Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen met botox

28-04-2014 13:00 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Funk, je ziet er goed uit, echt, dus dat is zonde. Dat je over een paar jaar wilt, snap ik misschien nog wel.

Een vriendin van mij is 25 en zij heeft een paar injecties gehad op haar voorhoofd en nog een paar plekken (ook lippen,das echt lelijk) maar toch zie je het zo bij haar... en vooral als je jong bent, ziet dat er een beetje maf uit. Vind ik dan he. Dus denk er goed over na.
.
Vaak krijg je er een wat rare stand van de wenkbrauwen bij, kijk maar naar Joling. Bij een rimpeltje zou ik me er nog niet druk om maken.
Het stoort mij vooral heel erg, dus ik wil er iets aan doen, maar uiteraard zal ik er nog goed over nadenken. Heeft ze het wel bij een goede kliniek gedaan? Ik wil het zelf sowieso door een arts laten doen. Ik wil mijn lippen waarschijnlijk ook doen omdat ik een (soort van) scheve mond heb. Maar ik wil het wel zo laten doen dat het niet duidelijk te zien is natuurlijk.

Een man als Joling heeft het denk ik te vaak gedaan ofzo.. Anders kan ik het ook niet verklaren.
quote:funky2901 schreef op 28 april 2014 @ 13:24:

Het stoort mij vooral heel erg, dus ik wil er iets aan doen, maar uiteraard zal ik er nog goed over nadenken. Heeft ze het wel bij een goede kliniek gedaan? Ik wil het zelf sowieso door een arts laten doen. Ik wil mijn lippen waarschijnlijk ook doen omdat ik een (soort van) scheve mond heb. Maar ik wil het wel zo laten doen dat het niet duidelijk te zien is natuurlijk.

Een man als Joling heeft het denk ik te vaak gedaan ofzo.. Anders kan ik het ook niet verklaren.

Volgens mij had zij het bij Bergman Clinics medi spa in Amsterdam gedaan. Het is op zich niet lelijk gedaan bij haar maar omdat ze zo jong is, zie je toch meteen wel dat ze wat aan haar gezicht heeft laten doen. Ik zou bijv ook wel vollere lippen willlen hebben maar ik durf het niet zo.Zij heeft dus haar lippen laten doen, maar ze is al van Marokkaanse komaf dus ze had al hele volle lippen, dan denk ik nu met het resultaat

Het kan heel mooi worden maar zodra het mislukt dan ben je ook wel direct getekend voor het leven of heb je zo'n vage blik
.
Ik heb ook mijn fronsrimpel paar maanden terug met botox laten behandelen, had ik veel eerder moeten doen!

Ik frons niet meer zo diep, minder hoofdpijn en de rimpel wordt ook minder.
Je gaat er abnormaal uitzien (iets klopt niet in je gezicht) en dat trekt juist de aandacht. De conclusie kan dan zijn dat je:

a. erg bezig bent met je uiterlijk op een

b. negatieve, je aanpassende manier
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Lieved schreef op 28 april 2014 @ 13:32:

Ik heb ook mijn fronsrimpel paar maanden terug met botox laten behandelen, had ik veel eerder moeten doen!

Ik frons niet meer zo diep, minder hoofdpijn en de rimpel wordt ook minder.En hoe ziet het eruit? Je ziet de rimpel echt helemaal niet meer? Ik heb trouwens geen hoofdpijn, ik vind het enkel storend haha...
quote:isa__88 schreef op 28 april 2014 @ 13:30:

[...]

Volgens mij had zij het bij Bergman Clinics medi spa in Amsterdam gedaan. Het is op zich niet lelijk gedaan bij haar maar omdat ze zo jong is, zie je toch meteen wel dat ze wat aan haar gezicht heeft laten doen. Ik zou bijv ook wel vollere lippen willlen hebben maar ik durf het niet zo.Zij heeft dus haar lippen laten doen, maar ze is al van Marokkaanse komaf dus ze had al hele volle lippen, dan denk ik nu met het resultaat

Het kan heel mooi worden maar zodra het mislukt dan ben je ook wel direct getekend voor het leven of heb je zo'n vage blik Ja, ik ga er trouwens niet vanuit dat het mislukt als ik het door de beste laat doen. Als het wel mislukt, is het wel heel rampzalig. Ik vind te dikke lippen trouwens sowieso niet mooi! Mijn lippen wil ik ook anders, ik heb een scheve lach ofzo.. Heel irritant. Een te kleine lach, ofzo, maar vrees dat daar vrij weinig aan te doen is.
quote:retrostar schreef op 28 april 2014 @ 13:34:

Je gaat er abnormaal uitzien (iets klopt niet in je gezicht) en dat trekt juist de aandacht. De conclusie kan dan zijn dat je:

a. erg bezig bent met je uiterlijk op een

b. negatieve, je aanpassende manierIk zie er nu ook abnormaal uit qua lach. En een rimpel terwijl je begin 20 bent is ook abnormaal, toch?
Ik heb mijn frons laten spuiten, en de 'bunny'lines bij mijn neus.

Niemand die het ziet. Mijn vriend weet het nieteens, en hij zei laatst nog dat hij niks heeft met plastische koppen zoals Gerard Joling (we hadden het over ouder worden, en hoe hard sommige mensen proberen dit tegen te houden)

Ik ben er blij mee, ik frons anders heel de dag (gaat vanzelf) en mijn gezicht is meer ontspannen.

Het doet geen pijn hoor, piepkleine prikjes die je als klein prikje voelt, niks bijzonders.

Ik vind het altijd zo stom dat Botox altijd gelijk vergeleken wordt. aan van die sterren die veel te ver doorschieten in plastische chirurgie. Bijvoorbeeld Gerard Joling, dat is niet alleen Botox hoor, die is hele dagen bezig met plastische chirurgie, botox, fillers, gebitsverbouwing etc. Niet vergelijkbaar met je frons laten prikken zodat je niet zo'n boze/bezorgde uitdrukking hebt.

Net als, je moet je scheve haak neus niet laten corrigeren hoor, want dan ben je net Michael Jackson. Ja doei.
En Isa: misschien handig dat je niks zegt als je niet weet waarover je het hebt.

Fillers en botox zijn 2 heel verschillende dingen. Beiden verdwijnen vanzelf weer uit het lichaam, in NL wordt niet met permanente fillers gewerkt.

Je kunt je lippen niet opvullen met Botox, dat doe je dus met een filler, en ook die verdwijnt na enkele maanden uit het lichaam. Vanzelf, net als Botox.
quote:funky2901 schreef op 28 april 2014 @ 13:00:

Uit mijn omgeving heb ik een paar mensen die ervaring hebben met botox, maar ze zullen mij waarschijnlijk willen tegenhouden.Waarom willen zij je tegenhouden? Niet tevreden met het resultaat?
Weet je dat botox een gif is?

Lijkt me verstandiger en gezonder om te leren accepteren dat je gewoon een mens bent met "gebreken", zoals elk mens.
Jah joh, spuit er wat botox in

Zien vrouwen nou echt niet in dat al die botox er totaal niet uit ziet? Ik vind het sneu dat je op zo'n leeftijd er al mee bezig bent. Krijg wat meer zelfvertrouwen, dat fleurt je leven enorm op.
Het is echt onzin dat je er raar uit zou zien. Mijn moeder doet al jaren om de zoveel tijd wat rimpels bij laten werken. Het ziet er supermooi uit en als je het niet weet, zou het je niet eens opvallen. Ik vind je ook niet te jong. Als het je stoort en er is een oplossing, zou ik het zeker doen. Wel goed inlezen en info aanvragen, maar dat heb je zelf ook al bedacht!:-)
vrouwen als Jennifer Lopez en Catherina Zeta Jones laten ook fillers in spuiten, maar om dat ze het subtiel doen zien ze er fantastisch uit...ik heb er nog geen ervaring mee maar ik zie het wel zitten om zo mooi mogelijk ouder te worden zo als deze twee vrouwen...

25 vind ik wel jong (ben zelf 33) maar ik zie wel steeds meer jonge mensen met enorme rimpels in voorhoofd, en zou me daar ook aan storen. kijk op sites met ervaringen met botox en fillers, daar staan ook de artsen en klinieken bij.
Joling spuit of teveel of heeft een facelift gehad, je wenkbrauwen worden namelijk helemaal niet gelift door Botox. Je kunt wel iets bijspuiten zodat ze iets hoger komen te staan.

Als je 25 bent, was mijn nichtje ook toen ze begon, dan kan dat prima. Begin gewoon met een halve dosis voorhoofd. Zorg dat je naar een goed bekende staande arts gaat en geen aanbiedingen van 100 euro. Komt het allemaal goed en niemand die het ziet zolang je niet de hoogste dosis in je voorhoofd laat spuiten.

De algemene mening is dat het belachelijk is, onzin, dat je het ziet. Neem van mij aan ze zien het niet (tenzij je hele rare dingen doet). Ik krijg altijd verbaasde opmerkingen als ik het vertel, want ik ben er dus heel open over.

Wat wel een nadeel is.... je begint met spuiten, wordt ouder en rimpels vallen jezelf dan eerder op. Niet meer gaan spuiten dan.
Ik ben 27 en heb deze week mijn eerste botoxbehandeling. Eigenlijk vind ik mezelf wel jong, maar ik stoor me echt aan mijn fronsrimpel. Ik krijg vaak te horen dat ik boos kijk.

Waarom niet? Mensen verven toch ook hun haar. Daar zegt toch ook niemand wat van. En waarschijnlijk valt het anderen, als je er niets over zegt, niet eens op.
Een vriendin en collega van me gebruiken ook al enige tijd botox (beiden jonger dan 30) en zij hebben er goede ervaringen mee. Ik denk dat botox en dat soort dingen voor onze generatie (20'ers) veel normaler is dan voor de wat ouderen.
De mensen die botox spuiten, waar laten jullie dat doen?