Legoland met 2 jarige, tips?!

23-04-2014 20:22 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Begin juli willen we met onze 2 jarige dreumes naar Denemarken gaan per auto. Legoland lijkt ons leuk, omdat er veel te doen is in de buurt en ook nog water is als het lekker warm zou zijn.

Hele dagen strand is niks voor ons, we willen wat bekijken/ doen maar lopen wel nog met een kleintje van 2.

De afstand is voor ons 800 km, deze willen we splitsen met een tussenstop van een dag in noord Duitsland. Tips voor een leuke plek halverwege? Waar we tevens ook weer een dagje kunnen doorbrengen..

Natuurlijk lees ik ook graag tips, voor de omgeving van legoland.

We willen voor een vakantiepark daar kiezen, maar zijn nog oriënterende.

Dus wie is er al geweest???
Ik ben er een paar jaar geleden geweest met mijn moeder en zus en zusje, ik vond het heel erg leuk. Maar ik was toen nog zo jong dat ik geen idee heb in welk hotel we zaten. Ik weet wel dat we op loopafstand zaten, maar niet in het legolandhotel, we moesten een redelijk stukje lopen, maar met de auto erheen hadden we mogelijk even ver moeten lopen omdat het heel vol was met auto's. Oh, en koop je kaartjes vooraf! Dat scheelt enorm in wachtrijtijd:)
quote:boekenwurm1 schreef op 29 april 2014 @ 10:13:

Denemarken is leuk! Oke, mijn man en ik zijn er samen geweest (inmiddels hebben we een zoontje van 5 maanden), maar we gaan echt nog wel een keer terug met onze zoon ! Wij zaten op het vakantiepark Ribe Byferie. Is ons goed bevallen en ook Ribe is een leuk stadje. Het vikingcentrum (openluchtmuseum) was erg leuk vonden wij. En we zijn ook naar Legoland geweest. Prima te doen vanaf Ribe. Oh en het waddeneiland Romo zijn wij op geweest, je mag gewoon met je auto daar het strand op. Superleuk ! Een heel breed strand, lekker veel ruimte dus :-)

We zijn ook nog een dagje naar Odense geweest meen ik.

Dus ja, al met al is Denemarken ons echt heel goed bevallen en gaan we zeker nog eens terug als ons zoontje wat ouder is, in ieder geval gaan we zeker dan ook weer naar Legoland

Op dat park verblijven wij ook :-). Leuk dat je er zo enthousiast over bent!

Met de auto het strand op had ik al ergens gelezen. Maar is er niet kans dat je vast komt te zitten???

Odense ga ik opzoeken, we moeten echt nog even goed verdiepen.

Legoland kaartjes bestellen we online, dank voor de tip. Eigenlijk bestellen we dat soort dingen allemaal online, vaak ook veel meer korting :-).

Nog 2 maandjes, dus best al snel...zin in! Een keer wat anders weer en het lijkt me echt divers daar.
Oja hoe hadden jullie het weer?? Beetje vanalles wat of ook echt warm??
Als je te ver doorrijdt op dat strand kom je idd. vast te zitten. Goed opletten dus!!!

Wij hadden toen best aardig weer, rond de 22 graden. Het is echt afwachten, net als in Nederland, kan alle kanten op.

Odense is een leuke stad, maar wel een eind rijden voor een dagje vanuit Ribe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven