Gezondheid alle pijlers

Is dit normaal?

22-04-2014 12:22 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
1,5 week geleden een hot stone massage gehad in een sauna resort. En sinds dien veel last van m'n rug / schouders. Ik begrijp dat je je normaal losser moet voelen. Maar ik voel me een oud wijf.. Gelijk daarna had ik al zoiets van. Hmm ik voel me niet helemaal los ofzo!

Heb normaal bijna tot geen rugklachten. Maar dit duurt al 1,5 week. En het belemmert me in mijn dagelijkse bezigheden.

Is het een idee dat ik terugbel naar dat resort om mijn verhaal te doen? Of is dat gelijk wel heel dramatisch?
Een hot stone massage is toch niet meer dan wat geaai met hete stenen, plingelplangelmuziekje en warme handdoeken enzo? Zo gaat het bij mij wel meestal. Er worden toch helemaal geen spieren gekneed?

Wat verwacht je eigenlijk van dat sauna resort?
Vl43inder: bij ons is t geaai met stenen, dan op je rug gelegd met een warme handdoek, en dan gemasseerd worden, benen, nek, rug dus het is denk ik overal anders.
Op welke manier kun je last krijgen van iets wat op je rug heeft gelegen? Waren het hele zware stenen? Of te heet?
@Weekend, heb verschillende hot stond massage ervaringen en er wordt idd ook altijd wel gemasseerd maar het is nooit een sportmassage ofzo. Het blijft allemaal nogal soft. Tenminste, dat is voor mij normaal. Een hot stone massage hoort mi niet pijnlijk te zijn, vooral ontspannend.
En je hebt normaal geen fibromyalgie o.i.d.? Ik bedoel; er moet een reden zijn om een massagebehandeling te willen.
quote:blommit schreef op 22 april 2014 @ 13:09:

Ik bedoel; er moet een reden zijn om een massagebehandeling te willen.die reden kan gewoon zijn: het is lekker!
Wat heb je op die dag nog meer allemaal gedaan?
Ga in therapie!
Was het in Iran?
Kan het zo zijn dat de stenen iets te heet voor je aanvoelde waardoor je gedurende de behandeling je rug te veel hebt verkrampt/aangespannen?

Dat is denk ik de enige oorzaak die ik kan bedenken, ik denk niet dat het aan de massage zelf kan liggen aangezien het geen zware massage is waarbij er word gekraakt o.i.d.
Ik zou ipv de sauna, de dokter eens bellen, want rug klachten zijn er voor om er vanaf geholpen te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven