Oranje mode
zaterdag 26 april 2014 om 10:31
Een feestelijk topic op deze oranje dag.
Wat draag jij vandaag? Hoe combineer je oranje en zet je wel of geen kroontje op?
Ik heb mn thousand ways dress opgedoken. Verder hou ik t simpel met een spijkerbroek en witte canvas sleehakken. En natuurlijk oranje gelakte nagels.
Wat dragen jullie?
Wat draag jij vandaag? Hoe combineer je oranje en zet je wel of geen kroontje op?
Ik heb mn thousand ways dress opgedoken. Verder hou ik t simpel met een spijkerbroek en witte canvas sleehakken. En natuurlijk oranje gelakte nagels.
Wat dragen jullie?
Been there, done that, got the T-shirt.
zaterdag 26 april 2014 om 12:48
quote:pejeka schreef op 26 april 2014 @ 10:46:
[...]
Ziet er toch prima uit als jurk? Tja, en als je er de benen of het figuur niet voor hebt, jammer dan, dan moet je zoiets niet aantrekken en al helemaal niet met een spijkerbroek eronder. Pak dan gewoon een oranje polo o.i.d.Ow. Wat jij wilt. Het zal mij boeien.
[...]
Ziet er toch prima uit als jurk? Tja, en als je er de benen of het figuur niet voor hebt, jammer dan, dan moet je zoiets niet aantrekken en al helemaal niet met een spijkerbroek eronder. Pak dan gewoon een oranje polo o.i.d.Ow. Wat jij wilt. Het zal mij boeien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 26 april 2014 om 13:07
Ik heb vorig jaar in de sale een topje bij de h&m gekocht met gestreepte zebra's erop in het oranje. Het klinkt nu heel lelijk, maar het is best schattig. Daarnaast lak ik mijn nagels oranje, of rood-wit-blauw oranje, dit jaar heb ik gekozen voor oranje nagels.
Ik vind het best leuk om wat oranje's aan te doen, maar ik wil niet voor paal staan, zoals half Nederland doet met zijn lelijkste oranje kleding.
Dat jurkje hierboven is ook erg leuk zeg!!
Ik vind het best leuk om wat oranje's aan te doen, maar ik wil niet voor paal staan, zoals half Nederland doet met zijn lelijkste oranje kleding.
Dat jurkje hierboven is ook erg leuk zeg!!
zaterdag 26 april 2014 om 13:21
zaterdag 26 april 2014 om 13:22
zaterdag 26 april 2014 om 13:57
Ik moet zo nog werken (zorg), dus ik kan het niet te gek maken.
Dus met een oranje bloem in mijn haren, oranje nagels vind ik het wel goed zo. Zit nog erg te twijfelen of ik wel of niet die oranje ketting om moet doen (niet compleet oranje oranje hoor, ook wat groen, blauw bruin, maar hoofdzakelijk oranje)
Dus met een oranje bloem in mijn haren, oranje nagels vind ik het wel goed zo. Zit nog erg te twijfelen of ik wel of niet die oranje ketting om moet doen (niet compleet oranje oranje hoor, ook wat groen, blauw bruin, maar hoofdzakelijk oranje)