Dagcreme
zondag 27 april 2014 om 16:29
zondag 27 april 2014 om 22:16
Suze, Vichy heeft wel 30 verschillende cremes. Misschien had je net een verkeerde.
Het kan dat jouw huid niet goed reageert op een bepaalde creme.
Ikzelf heb nergens last van. Heb Lumineuse jarenlang gebruikt en Lift Activ. Nu vind ik Idealia fijn.
Maar ik haal altijd eerst proefjes bij de apotheek om te testen. Als een creme te vet is, krijg ik er meteen pukkels van.
Het kan dat jouw huid niet goed reageert op een bepaalde creme.
Ikzelf heb nergens last van. Heb Lumineuse jarenlang gebruikt en Lift Activ. Nu vind ik Idealia fijn.
Maar ik haal altijd eerst proefjes bij de apotheek om te testen. Als een creme te vet is, krijg ik er meteen pukkels van.
zondag 27 april 2014 om 22:42
Kimberley Sayer heeft een fijne dagcrème met spf 30: http://amazingy.com/en/or ... 0-kimberly-sayer-en.html. Er zit alleen wel een beetje parfum (citrus) in, maar ik heb een gevoelige huid en reageer er wel goed op. Bij lovelula is ie niet in stock, maar zij verzenden gratis en bij elke bestelling kan je proefjes kiezen en daar zitten ook proefjes van deze crème bij (weet alleen niet zeker of het nu ook zo is).
maandag 28 april 2014 om 09:16
maandag 28 april 2014 om 09:20
Weet je waar je huid op reageert? Alleen op parfum of ook op andere dingen? Mijn huid kan bijvoorbeeld niet tegen dingen als fruitzuren en de meeste zonnefilters. En raar genoeg zitten juist die stoffen regelmatig in de sensitive-variant van cremes.
Bij mij, maar dat is dus heel persoonlijk en een kwestie van uitproberen, werkt Louis Widmer (anti-aging, zonder parfum, factor 10) goed.
Bij mij, maar dat is dus heel persoonlijk en een kwestie van uitproberen, werkt Louis Widmer (anti-aging, zonder parfum, factor 10) goed.
maandag 28 april 2014 om 09:53
maandag 28 april 2014 om 10:17
maandag 28 april 2014 om 10:57
Deze site is handig om ingredienten in cremes te zien
http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_8077134661.html
http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_8077134661.html
maandag 28 april 2014 om 12:40
Toevallig gisteren een proefje van Philosophy gebruikt en daarna eraf gewassen. Wat een stank, zeg. En er zit lavendel in. Onprettig spul.
Oil-free is denk ik droog voor me..(drogere wangen en neus)
Over die van Clinique werd geschreven dat het droog is en je er een creme overheen moet doen (bij een drogere huid) en sowieso wil ik geen kleur erin.
Enfin, ik was net bij de drogist voor die nivea. Was het uitverkocht. De verkoopster gaf aan dat het als een trein ging!
Schijnt niet zo vet te zijn.
Ik lees dat er mensen zijn die slecht reageren op spf en heb het vermoeden dat ik dat misschien ook heb. (omdat ik niet tegen die van TBS kon, maar kan ook de Aloe Vera zijn geweest)
Blijft lastig.
Oil-free is denk ik droog voor me..(drogere wangen en neus)
Over die van Clinique werd geschreven dat het droog is en je er een creme overheen moet doen (bij een drogere huid) en sowieso wil ik geen kleur erin.
Enfin, ik was net bij de drogist voor die nivea. Was het uitverkocht. De verkoopster gaf aan dat het als een trein ging!
Schijnt niet zo vet te zijn.
Ik lees dat er mensen zijn die slecht reageren op spf en heb het vermoeden dat ik dat misschien ook heb. (omdat ik niet tegen die van TBS kon, maar kan ook de Aloe Vera zijn geweest)
Blijft lastig.
maandag 28 april 2014 om 16:13
maandag 28 april 2014 om 20:43
Ik gebruik Philosophy dag & nachtcreme, de geur is inderdaad niet lekker, maar vind de nachtcreme wel heerlijk. fijn spul maar vind het te duur, volgende keer word het een goedkoper merk. had ook de peeling en een dagelijkse scrub ervan gekocht, was meer dan ¤130 kwijt
Had eerder dagcreme (biocura) van de Aldi, kwam heel goed uit de test, viel ook niet tegen voor nog geen ¤4 is het het proberen waard ik had de blauwe, aqua nog wat haha
Had eerder dagcreme (biocura) van de Aldi, kwam heel goed uit de test, viel ook niet tegen voor nog geen ¤4 is het het proberen waard ik had de blauwe, aqua nog wat haha