Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
Illie

Sterkte lieverd.

Sjar,

Veel plezier in de ardennen wijffie.

Deze dame is ook een beetje moe de laatste dagen, veel te druk met werken en leven.

Daardoor ook weinig tijd om te forummen.

Ik stuur jullie wel een mailtje over de auto.

van Red.
Ladies,

Na morgenochtend is leven twee weken de deur uit dus morgenavond zullen ik en mijn glas rosé jullie weer hier gezelschap gaan houden X-)!
Ja nee écht, mijn leven is de deur even uit dus ik doe al de hele dag geen MOEÂH anders dan hier rondhangen en spelletjes spelen...
Tia lieverd,

Ben speciaal voor jou naar huis gekomen.

Hoe is tie nu?
Oooohhh *schaam*

eehhh... goooeeeedddd....

Sorry Red, had je gemist, was andere dingen gaan doen.

Had je dus tóch een leven!

Maar die zoen maakt een hele hoop goed hoor, het is je vergeven.

Joehoeeeeeeeeeee,

Illieeeeeeeeeeeee, waar ben jeeeeeeeeeeeeeee ??
Nee nog steeds geen leven, lig het hele weekend al een beetje lamlendig op de bank/op bed met laptop en tv tot mijn beschikking. Even geen zin, en dat terwijl ik goede voornemens had op het gebied van huishouden en hardlopen. Lummel nu een beetje rond met het idee 'kan morgen ook wel...'.
Hé waar ken ik dat van???

Oww weet 't alweer: overkomt mij dus ook regelmatig!

Zit nu ook gewoon een beetje lamlendig te wezen achter de pc.

Vriend is met vrienden weg, ik had geen zin om mee te gaan....

We gaan vanavond met z'n alleen nog een hapje eten voor de finale van het voetballen begint.

Weet nog niet of ik mee de kroeg in ga om daar te kijken of dat ik thuis kijk. [ zie ik nl altijd meer vd wedstrijd dan in de kroeg

Hmmm vraag me af hoe dát nou komt?! ]
Voetbal?!? ...oh ja...

Ik heb al heulemaal alletwee de wc's volgegoten met WC Eend, en er al een van schoongemaakt (omdat ik moest plassen)... goed he...

Gewoon lekker mee die kroeg ingaan, gezellig! Kom je tenminste wél die bank af (in tegenstelling tot yours truly... he bah ben helemaal weer uit mijn ritme. Ben ik nou echt zo'n doos geworden die afhankelijk is van haar vent qua dagbesteding?!? brrr )

Ja , je bent al flink opgeschoten met je werk meid.

Volgende plas op die andere wc gaan doen , dan heb je die ook gehad!
Dag lieve dames van het goeiste leven!

Sorry dak zo afwezig was...had een beetje een rare week...maar illie is weer in da house...

Afgelopen vrijdag dus de begrafenis gehad van de pa van mijn vriendin. De dienst was erg mooi en heeft mij erg aan het filosoferen gebracht over de zin en onzin van het leven...

Na de begrafenis ben ik doorgegaan naar een borrel met collega's in de stad. Daar kwam ik rond 5 uur 's middags aan en ik geloof dat ik binnen 10 minuten de eerste drie vaasjes bier achterover had geslagen...daarna was illie weer van de party...

We zijn nog uit eten geweest en daarna doorgegaan naar een of andere vage danstent, waar we pas weggingen toen niemand er meer iets van snapte... Ik kan je zeggen...'t was gezellig en ik ben echt hélemáál los gegaan en daar was ik blijkbaar aan toe. Ik ben 's morgens met een ruim-tien-jaar-jongere-en-gebonden-collega richting huis gefietst en heb met hem gezoend...tsja...hoe dat dan weer zo kwam, week ook nie...

Maarrrr...was wel een erg leuke afsluiting van een hele erge kutdag, zullen we maar zeggen en dronkenschap is toch een mooi excuus...*zei ze terwijl ze eigenlijk het tegenovergestelde vindt *
Sjar, ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad!

Enne...het is inmiddels zo goed als zeker dat ik naar Mysteryland ga...en jij?
Hee Illie, you wild woman!

10 jaar jonger: he-le-maal choe'!

Maar de combinatie van collega en gebonden... Weet niet wat slechter is voor je reputatie...
Hahaha...mwah...mijn reputatie, daar ben ik niet zo bang voor (kan nie zoveel aan stuk, geloof ik ). Maar zijn reputatie, daar maak ik me wel een beetje zorgen om...
Hé lieverd,

Hád je dan al een reputatie meid? hahahahahaa sorryyyyyyy

Ach meid, zal jou toch een worst wezen!

Je leeft maar één keer, en je had 't op dat moment gewoon ff nodig!

van Red.

Overigens heb ik stiekem toch een leven als ik het niet heb... Alleen vanavond thuis deze week .

Het is mooi weer, en ik heb tegenwoordig een laptop én een tuin tot mijn beschikking, en aangezien die fles rosé die ik vrijdag had aangebroken, anders toch maar staat te verpieteren...
Lekker toch Tia,

Met je laptop in de tuin en weten dat je toch een leven hebt!

Daarbij; die fles moét wel leeg anders is dat een heuse vorm van drank misbruik.

En daar houden wij hier immers niet van.

Geniet er maar lekker van meid.
Zo heey, lekker rustig hier. We zijn zeker een leven begonnen

Ik was gisteravond lekker picknicken in het Westerpark met Sjarman en illie. Errug gezellig, Radiohead live op de achtergrond en heerlijke wijntjes en hapjes. Voor herhaling vatbaar :-)

Redje, hoe is het met je?

TD, long time no see
Oeh wat een goed picknick weer hadden jullie erbij zeg! Beter dan vanavond, wat een kleffe bedoening (en hier natuurlijk vandaag niks niet regen of onweer en dus verkoeling... )

Gezellig dat we dr weer zijn inderdaad

Ik vind dat we allemaal moeten stoppen met onze afzonderlijke levens....het wordt hier veuls te stil!!

Gisteren naar een concert geweest en man, man, man, wat was dat leuk!

Sjar, ik ben bang dat het concert van vanavond letterlijk in het water gaat vallen...we moeten maar even kijken wat voor weer het straks is...
Ben het hélemaal met je eens Illie,

We spreken elkaar veuls te weinig hier.

Leuk dat jij en Sjar leuke dingen kunnen doen saampjes,

heerlijk als je zo dicht bij elkaar woont.

Moet misschien toch maar eens verhuizen!

Sjar,

Hier gaat alles héél erg goed, ben druk met werken én met leven.

Heb helaas nog steeds mijn autotje niet in mn bezit....grrrrrrrrr

Wat duurt wachten toch lang hè?!

TD,

Hoest met jou, alles onder controle?!

Is niet echt meer weer voor een biertje of een rosétje, moeten we toch maar weer eens aan de port misschien?
Ik heb gewoon een wit wijntje ingeschonken hoor Red

Ilie, vanavond wordt inderdaad niks. Dinsdag komt Mika, misschien is dat leuk (als het weer mee zit).

Ow ja, weten jullie hoe klein Amsterdam trouwens is. Ik ken illie net een paar maanden IRL en het blijkt dat een kennis van mij een vriend van illie is, en een collega van illie is een hele goede vriendin van mij. Tssss unfuckingbelieveble he?
Jé wat leuk zeg!

Zo zie je maar weer: we leven uiteindelijk in een klein wereldje!
Gheh, inderdaad! Mijn beste vriendin woont er ook, misschien is dat wel weer een buurvrouw van één van jullie ofzo. Heel Nederland is overigens één dorp hoor...

Alles flex hier, red! Wel druk, maar bijna weekend. (Hoera!)

Hoest met de Chinees (nog steeds geen idee maar tis iets met een man begrijp ik )
Hahaha...Sjar, ik had eigenlijk hier al niet eens meer gekeken, want ging er al helemaal vanuit dat het gister niets ging worden...(en anders had ik wel sms gekregen, denk ik )

Ik vind het iig nog steeds 'unfuckingbelievable' dat we dezelfde mensen kennen...wie weet zijn er nog meer mensen die we allebei kennen...

Wat betreft Mika...ik heb namelijk ook een andere afspraak voor dinsdag en eigenlijk wil ik allebei , dus ik ga het als volgt doen: Bij mooi weer ga ik naar Mika en bij slecht weer ga ik naar andere afspraak. Goed geregeld, toch?

Hahaha...TD, denk maar zo...de Chinees werkt op afroepbasis...Zo werkt het tegenwoordig niet meer bij Red, maar zo is het , volgens mij, wel ooit begonnen...correct me if I'm wrong?!

Red, weet je al wanneer je ongeveer je autootje krijgt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven