Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.

We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!

Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!

NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Ik had echt een luxe ochtend. Eerst lekker paasontbijt en toen alles een beetje gezakt was ben ik gaan lopen. Heb 5 kilometer met de wind mee gelopen en toen heeft vriend mij opgehaald met de auto Hoefde ik niet tegen de wind in te lopen, echt lekker. Was wel heel warm, maar had gelukkig wel wat schaduw door de bomen. Heb 5 kilometer gelopen in iets meer dan 30 minuten, bijna 10 km/h en dat nadat ik ziek ben geweest, valt me echt heel erg mee.

En gisteren ben ik naar de sportschool geweest, dus heb nu spierpijn in mijn benen EN in mijn armen Ach, heb ik in ieder geval het gevoel dat ik wat gedaan heb. Nu ook even 2 rustdagen en dan woensdag weer lopen.

@ Margje: leuk om je stuk over de diëtiste te lezen. Geeft mij wel weer inspiratie. Ik sta nu stil en eet wel weer wat ongezonde dingen. Dus ga eens goed naar jouw menu's kijken om te zien wat ik daar allemaal uit kan halen. Leuke beloning van je vriend, is een goede motivatie!

O, en ik moest net heel erg lachen om je motto (maar het is wel de waarheid).

@ Mlsc: soms heb je van die dagen. Het is belangrijk dat je dan de volgende dag de draad gewoon weer oppakt. Het kan een keer gebeuren!

@ Runrunrun: je hebt je goed ingehouden, het gaat echt goed nu!!

Wat ik nog wel vervelend vind is dat mijn vetpercentage nog vrij hoog is, rond de 30%. Ik meet dat op een weegschaal op de sportschool en moet wel zeggen dat die aardig wisselende gegevens geeft, maar het blijft wel rond die 30%. En dat terwijl mijn BMI prima is. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit naar beneden kan krijgen?
Ga me hier ook maar eens aanmelden.. Vind mezelf echt wel te zwaar, maar het kost me zo veel moeite om alle lekkers te weerstaan en door een fulltime baan 's avonds ook eigenlijk geen puf meer om te gaan sporten..

Ben nu begonnen in de ochtend op mijn vrije dagen met touwtjespringen en hoelahoepen met een speciale fitness hoelahoep.

Wil ook het hardlopen en wandelen weer oppakken, maar dat is er tot nu toe nog niet van gekomen. Met name wandelen gaat veel tijd in zitten en ben niet meer zo gemotiveerd als voorheen om alleen te gaan. Dus als er iemand in de omgeving van Vlissingen mee wil wandelen, wees welkom.

Verder toch maar een proberen om wat meer te drinken (water en thee) en wat minder en gezonder te eten.

Hopelijk lukt het me met jullie hulp om een kilo of 20 af te vallen..

Groetjes en suk6 iedereen...
Yolo!!
Startgewicht: 105,7

Streefgewicht: 80

Lengte: 1m73

Leeftijd: 40
Yolo!!
@tante_barb: welkom! En succes met afvallen.

@Sneeuwwitje: ik zag in de tabel dat je al flink bent afgevallen. Hoe heb je dat gedaan en hoe lang heb je erover gedaan?

Wat betreft mijn motto: bij ons thuis hing vroeger een tegeltje met deze spreuk erop. Vandaar....
Elk pondje gaat door het mondje!
Hoiii,

Mag ik ook meedoen? Ik ben er aan toe!

Leeftijd: 37 jr

Startgewicht: 87 kilo

Streefgewicht: 75 kilo

Lengte: 1.75 m

Ik heb 2 kleine kindjes, werk full time en ben dus een bezig bijtje. Overdag gaat het altijd best goed. Maar dan 's avonds of met een feestje of speciale lunch...aarrggghhh ^5#6.... Niet normaal.

'S Avonds is mijn grootste uitdaging. Maar vanaf NU ga ik het aanpakken!

Groetjes suus
Zo, de eerste dag van de rest van mijn leven is begonnen 😀😛! Het is 2e paasdag en alle slechte dingen die open waren heb ik weg gedaan. Alleen de paaseitjes zijn er nog en die ga ik dus NIET nemen!

Ik ga zo eerst maar eens een rondje rennen. Eens kijken hoe dat gaat.

Wordt er op dit topic veel geschreven? Lijkt me hartstikke leuk! Verder hier geen plannen vandaag. Beetje in de tuin als het niet gaat regenen.

Groetjes suus
Welkom alle nieuwelingen!!

Hier echt een baaldagje.

Zaterdag woog ik echt echt echt 68, en gisteren en vandaag zo ongeveer 69, terwijl ik mega gezond gegeten heb. Waarschijnlijk klopte het zaterdag dus niet. En eigenlijk boeit het me niet, want ik doe super gezond.

Maar baal vooral dat ik zoooo veel afgevallen was, dat ik me zo goed voelde, zo veel aan t sporten was, en ik nu het gevoel heb terug bij af te zijn, puur omdat mn lichaam me al een jaar in de steek laat. Zit nu klaar om te gaan sporten, maar zie er gewoon tegen op. Na een klein half uurtje loop ik de sportschool weer uit, voelt het weer alsof mensen denken dat ik te kort heb gesport, terwijl ik niet langer kan...

Voorheen liep ik 1,5 uur hard, of was ik 1,5 uur hard aan t sporten in de sportschool, en zie nu... Bleh!! Maar goed, het gezond eten geef ik niet op, en ik sport wat ik kan.

Ik ga maar eens naar de sportschool, kijken hoe het er vandaag voorstaat!
@ Runrunrun: je weet dat je het kunt, maar je moet nu rustig opbouwen. Kleine stapjes meis, je komt er vanzelf. Voor je het weet sport je weer langer, maar je moet nu echt om je lichaam denken. Niet te gek doen, zodat je rustig door kunt gaan. En dan gaan die kilo's er vanzelf af.

@ Suus: welkom! Wat goed dat je alle slechte dingen hebt weggegooid, dan kun je het ook niet opeten Ren je via een schema (Evy of Renate) of gewoon zelf?

@ Tante_barb: ook welkom. Helaas woon ik aan de andere kant van het land, dus samen wandelen gaat niet lukken. Is er niet iemand anders in je omgeving waar je samen mee kunt sporten?

@ Margje: ik ben in juli 2012 begonnen met afvallen. Was er toen echt klaar mee (helemaal na een goed gesprek met mijn vriend). Ben toen begonnen met meer sporten en hardlopen. Daarnaast doe ik zelf geen boodschappen meer (dat doet mijn vriend), want ik neem van alles mee wat niet op het lijstje staat en wat slecht is. Mijn vriend houdt zich heel goed aan het lijstje Ik heb eerst twee weken Weigh Care (shakes en repen) gegeten om helemaal een nieuw eetpatroon te krijgen en het oude te vergeten. Toen begonnen met gezonder eten, dus gekookte aardappels (i.p.v. gebakken met mayo) en verse groente. Geen snoep meer en in het weekend geen chips meer met chocoladedingetjes. Van oktober (was toen 10 kilo kwijt) tot maart heeft het afvallen even op een laag pitje gestaan vanwege het ziektebed en overlijden van een familielid. In maart 2013 weer begonnen (was toen weer 5 kilo aangekomen). Inmiddels dus ruim een jaar weer actief bezig en merk dat ik touwtjes weer wat laat vieren, maar (ik denk door het sporten) aardig stabiel blijf. Ik heb het idee dat het sporten echt de trigger voor mij is geweest en ik vind het nu ook heel leuk. En je moet steeds in kleine stapjes denken, anders geeft je snel op omdat het doel nog zo ver weg is.

Ga nu paasbrunchen, laatste slechte dag en dan morgen weer gezond. Fijne dag!!
@Suus; welkom! Je gaat voortvarend van start! Succes ermee

@Runrunrun; ben je geblesseerd? In ieder geval sterkte. Probeer niet te veel te bedenken wat anderen wel niet van je zullen denken ("ze heeft maar een half uur gesport"). Ten eerste gaat het anderen niets aan hoe lang je sport en ten tweede vraag ik me af of anderen bijhouden hoe lang jij sport....Jouw intentie is goed en dat is het belangrijkste!

@Sneeuwwitje; ook al sta je nu weer een beetje stil ik vind het toch als knap hoeveel kilo's e bent kwijt geraakt!

@iedereen; hoe vaak staan jullie op de weegschaal? Ik probeer mezelf maar één keer in de week te wegen en niet om alle dagen op de weegschaal te staan. Hoe is dat bij jullie?

Morgen ga ik dus echt beginnen met mijn nieuwe dagmenu. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Ik ben zowaar een beetje zenuwachtig....Het liefst wil ik zo snel mogelijk resultaat zien maar dat zal nog wel even duren. Ik vind de start altijd het meest vervelende van het afvallen. Na verloop van tijd ga je merken dat kleding losser gaat zitten en krijg je opmerkingen van mensen enzo. Dat stimuleert enorm. Tot die tijd is het altijd in je eentje ploeteren....

Gisteren keek ik eens in mijn kledingkast en besefte ik ineens dat ik heel veel kleding die ik nu niet meer pas, over een tijdje weer aankan. Dat stimuleert enorm. Het is maar goed ook dat er nog wat slanke kleding in de kast hangt. Als ik inderdaad 20 kg ga afvallen heb ik een hele nieuwe garderobe nodig....Heeft ook weer voordelen....
Elk pondje gaat door het mondje!
Is ook zo, maar af en toe baal ik er gewoon van. Maar goed, ben naar de sportschool geweest! Eerst loopband, heb 10 min achter elkaar gerend! 1,25 km gerend, en nog 10 min gelopen. Dat uitlopen is zo belangrijk nu, dus doe dat ook maar braaf. Toen nog 10 min crosstrainer gedaan en weer naar huis. Valt me wel op dat mn conditie zo snel opbouwt, maar dat zei de fysio van tevoren al, conditie lijkt weg, maar als het zo goed was, bouw je weer snel op.

Ik moet nu ook echt nog vaak denken aan toen ik net begon met afvallen, jij niet sneeuwwitje? Bizar dat dat al 2 jaar geleden is he??

Veel plezier met paasbrunchen! Ik ga zo maar eens douchen, is wel nodig en dan vanavond weer uitgebreid eten! Morgen begint t harde leven weer
He Margje, had je post net gemist!

Ja ben al bijna een jaar geblesseerd. Ik was 17 kilo afgevallen. Toen kreeg ik last van slijmbeursontstekingen, in allebei mn benen. Dus kon niks meer. Ook geen andere sporten. Dan probeer je gezond te eten, maar na ruim een half jaar, en nog geen enkele verbetering schiet dat er ook wel bij in. Ook omdat je merkt dat je aankomt, terwijl je wel gezond eet. Zo rond december ging ik met de fysio bekijken of ik toch wat kon gaan sporten. Was inmiddels al 38529035893 keer in t ziekenhuis geweest voor onderzoeken, injecties etc. etc. Toen brak ik in januari mn been, waren mn enkelbanden helemaal uitgerekt, en zat heel mn been vol met kneuzingen. Tegelijkertijd prive een hele heftige periode. Dus toen heb ik gewoon veel te ongezond gegeten. En ben ik dus weer veel aangekomen. Dat vind ik enerzijds stom van mezelf, anderzijds is het gewoon zo, en is het ook een hele lastige tijd geweest. Nu dus weer aan t opbouwen met sporten, heel rustig. Maar goed, ik liep 1,5 uur hard, ruim 10 km per uur, en nu vandaag dus voor t eerst 10 minuten in 8 km per uur. Ben ik superblij mee! Maar soms steekt het.

Succes alvast voor morgen!! Snap dat wel hoor, dat zenuwachtige. Ik vind de start vaak juist makkelijker, omdat je dan mega gemotiveerd bent haha. Ik weeg wel elke dag, is echt onzin, want je schommelt gewoon in gewicht, maar dat geeft mij t gevoel dat ik controle heb whaha, en t motiveert me, als ik dan weer dat hoge getal zie, zorg ik er wel voor dat ik gezond doe!

He maar in je eentje ploeteren... Wij zijn er ook he!!
Hoi! Ik lees al een tijdje met jullie mee en zou graag ook aansluiten als dat nog mag?

Heb zelf een behoorlijk lijnverleden en ben ook een echte jojo... mijn gewicht varieert altijd tussen de 72 en 90kg, maar probeer het meestal zo rond de 78 te houden. Dat vind ik prima. Denk dat ik elk dieet zo ongeveer al geprobeerd heb, maar bij gesprek aan sport en eten als het iets minder goed met me gaat, komt het er steeds weer bij. Eraf is een stuk moeilijker!! Maar merk nu aan mezelf dat ik echt niet meer lekker in mijn vel zit door mn gewicht, dus wil graag weer afvallen. Liefst voor mijn vakantie eind augustus

Feiten:

32 jaar, 1.73m, huidig gewicht: 86,2kg streefgewicht: 78kg.

Reden voor 78 is ook omdat ik echt best heel slank ben op de 72 (al zou je dat niet zeggen gezien mijn lengte) en ik dan teveel moet laten staan om dat te behouden. Dus als ik weer op 78 zit vind ik het prima. Schrok best wel van mijn 86,2 kg :( :(
Welkom Nadine!!

Iedereen heeft zo zn eigen gewicht waar hij/zij zich het fijnste bij voelt toch?

Hoe wil je gaan afvallen? Een dieet? 'Gewoon' gezond eten? Sporten?

Succes in ieder geval!
Thanks runrunrun!

Nou ik heb gemerkt dat eigenlijk alleen een strak eiwitdieet werkt voor me en de kg's er ook afblijven. Maar aangezien dat nogal eenzijdig is, probeer ik nu gewoon kcal te tellen (1300-1500 per dag) en zoveel mogelijk groente, fruit, eiwitten, noten, etc te eten binnen die kcal. En zo min mogelijk pasta/brood/etc. En dan kijk ik over 2 weken wel of dat het gewenste resultaat heeft en anders stel ik weer bij
Hoi meiden, goedemiddag!

Sneeuwitje: wat ben je al veel afgevallen zeg! Knap hoor!

Runrun: wat een pech heb je gehad zeg, ik snap dat het superfrustrerend is. Ik was afgelopen juli tm omt 6 kilo afgevallen. Door krachttraining en wat meer hardlopen. Toen enkelbanden gescheurd en daarna 2 mnd met gezin naar Australie... Dus meeste weer aangekomen... Nu weer op volle kracht vooruit. Ik snap je gedachten wel bij de sportschool. Maar besef je goed dat er ook nog heel veel mensen zijn die HELEMAAL NIET sporten! Dus complimentje voor jezelf!

Nadine: we hebben een beetje hetzelfde doel! Ook in lengte etc komen we overeen. Hoe ga jij het verder aanpakken?

Ik probeer de eerste paar weken met eten en sporten streng te zijn, zodat de eerste kilootjes er sneller af gaan. Daarna houd ik de Weight Watchers manier aan. Omdat ik echt mijn eetstijl moet veranderen voor altijd. Dus ook voor de toekomst, en niet alleen voor de afvalperiode.

Ik ga even wat thee drinken!

Groetjes

Suus
mag ik ook meedoen??

Weeg nu 88 kilo. echt veel te veel.

Er moet minstens 20 kilo af, maar ik begin even met naar de 80 kilo.

Gr s
@ Suus, Nadine en s1981 welkom. Ik zal jullie deze week in de tabel zetten.

@ Margje: succes morgen met je eerste dag van het weekmenu, ben heel benieuwd hoe het je gaat bevallen. Ik sta trouwens bijna elke dag op de weegschaal, dat houdt me scherp.

@ Runrunrun: super dat je weer gesport hebt vandaag. En bizar inderdaad dat het al weer bijna twee jaar geleden is dat we begonnen met afvallen. Heb soms wel eens spijt dat ik toen niet elke week een foto van mezelf heb gemaakt. Maar ik kon dat toen niet echt aan en had ook niet gedacht dat ik zo ver zou komen. Heb wel een foto van toen ik net begon, en die is wel heul duidelijk Dus die pak ik er af en toe bij om me er aan te herinneren waarom ik dit doe en NOOIT meer terug wil!

Vandaag een heerlijke paasbrunch gehad, echt genieten. Had precies genoeg gegeten (anders eet ik nog wel eens zoveel dat ik gewoon misselijk wordt, omdat ik te veel heb gegeten). Net de paaseitjes weggegooid, zonde maar wel noodzakelijk. Vanaf morgen ga ik er weer voor.

Ik vins het fijn dat het hier zo druk is, kunnen we elkaar lekker motiveren :-)
Goedemorgen!

Gisteravond NIETS meer gesnaaid, alleen 2 mineola's gegeten. Heerlijk zijn die! Ik heb gister ook een nieuwe weegschaal gekocht, voor een goede start. Mijn gegevens zijn:

Leeftijd: 37 jr

Startgewicht: 85,4 kilo

Streefgewicht: 75 kilo

Lengte: 1.75 m

Scheelt ineens 1,5 kilo...hahahahahaha!!!

Vandaag ga ik naar mijn werk. Zo eerst kindjes naar school en kinderdagverblijf, daarna de file in richting Utrecht. Ik heb het volgende mee genomen:

komkommer, bakje cherrytomaatjes, peer, druiven, 3 volkoren crackers, sandwichspread, beker optimel. verder nog een cup a soupje.

Sneeuwitje; herkenbaar die paaseitjes. Ik heb alle lekekere, slechte dingen weg gedaan en alleen de paaseitjes laten staan. Ik heb ook nog vriend en kids en die eitjes worden mijn test in discipline. Op zich kan ik het wel, als ik maar gewoon niks neem.

nou meiden, ik ga aan de slag hiero!

gr suus
Goedemorgen allemaal!

@Sneeuwitje: wat supergoed dat je al zoveel bent afgevallen! Ben je nu nog vooral bezig met op gewicht blijven of wil je er echt nog meer vanaf hebben? Grappig dat jij een foto erbij pakt van toen je begon.. ik pak altijd een foto van mezelf op mn allerdunst Heb zelf het nadeel dat bij veel mensen een kledingmaat 5kg is, maar bij mij is 10kg 1 kledingmaat omdat het vet zich verdeelt over mijn lichaam. Wel laat ik strakkere kleding dan liggen omdat het gewoon minder mooi zit, maar het valt mensen dus ook nooit heel erg op dat ik zo schommel...

@Runrun: wat een pech heb jij gehad zeg! Kan me zooo goed voorstellen dat dat demotiverend werkt. Ik herken wel wat je zegt over "maar een half uurtje in de sportschool" en wat anderen daar van denken. Ik heb me echter laten vertellen dat een half uurtje sporten per dag ook prima is en ik trek me er nu dus vrij weinig meer van aan. Dan ga ik maar naar de sportschool en na een half uurtje weer weg. Ik houd het dan tenminste vol en er zijn veel mensen die helemaal niet gaan! Ik vind het iig superknap dat je ondanks dat gevoel tóch gaat!

@Margje: ben jij nu bij een dietiste begonnen? Dat is wel fijn of niet, zo'n stok achter de deur?

@Suus: haha zo gaan de kg's snel ja! ;) Scheelt toch weer 1,5kg die er niet af hoeft!

Ik heb er gisteren wat moeite mee gehad. Wel heel gezond gegeten, maar wel normale aantal kcal. En tegelijkertijd had ik alsnog honger, dus dat geeft mij het gevoel dat ik de afgelopen periode toch wel iets meer dan die 2000kcal per dag heb gegeten want heb veel eiwitten genomen gisteren tegen het hongergevoel... en dat het dus niet heel raar is dat ik weer aangekomen was. Vandaag weer een dag! Succes allemaal!
@suus

Thanks! Whaha beter dat die weegschaal zoveel scheelt!! Al verander je er zelf natuurlijk niet door, maar t gaat om t gevoel he Is t goed gegaan vandaag??

@s1981

Welkom! Succes. Idd kleine doelen stellen werkt vaak het fijnste. Is veel overzichtelijker.

@sneeuwwitje

Haha voor en na foto's zijn ook leuk!!! En je ziet er nu supergoed uit! Is t gelukt vandaag om weer streng te zijn voor jezelf?

@Nadine

Thanks!

Is het vandaag beter gegaan?

Ik heb het trouwens wel over hoe het vandaag gegaan is, maar we hebben nog ff te gaan hahaha. En 's avonds vind ik vaak toch nog moeilijker! Maar goed, we houden vol!!

Ik heb gisteren gefondued, op zich me echt best wel in gehouden, dus ben wel trots. Vandaag weer lekker streng geweest voor mezelf en gezond gegeten!! Wat voelt het toch fijn als dat lukt!!
Hoiiii,

Tm nu gaat het vandaag goed. Ik eet vandaag volkorenpasta met tomatensaus, ham en wat groenten. Bij mij wordt ook de uitdaging de rest van de avond. Kindjes gaan zo naar bed. En ik wil verder met "30day shred". Iemand daar bekend mee? Google het maar eens. Daarna wil ik lekker douchen en op bank of in bed relaxen. In elk geval met gepoetste tanden ver weg van de voorraadkast ).

Runrun: goed dat je je bij de fondue zo ingehouden hebt. Dat soort dingen vind ik vaak het lastigst!

Nadine: ik heb ook vooral in het begin als ik weer goed ga opletten en streng ben met hoeveelheden, dat ik echt een hongergevoel soms heb... Hoort erbij soms....

Nou, ik ga hier even opruimen en dan een theetje drinken en dan een half uurtje sporten voor de ipad!

Tjjuussssss!
Ik ben blij dat ik de paaseitjes heb weggegooid, want anders had ik ze nu zeker opgegeten. Merk dat ik zo snel weer wen aan suiker en chocola, want heb er nu zoveel zin in Maar mijn buik vertelt ook meteen dat ik de afgelopen dagen te veel heb gegeten (krijg meteen weer een zwembandje, net alsof alles zich daar verzameld...).

Eetlijstje van vandaag:

O: aardbeien met cornflakes en melk

T: liga

L: broodje met ei, stukje rozijnenbrood en cracker met kaas en komkommer.

T: 2 mandarijntjes

D: salade en straks nog wat fruit

@ Suus: wat goed dat je je hebt kunnen inhouden gisteravond. Heb wel eens gelezen over 30 day shred, volgens mij is er ook wel een topic op het forum daarover. En tanden poetsen is een hele goede tactiek, doe ik ook wel eens

@ Runrunrun: volhouden he, ook 's avonds! Je heb je in ieder geval goed kunnen inhouden met het fonduen!

@ Nadine: ik wil er nog 2 kilo af hebben, maar stabiel blijven is nu ook even prima. Er is namelijk al zoveel af. Toen ik aan het afvallen was pakte ik ook een foto er bij toen ik slanker was, was een goede motivatie. Maar ik ben in jaren (ik denk wel 10) niet zo slank geweest, dus een "dikke foto" is nu een goede motivatie om in te zien dat ik niet meer terug wil. Hoe ging het vandaag? En wat bedoel je met eiwitten, neem je dan iets te eten of een vervangende shake met eiwitten?

Had op de terugweg naar huis behoorlijk hard gefietst, want het werd heel donker in de lucht. Maar gelukkig bleef het droog. Vandaag heb ik qua sporten nog een rustdag, maar morgen ga ik weer lekker hardlopen!
Net lijstje sneeuwwitje!!

Jaaa ik hou vol hoor haha, ik heb me hier nu in vast gebeten en geef niet op! De motivatie die ik nu voel, had ik ook toen ik 2 jaar geleden begon met afvallen. Heerlijk om te voelen.

Morgenochtend weer sporten!! Moet straks nog even wat ophalen, dus heb ik wat te doen haha, en verder thee drinken en mezelf bezig houden
Even een kort berichtje van mij, er is heel veel gepost sinds ik hier laatst geweest ben. Leuk al die nieuwe mensen hier, geeft een goede motivatie! Zal morgen op iedereen reageren

Ben nog steeds hard aan de slag met de Weight Watchers. Maandag gewogen en 1.9 kg eraf, was super blij! Ook al weet ik dat het niet realistisch is, toch hoop ik dat het de eerste tijd hard blijft gaan. Heb niet zoveel geduld

Heeft iedereen een fijne Pasen gehad? Het scheelde voor mij dat we helemaal niks bijzonders gedaan hebben met de Pasen, dus hoefde ook geen extra verleidingen te weerstaan
Wowww goedzo Blanche!! 1,9 das bijna 2 kilo!

Ik ga nu snel slapen. Heel de avond weer vol gehouden

Maar heb wel zin om te snaaien. Niet dat er iets is om te snaaien, maar als het moet weet ik altijd iets te vinden.

Slaap lekker allemaal!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven