lijntje snuiven?!

30-04-2014 09:40 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wtf, ik ben helemaal in shock!

Ik zie net een auto voor mijn huis op een parkeerplaats draaien (5 meter van mij af, ik zit op de bank achter mijn geraniums ), stoppen, met keiharde muziek aan.

Daarna zie ik die vent achter het stuur doodleuk een paar lijntjes snuiven (zo'n klein schepje in elk neusgat), nog even wat in de wangen, daarna hoofd uit het raam hangen (duidelijk voor de frisse lucht, hij liep paars aan) en weer wegrijden, maar niet voordat hij bijna een andere auto raakte die langsreed.

Ik wil hier eigenlijk iets mee doen, maar weet niet wat. Het is een bedrijfswagen, het kenteken heb ik opgezocht, maar ik weet niet bij welk bedrijf...

Wat zouden jullie doen? Politie bellen? Laten zitten?
Ik had direct de politie gebeld als ik jou was.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 30 april 2014 @ 10:58:

[...]

Nee, dan liever dat van een ander voor de wielen, als je hier de wegkijkers moet geloven...

Ja, ik vat het niet....

Met kind achterin is drugsgebruik in de auto niet goed omdat:

a) slecht voorbeeld voor kind

b) gevaar voor kind omdat papa/mama er gevaarlijker door gaat rijden

c) gehoorschade voor kind door de luide muziek

Maar als a) waar is...hoezo slecht voorbeeld? Met drugs op ga je toch niet slechter rijden?

Nou dan moet het C zijn.
quote:Bijenrompje schreef op 30 april 2014 @ 10:05:

Bel zijn baas gewoon op. Je helpt diegene daar meer mee dan je zou denken.

En dit.

Geef je straks nog ff een update?
quote:alinea schreef op 30 april 2014 @ 10:42:

Als er nou een kind achterin zat tja dat is een ander verhaal.

Oh, dus de kinderen die deelnemen aan het verkeer maar niet in de auto zitten zijn niet in gevaar in de buurt van deze man?
Als hij die nacht niet geslapen heeft maar doorgewerkt/gefeest lijkt het me dat hij beter rijd mét een lijntje dan zonder. Je word er behalve agressief ook alerter door, handig bij een nachtje doorhalen. Om voor een lijntje de politie te bellen.... Liever een coke snuiver dan een dronken persoon achter het stuur, zeker in de buurt van mijn kind.
Zal wel het heeleeeeeeeee forum over mij heen krijgen. Maar toen ik 20 was, heb ik ook voor het eerst 1x een lijntje geprobeerd en 3uur later reed ik naar huis... slim?! nee vast niet maar ik heb in mijn jongere jaren ook wel eens gereden met paar wijntjes teveel op en dat was echt veel gevaarlijker. Met drank zie je echt zo dubbel en minder alert, met coke ben je alerter dan met drank. Beide moet je natuurlijk niet doen, logisch! Nu doe ik het overigens niet meer maar heb het wel eens gedaan.

Maar TO, politie had je denk ik meteen moeten bellen dat heeft echt geen zin meer als je dat 6uur later een keer gaat doen.
.
quote:nina1966 schreef op 30 april 2014 @ 11:29:

Als hij die nacht niet geslapen heeft maar doorgewerkt/gefeest lijkt het me dat hij beter rijd mét een lijntje dan zonder. Je word er behalve agressief ook alerter door, handig bij een nachtje doorhalen. Om voor een lijntje de politie te bellen.... Liever een coke snuiver dan een dronken persoon achter het stuur, zeker in de buurt van mijn kind.

Ik sta echt te kijken van sommige reacties. Drugs nemen lijkt voor sommigen doodnormaal. Normaler dan drinken en roken en dan maar campagne voeren tegen het roken.........

Ik vermoed dat de overheid er wijs aan zou doen om ook een anti drugsbeleid te gaan hanteren. Echt ongelofelijk hoe nonchalant sommige mensen denken over drugs nemen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zoooooo gewoon een lijntje snuiven, is echt niet hetzelfde als drinken hoor! Kan allemaal, doen er zoveel, is heus niet hetzelfde als met drank op rijden hoor!

Je wordt echt niet beïnvloed....

Niet? En waarom neem je die zooi dan wel????!!!!!!

Bullshit dus. Utter bullshit.

Bullshit van mensen die wel eens lijntjes snuiven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Volgens mij komt er in 2015 toch ook een middel, zodat ze drugsgebruik op de weg kunnen controleren?! ipv alleen drank
.
quote:Enn schreef op 30 april 2014 @ 11:36:

Zoooooo gewoon een lintje snuiven, is echt niet hetzelfde als drinken hoor! Kan allemaal, doen er zoveel, is niet hetzelfde als met drank op rijden, je wordt niet beïnvloedt .....

Waarom neem je die zooi dam????!!!!!!

Bullshit dus. Utter bullshit.

Bullshit van mensen die wel eens lijntjes snuiven.Jawel, je bent wel onder invloed dus is beide slecht. Alleen coke geeft een ander effect, dat bedoelen sommige. Niet dat het minder erg is, natuurlijk niet. MDMA, XTC, Coke, Jointjes, drank.... is allemaal niet de bedoeling.
.
Ik heb nog nooit gehoord dat je van coke heel slecht gaat rijden volgens mij is het een drug waar je scherper van wordt.

wordt ook vaak door advocaten gebruikt om beter te presteren, heb ook nog nooit een nieuwsbericht gezien met dodelijk ongeluk door coke, en nee heb het zelf nog nooit gebruikt. Daarom zeg ik: alleen als er een kind achterin zit zou ik bellen omdat het kind een onverantwoordelijke vader heeft en mocht hij wel ergens tegenaan rijden is het kind sowieso betrokken, de kans ook nog eens dat ie een ander kind raakt is een stuk kleiner hè.

ik lees alleen doe het anoniem en goed dat er zoveel regels zijn juist voor mensen die niet willen luisteren, Gatverdamme wat een rare mentaliteit dus moeten mensen met normaal gezond verstand allemaal boeten voor de minderheid die strenge regels nodig heeft en we desnoods elke keer moeten doorbellen wanneer we de deur uitgaan, voor het geval we iets verkeerd doen?

dat is de boel omdraaien, en wie houdt er toezicht dan?
quote:isa__88 schreef op 30 april 2014 @ 11:33:

Zal wel het heeleeeeeeeee forum over mij heen krijgen. Maar toen ik 20 was, heb ik ook voor het eerst 1x een lijntje geprobeerd en 3uur later reed ik naar huis... slim?! nee vast niet maar ik heb in mijn jongere jaren ook wel eens gereden met paar wijntjes teveel op en dat was echt veel gevaarlijker. Met drank zie je echt zo dubbel en minder alert, met coke ben je alerter dan met drank. Beide moet je natuurlijk niet doen, logisch! Nu doe ik het overigens niet meer maar heb het wel eens gedaan.

Maar TO, politie had je denk ik meteen moeten bellen dat heeft echt geen zin meer als je dat 6uur later een keer gaat doen.

Volgens het Trimbos werkt een lijntje maar een half uur, dus drie uur later was het effect al weg.

Ik heb ook genoeg dingen gedaan die niet mogen of dom zijn. Wil nog niet zeggen dat ik van anderen dus maar goedkeur.
quote:alinea schreef op 30 april 2014 @ 11:38:

Ik heb nog nooit gehoord dat je van coke heel slecht gaat rijden volgens mij is het een drug waar je scherper van wordt.

wordt ook vaak door advocaten gebruikt om beter te presteren, heb ook nog nooit een nieuwsbericht gezien met dodelijk ongeluk door coke, en nee heb het zelf nog nooit gebruikt. Daarom zeg ik: alleen als er een kind achterin zit zou ik bellen omdat het kind een onverantwoordelijke vader heeft en mocht hij wel ergens tegenaan rijden is het kind sowieso betrokken, de kans ook nog eens dat ie een ander kind raakt is een stuk kleiner hè.

ik lees alleen doe het anoniem en goed dat er zoveel regels zijn juist voor mensen die niet willen luisteren, Gatverdamme wat een rare mentaliteit dus moeten mensen met normaal gezond verstand allemaal boeten voor de minderheid die strenge regels nodig heeft en we desnoods elke keer moeten doorbellen wanneer we de deur uitgaan, voor het geval we iets verkeerd doen?

Hoeveel lijntjes snuif jij per dag?

We hebben het over drugs en niet over aanmaaklimonade.
Speed werkt wel wat langer hoor.....
quote:alinea schreef op 30 april 2014 @ 11:38:

Wat een redenatie

Met een lijntje op achter het stuur vind ik niet echt getuigen van gezond verstand! Daarnaast blijft het risico dat hij een kind of volwassene (om het even lijkt me) onder zijn auto krijgt. Dit risico is mijn inziens niet aanvaardbaar.

Fijn dat er geroepen wordt dat je scherper reageert door deze drugs, feit is dat het verdovende middelen zijn. Waarschijnlijk denk je dat je geweldig kunt rijden, of je dat echt doet, ik betwijfel het.

En verder helemaal eens met Enn. Bizar sommige reacties.
* insert :cuckoo: emoticon *
quote:voel schreef op 30 april 2014 @ 11:47:

Speed werkt wel wat langer hoor.....Ja? En misschien dat je daardoor dan net de beentjes van de buurkinderen niet raakt? Mooi, we gaan voor speed.
Maar gelukkig rook ik niet........
quote:Enn schreef op 30 april 2014 @ 11:51:

[...]

Ja? En misschien dat je daardoor dan net de beentjes van de buurkinderen niet raakt? Mooi, we gaan voor speed. Was alleen een reactie op Starshine. Die zegt dat de werking een half uur is.
ik postte het op pagina 1 al. Coke zorgt ervoor dat je je on top of the world voelt. Dus je denkt beter te kunnen presteren, wat misschien dus niet het geval hoeft te zijn. Je wordt er alerter door ja, maar je gaat dus ook scherper reageren. Nog even gauw voor die auto. Hè, mijn voorligger rijdt niet door, even plakken tegen die slak. Oh oranje stoplicht, hup gas erop, dat haal ik best.

Als coke zoveel positief effect had, werd het wel verplicht gesteld om te gebruiken als je auto ging rijden.
quote:voel schreef op 30 april 2014 @ 11:53:

[...]

Was alleen een reactie op Starshine. Die zegt dat de werking een half uur is.Van coke ja. Ik heb het niet over speed gehad.
Enn, gelukkig rook je niet? Zeker goed om niet te roken, haha! Maar wat bedoel je daarmee?
Ach ja, mijn ex vond ook na een lijntje of wat speed dat hij Superman was. Gelukkig zijn er geen doden of gewonden gevallen bij zijn pogingen de wereld te redden, slechts hij zelf

Maar natuurlijk ben je een klikspaan, een moraalridder, een Slecht Mens met een rottige mentaliteit als je idioten brave burgers die slechts een lijntje snuiven en daar heus helemaal niemand kwaad mee doen, want je wordt er zo lekker strak en uitermate alert en in het geheel niet overmoedig van tenslotte, verlinkt aan Oom Agent of de Baas.
tel tot 10 en ga verder met je leven
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dat refereren naar mijn nick wordt een klein beetje afgezaagd meisjes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven