Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@ Romi: wat vervelend allemaal zeg! Wel heel erg fijn dat je huisarts zo snel reageert! Deed het eruit halen pijn? Hoop echt voor je dat het bij jou helpt! Wat een rot week he...maar goed, na regen komt zonneschijn! 1 maand de pil slikken lijkt me idd ook vervelend...succes!
@ Romi: Ik hoop dat de pijn nu weg is.
@Justlin, Eruit halen deed wel beetje pijn eigenlijk.. Hij zei niks en ineens voelde ik buikpijn. Maar wel precies de buikpijn die ik steeds heb..

Hij dacht dat een haakje van de spiraal misschien op bepaalde momenten in de baarmoeder(mond) prikte en dat dat de pijnen veroorzaakte.

Ik hoop idd dat de pijn nu over is..
Vervelend Romi, hoop dat dit nu wel de pijn heeft verholpen

Dames, ik kom me weer afmelden. Hoop gezelligheid hier, maar jullie zijn duidelijk al een cluppie, en heb geen tijd en enerige om me helemaal in te lezen en er eventueel uiteindelijk tussen te komen. De kinderwens is er, en die blijft er ook. Maar ik ben er (nog) niet dagelijks mee bezig, er zijn nu een paar vervelende dingen gebeurd waardoor het denken aan / praten over kinderen weer even geheel op de achtergrond verdwijnt.

Ik hoop dat jullie allen snel (of binnenkort) zwanger mogen worden, en dat jullie allen een probleemloze periode tegemoet gaan. Veel succes en ik kom jullie vast wel weer tegen op het forum!
@Revival, Jammer dat je weggaat.

Ik hoop dat je je weer snel wat beter voelt al is het moeilijk omdat ik niet weet wat er speelt..

Mocht je ons toch missen, je bent altijd welkom!!!
@ revival: Wat vervelend dat er een paar vervelende dingen zijn gebeurt. Ik hoop dat ze snel opgelost worden!

Een dikke knuffel voo jou en hopelijk tot ziens/ schrijfs/ horens in de toekomst!
@Romi: ik hoop ook dat je pijn over is. een voordeel is misschien dat jullie nu al gaan beginnen ipv in september

@Revival: knuffel en wellicht tot snel op het forum

Vanavond begint het vervolg op babyboom trouwens. 21.15uur, wie gaat er kijken? Ik denk het wel, als ik Kroketvriend zover krijg
@ Kroket: dank je wel dat je mij eraan herinnert, nu zal ik het zeker opnemen.
W
@Kroket, ik weet niet of we nu al gaan beginnen.... Ben te bang dat ik op vakantie misselijk ben dan (alsof t in 1x raak is )

Heb gezegd tegen vriendje dat ie condooms moet halen. Wil hem zeker niet dwingen om eerder te beginnen. Maar wel gezegd dat hij iets mag regelen, omdat ik niet voor even aan de pil ga.

Ben vanavond met vriendinnen naar SATC. Ben helemaal kapot na hele week leren en vandaag werken. Beetje ontspanning heb ik wel nodig.

Kijk Babyboom later online wel.. Maar ga zeker wel kijken. Is toch hoe het nu met ze gaat???

@Justline, nee eigenlijk voel ik me niet anders. Mocht dat nog komen meld ik het hier zeker even!

Snel naar de winkel rijden voor een cartridge.
Ik hoop dat je pijn nu over is Romi!
@ Romi: Hoe was de film?

@ JL: Ik heb gistren babyboom opgenomen, was het leuk om de stellen terug te zien?

Nog een paar uurtjes en dan weekend daar heb ik wel zin in!
Het was wel een korte aflevering. Ik heb het ook gekeken. Moet zeggen dat het erg confronterend was. Maar als ik dan die succestory's zie dan denk ik: Onze tijd komt echt nog wel. Ik moet zeggen dat ik toch best veel denk aan het bloed wat ze hebben getapt om te onderzoeken of er een reden is voor onze miskramen. Ik weet niet waar ik op moet hopen. Dat ze niets vinden of dat ze iets vinden waar ze iets aan kunnen doen met een pilletje ofzo...
Goedemorgen!

Wat een hoop geschreven zeg.... 4 pagina's in 1,5 dag. Goed bezig dames!

@Romi, balen van je tentamen. Gelukkig zijn gesprekstechnieken wel iets waar je aan kunt werken.

En hoop echt voor je dat de pijn nu over is.

@Allen, Babyboom helaas niet kunnen kijken, was te laat thuis van een etentje. Komt het nu weer wekelijks of was het eenmalig?

Ik ga maar eens naar mijn werk (beetje rare diensten deze week) en lees vanmiddag wel weer wat jullie allemaal hebben geschreven.
@ Auba: Ik begrijp dat je niet weet wat je moet willen. Kijk als ze iets vinden en het is te verhelpen met medicijnen dan is dat natuurlijk prima en weet je ok waardoor het is gekomen dan heb je misschien meer rust. Maar als het niets is dan weet je dat het waarschijnlijk een foutje van de natuur is geweest. Lijkt me inderdaad ook erg moeilijk. Maar het kan nu ook gewoon de volgende keer goed gaan en daa moet je toch proberen vanuit te gaan.

@ Mogalie: Volgens mij komt het nu een aantal weken achter elkaar weer.
Klopt nu nog 5 afleveringen.
W
@ JL: Lekker op vakantie! Super, alvast heel veel plezier gewenst!
@Poca, film was superleuk! Echt een aanrader!!

3 mannen en heeeel veel vrouwen in de bios. Had gewoon medelijden met die mannen

@Justline, heerlijk... geniet ervan! Ik tel ook echt al af.. maar t duurt nog zo lang..

Ben nu even huis aan t opruimen. Hele weekend visite.

Morgen bbq voor mensen die geholpen hebben met ons huis en zondag wordt vriendje 24!
Mogalie. Als het goed is krijg je vandaag je pakketje.
Net de aflevering van babyboom terug gekeken. Als je al moeder bent (en jullie worden dat straks ook allemaal *lacht duivels*) ben je een emotioneel wrak. VOOR DE REST VAN JE LEVEN!! Dus bereid je maar vast voor. Een aflevering van babyboom kijken zonder tranen in je ogen is er dus dan ook niet meer bij. Kan me niet voorstellen dat we het tóch na alle voors en tegens het nog een keertje helemaal gaan doen. (eerst nog zwanger worden maar dat terzijde).

Dus hou er vast rekening mee, programma's als ''de kraamkliniek'' ''de bevalling'' ''babyboom'' kun je echt niet meer kijken zonder je best te doen om niet te gaan huilen!!
@Aruba, Bedankt!!!! Is vandaag binnengekomen. Super leuk!!! Stem een volgende keer zeker weer op je

@T&G, haha, zal de aflevering eens kijken dan. En kan me heel goed voorstellen dat je al moeder bent, je bij al die series moet janken. Nou, nog 5 therapeutische sessies te gaan schijnbaar.

@Romi, veel plezier met barbecuen, gaan wij morgen doen. En alvast gefeliciteerd met Roman.

Ik ga even poetsen....
Ik ben blij dat je het leuk vind Mogalie. O,ja voor de geinteresseerden. Het interview is er.
ga meteen even lezen! Enne, gisteren al chocola etend al een tijdschrift zitten lezen, nice! Moman vond het ook heel lief van je, Aruba.

Moet nu als een gek gaan poetsen, zodat de kindjes straks in een schoon huis komen (eentje heeft astma). Kan bijna niet wachten tot het een uurtje of 1/2 is!!!

Fijne dag allemaal!
Goedemiddag allemaal.

Nou de schade van de bbq is opgeruimd en we maken ons op voor de verjaardag van Romiman

Die is vandaag 24 geworden! Wordt al een echte man dus, haha...

Heb trouwens nog een leuk nieuwtje.....

We gaan beginnen!!!!!!!!!!!!!

1 augustus is mijn eerste NOD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven