Centraal Moderatortopic I

15-04-2014 10:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fiorah schreef op 27 april 2014 @ 16:42:

Het niet kunnen reageren op een bepaald topic, is dat een soort tussenstapje voor het verwijderen van een topic o.i.d.?

Ik wil ergens op reageren (gráág zelfs, mijn handen jeuken enorm) maar geen reageerknop. Drama.

Beste Fiorah,

Er bestaat geen tussenstap bij het verwijderen van topics.

Bij welk topic is het niet mogelijk om te reageren? Zou je dat hier wilde melden, via de email of via het stafje? Dan kijken we even waar het aan kan liggen.

Alvast bedankt.

mvg,

Junior.
Dankjewel voor je snelle reactie Junior, maar ik zie het al... topic is net gesloten dus vandaar dat het niet kon.
over welk topic ging het

en waar kan ik de gesloten topic vinden?
Het topic 'Stemmen op Marielle: Zij vroeg hem, HIJ zei JA!' is verwijderd ivm reclame/oproepje

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva Forum

Er wil iemand naar de uitgang. Een topic over Marokkanen dan die in vergelijking met een Surinamer maar een klein piemeltje heeft....of was het andersom? Anyway het is een ontsnapte.
Topic Vrouwen Fantaseren over BIG MOROCCAN COCKS is verwijderd ivm trollen.

Vrouwen Fantaseren over BIG MOROCCAN COCKS

Kardashian verlaat Neger voor Marokkaan

Marokkaanse mannen beste in bed

zijn ook verwijderd.

mvg,

Junior.
Sandy blijft aan de gang.....
quote:Anyco schreef op 27 april 2014 @ 17:20:

Sandy blijft aan de gang.....Ik herhaal!
Topic BIG MOROCCAN COCKS LOVERS is verwijderd.

mvg,

Junior.
Fijn hè mod's dat het weer twee weken vakantie is

Worden vast weer drukke weken.
quote:rochel schreef op 27 april 2014 @ 16:55:

over welk topic ging het

en waar kan ik de gesloten topic vinden?

eh.... niet meer, uiteraard...

Anders heeft sluiten niet zoveel zin hè...
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
quote:ModeratorViva schreef op 27 april 2014 @ 16:56:

Het topic 'Stemmen op Marielle: Zij vroeg hem, HIJ zei JA!' is verwijderd ivm reclame/oproepje

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva Forum

Moderator, ik vraag me iets af. Ik erger me echt waanzinnig aan dat kinderachtige gedoe van snel op iemand anders stemmen of een onderzoekje fake invullen als iemand een oproepje doet. Echt, hoe oud ben je. Pubermeisjes zijn nog minder kinderachtig.

Zéggen jullie daar ook wat van of vinden jullie dat wel prima zo? Ik kan me voorstellen dat het niet tegen een Viva-regel is maar allemachtig, wat is er mis met "Succes met je onderzoek/wedstrijd, onderzoekjes mogen hier niet dus waarschijnlijk wordt het topic verwijderd." en dat was het?
quote:Fiorah schreef op 27 april 2014 @ 17:38:

[...]

Moderator, ik vraag me iets af. Ik erger me echt waanzinnig aan dat kinderachtige gedoe van snel op iemand anders stemmen of een onderzoekje fake invullen als iemand een oproepje doet. Echt, hoe oud ben je. Pubermeisjes zijn nog minder kinderachtig.

Zéggen jullie daar ook wat van of vinden jullie dat wel prima zo? Ik kan me voorstellen dat het niet tegen een Viva-regel is maar allemachtig, wat is er mis met "Succes met je onderzoek/wedstrijd, onderzoekjes mogen hier niet dus waarschijnlijk wordt het topic verwijderd." en dat was het?

Het topic wordt verwijderd en er worden maatregelen genomen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:JuniorModeratorViva schreef op 27 april 2014 @ 17:17:

Topic Vrouwen Fantaseren over BIG MOROCCAN COCKS is verwijderd ivm trollen.

Vrouwen Fantaseren over BIG MOROCCAN COCKS

Kardashian verlaat Neger voor Marokkaan

Marokkaanse mannen beste in bed

zijn ook verwijderd.

mvg,

Junior.

Ik heb een zoveelste deja vu

Volgens mij komen dit soort topics maandelijks voorbij.

Ik neem toch aan dat IP-adressen geblokkeerd worden in dit soort gevallen.

Hoe kan iemand dan keer op keer terugkomen
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 27 april 2014 @ 19:04:

[...]

Ik heb een zoveelste deja vu

Volgens mij komen dit soort topics maandelijks voorbij.

Ik neem toch aan dat IP-adressen geblokkeerd worden in dit soort gevallen.

Hoe kan iemand dan keer op keer terugkomenProxy server
quote:ceetie schreef op 27 april 2014 @ 17:30:

[...]

eh.... niet meer, uiteraard...

Anders heeft sluiten niet zoveel zin hè..zo logisch is dat niet hoor. maar ok dan weet ik dat ik niet hoef te zoeken.
Mods,

Alweer de vijfde (!) verwijderde OP van vandaag.

Wáárom wordt hier nou nooit eens geluisterd naar forummers die dit rete-irritant vinden?

Ja ik weet het, ik ben een zeur met mijn eeuwige stokpaard.

Maar het loopt weer de spuigaten uit.

Ik zou éindelijk wel eens een antwoord willen, waarom een OP niet gewoon teruggezet wordt zoals bij Fok en diverse andere fora.

En nee. Ik ga niet mailen. Ik wil een eerlijk transparant antwoord naar alle forummers die zich zo ergeren.

Al jaren.
Huts!
quote:Dickens schreef op 27 april 2014 @ 19:11:

[...]

Proxy serverIk geloof zelfs wekelijks. Ach, als die stumperd er dan weer een weekje tegen aan kan.
Als ik het goed heb is er wel een soort van beleid tegen "veelplegers" als het gaat om het verwijderen van OP. Hier heb ik een voorbeeld van zo'n gast: veelpleger verwijderen openingposts Daarbij zijn het eigenlijk dubbele topics want ze gaan allemaal over hetzelfde onderwerp.
quote:Geroldine schreef op 27 april 2014 @ 19:37:

Als ik het goed heb is er wel een soort van beleid tegen "veelplegers" als het gaat om het verwijderen van OP. Hier heb ik een voorbeeld van zo'n gast: veelpleger verwijderen openingposts Daarbij zijn het eigenlijk dubbele topics want ze gaan allemaal over hetzelfde onderwerp.

DIt klopt, wanneer iemand inderdaad stelselmatig OP's verwijderd dan grijpen wij in en heeft dat gevolgen voor de betreffende gebruiker. DIt is het beleid mbt het verwijderen van OP's.

Dank voor deze melding, we gaan er naar kijken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Topic zwanger worden: mailmaatje(s) gezocht! is verplaatst naar het Prikbord Contact.

Topic Eenzaam is verplaatst naar de pijler Psyche.

mvg,

Junior.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 27 april 2014 @ 19:30:

Mods,

Wáárom wordt hier nou nooit eens geluisterd naar forummers die dit rete-irritant vinden?

Ik zou éindelijk wel eens een antwoord willen, waarom een OP niet gewoon teruggezet wordt zoals bij Fok en diverse andere fora.

En nee. Ik ga niet mailen. Ik wil een eerlijk transparant antwoord naar alle forummers die zich zo ergeren.

Al jaren.+1
quote:ModeratorViva schreef op 27 april 2014 @ 21:03:

[...]

DIt klopt, wanneer iemand inderdaad stelselmatig OP's verwijderd dan grijpen wij in en heeft dat gevolgen voor de betreffende gebruiker. DIt is het beleid mbt het verwijderen van OP's.

Dank voor deze melding, we gaan er naar kijken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumEn? Ik zie nog niets, dus mag ik er vanuit gaan dat jullie het wel tolereren? Dit zou ik niet hoeven te vragen als jullie niet zo krampachtig doen m.b.t. communicatie. Zorg eens voor wat meer transparantie.
scheelt transpiratie
quote:BellatrixVanDetta schreef op 27 april 2014 @ 19:30:

Mods,

Al jaren.

+2

Ik vraag mij ook af of je personen niet op een soort persoonlijke zwarte lijst kunt zetten waardoor je berichten/topics van deze personen niet meer te zien krijgt.

Kan je in ieder geval zelf mensen die hun openingsberichten binnen no time verwijderen weren.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven