theorie examen auto
maandag 28 april 2014 om 15:16
Ben nu dus al 2 keer gezakt voor mijn auto theorie examen. De eerste keer had ik her wel min of meer verwacht, maar de 2 de keer dus echt niet. Leer uit het boek, alle examentoetsen die ik kan vinden. Alle Apps gedownload , cd-rom vd autorijschool. Onduidelijke situaties met rijinstructeur besproken. En nu weet ik het ff niet meer. Dus ben op zoek naar tips..
maandag 28 april 2014 om 15:25
Ik ben dus al 2 keer gezakt. De eerste keer had ik het wel verwacht, tweede keer dus echt niet. Leer het boek, alle proefexamens die er te vinden zijn. Alle Apps gedownload , cd-rom van de rijschool en onduidelijke situatie door genomen met de instructeur. En nu weet ik het niet meer, wie heeft tips??
maandag 28 april 2014 om 18:29
Ik had er ook moeite mee. Voor mij was het, drie keer is scheepsrecht.
De eerste twee keer had ik 6 fout. Zo frustrerend. Ik was ook steeds goed an het oefenen. De derde keer had ik twee foutjes.
Praktijk had ik wel in 1 keer
Als ik de derde keer niet had gehaald was ik ook op curcus gegaan. Mijn rijschool gaf zelf ook cursussen (2 ke op de zaterdagochtend) en volgens hem was het slaagpercentage erg hoog.
De eerste twee keer had ik 6 fout. Zo frustrerend. Ik was ook steeds goed an het oefenen. De derde keer had ik twee foutjes.
Praktijk had ik wel in 1 keer
Als ik de derde keer niet had gehaald was ik ook op curcus gegaan. Mijn rijschool gaf zelf ook cursussen (2 ke op de zaterdagochtend) en volgens hem was het slaagpercentage erg hoog.