebben ze op zeker, of ze deze kleur roze hebben weet ik niet.Lebow schreef: ↑23-08-2025 11:10Ik heb overal foto’s gemaakt als ik iets moois zag, voor later, maar die staan niet online. Zal wat foto’s toevoegen van wat ik wel online vind.
![]()
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zaterdag 23 augustus 2025 om 12:28
Heel lief van je maar ik vind dit te… liever wat zachter / lichterKruisbes schreef: ↑23-08-2025 11:01https://www.apartmenttherapy.com/image/ ... d6d32b4a5f
zaterdag 23 augustus 2025 om 12:33
[url][url][url][url][/url][/url][/url][/url]
zaterdag 23 augustus 2025 om 12:59
Het grappige is dat ik uiteindelijk iets totaal anders gekozen heb na tegels in het echt te gaan bekijken (en achteraf zo blij dat ik die andere keuze heb gemaakt).
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zaterdag 23 augustus 2025 om 13:12
Kan dit? Alles kan, het is jouw wc.
Ik vind die ouderwetse stijl mooi, dus zoals iemand anders postte met een afwerkrandje erboven. Maar als jij de hele muur wil betegelen: lekker doen.
Mijn tip zou zijn: kijk op marktplaats. Zeker voor een klein oppervlak zoals een wc, mensen houden altijd dozen vol tegels over en dan wordt het een stuk goedkoper.
Wat ik niet zou doen is een metrotegel, zoooo saai. Maar opnieuw: jouw wc. Als jij dat mooi vindt, lekker doen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in