Werk & Studie alle pijlers

21+ toets probleempje

29-04-2014 12:20 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag beste forumers,

Ik heb een kleine vraag/probleem..namelijk..ik wil mij aanmelden voor een 21+ toets voor een lerarenopleiding..maar krijg elke keer weer na het aanmelden op studielink de tekst dat ik deze vooropleiding niet weer kan invoeren..misschien omdat ik de toets eerder heb gedaan en behaald maar wel voor een totaal andere opleiding en andere hogeschool, maar nu is het dus praktisch onmogelijk om mij via studielink weer aan te melden voor een 21+ toets.

Ik zou graag willen weten of iemand die probleem eerder heeft gehad of hoe ik dit het beste kan oplossen.

Groetjes isabella
Studielink heeft toch ook een contactadres/ problementelefoonnummer? Die zou ik bellen.
Nee..tis echt een applicatieachtig iets..ben bij duo langs geweest maar die kunnen me ook niet veel verder helpen..dus zover ik het weet kan je studielink jammer genoeg niet bellen
quote:isabellaa11 schreef op 29 april 2014 @ 12:29:

Nee..tis echt een applicatieachtig iets..ben bij duo langs geweest maar die kunnen me ook niet veel verder helpen..dus zover ik het weet kan je studielink jammer genoeg niet bellen

Ik heb toen (3 of 4 jaar geleden) ook zoiets gehad en toen is het via studielink zelf opgelost, niet duo volgens mij.

En de opleiding?
Je kunt wel een foutmeldings- of stortingsformulier invullen.
Volgens mij is de 21+ toets een algemene toets toch? Hoef je toch niet voor een andere opleidig nog een keer te halen? Vraag eens bij de opleiding zou ik zeggen. Welke hogeschool ga je heen? Bij Windesheim zou ik een contactpersoon kunnen vinden voor je!
Het is inderdaad een algemene toets maar je moet het..om een of andere reden elke keer opnieuw doen wil je je voor een opleiding inschrijven..ik ga..als het uiteindelijk goed komt de opleiding op de hogeschool rotterdam volgen.

Nu even kijken om zo een storingsformulier in te vullen!

Bedankt voor de snelle antwoorden
Ik zit me te bedenken, die 21+ toets die je hebt gedaan, dat is toch geen vooropleiding voor de nieuwe 21+ toets? Misschien kan je wel zonder die toets in te vullen inschrijven en dat het daarom niet lukt?

Je kunt dat bij je opleiding navragen of dat ook echt zo is.
quote:Mevrouw75 schreef op dinsdag 29 april 2014 13:04 Ik zit me te bedenken, die 21+ toets die je hebt gedaan, dat is toch geen vooropleiding voor de nieuwe 21+ toets? Misschien kan je wel zonder die toets in te vullen inschrijven en dat het daarom niet lukt?

Je kunt dat bij je opleiding navragen of dat ook echt zo is.

Over het algemeen is het zo dat de 21+ toets van een andere school niet geldt (iedere school heeft namelijk z'n eigen eisen die aan zo'n toets gesteld worden, en ook de vakken die getoetst worden komen niet altijd overeen) en ook zijn de toetsen enigszins aangepast op de opleiding die je wil doen: zo krijg je bij sociale opleidingen bijv. vaak een toets maatschappijleer, en bij een medische opleiding bijv. biologie. Ik denk dus niet dat je je kunt aanmelden zonder toets.

Anders misschien contact opnemen met de hogeschool?
quote:Krullevaer schreef op 29 april 2014 @ 13:17:

[...]

Over het algemeen is het zo dat de 21+ toets van een andere school niet geldt (iedere school heeft namelijk z'n eigen eisen die aan zo'n toets gesteld worden, en ook de vakken die getoetst worden komen niet altijd overeen) en ook zijn de toetsen enigszins aangepast op de opleiding die je wil doen: zo krijg je bij sociale opleidingen bijv. vaak een toets maatschappijleer, en bij een medische opleiding bijv. biologie. Ik denk dus niet dat je je kunt aanmelden zonder toets.

Anders misschien contact opnemen met de hogeschool?Maar ze wil zich toch aanmelden voor die 21+ toets voor haar opleiding? Dan is die andere 21+toets dus een beetje overbodig om in te vullen.
Nee het is geen vooropleiding voor de nieuwe toets maar wanneer ik het stappenplan volg die op de site staat dan staat er dat men zich moet aanmelden bij vooropleiding en dan 21+ selecteren..maar heb contact gehad met de hogeschool(alweer) en die beweren dat wanneer je al eerder een 21+ onderzoek hebt gedaan hun automatisch weten dat wanneer je je aanmeld bij hun weer die toets moet afleggen..hoop in ieder geval dat het klopt want heb maar tot 1 mei de tijd zover bij mij bekend..vandaar dat je een 21+ toets ook nooit weg kan klikken/wissen op studielink(volgens hogeschool rotterdam)

Isabella

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven