Vriendschap omg. Drachten

31-03-2014 19:17 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames! Ik ben op zoek naar een gezellige meiden omgeving Drachten om leuke dingen mee te doen, Shoppen, uitgaan, kroegje/terrasje pakken, filmpje kijken, thee/wijntje drinken. Ik ben 27 jaar en kom uit de buurt van Drachten.

Geïnteresseerd? Stuur een bericht. Gr. Inge
Hi Inge!

Ook ik ben op zoek naar wat nieuwe contacten om eens wat mee te ondernemen! ;) Ik ben 32 jaar, alleenstaande mama van 2 kids. Ik woon in Drachten, en ondanks dat ik best wat sociale contacten heb komen de muren soms op me af, haha! Door de scheiding zit ik nu weer in een heel andere fase dan mijn vriendinnen... helaas!

Ik woon in Drachten en jij?

Groetjes!!
Realise the worth of something, before it's gone
Hallo dames,

Hier een dame van 33 uit drachten ben ook moeder en doe dit ook alleen. Heb wel een lat relatie maar mis vriendinnen om leuke dingen mee te doen. Mijn vriendinnen zijn allemaal boor de liefde verhuisd.

Groetjes patries
Hallo

Nou lijkt mij [38] met 2 kinderen ook leuk om meer te ondernemen dan dat ik op t moment doe!

Weten jullie hoe het 'berichten'' moet hier?- anders moet je de hele tijd deze oproep volgen...haha ben jij er al achter manna-c?

Had idd niks ontvangen van je, wel ook naar jou een kort bericht gestuurd maar of dat aangekomen is???

Misschien leuk om samen af te spreken komend wknd? Triesjah, Manna en Ppingepp? In Drachten op een terrasje..ofzo

Grtjs Dina
Dat lijkt me leuk hebben we direct een goed beeld!

Kom maar met een voorstel haha

anoniem_88832 wijzigde dit bericht op 28-08-2014 14:00
Reden: privacyyy
% gewijzigd
Geen bericht ontvangen!! Snap er niets van hoe het werkt, haha!

Het lijkt me leuk om elkaar een beetje te leren kennen ;) Ik heb zaterdagmiddag een afspraak staan, dus dat valt af. De ochtend of eind van de middag zou ik wel kunnen!

Ik zag ook je oproepje staan over de vakantie, Dina, daar wilde ik ook nog op reageren ;) Ik ga dit jaar voor het eerst alleen met de jongens op vakantie, en zie er stiekum best een klein beetje tegen op. Dus als er een klik is, wie weet!?
Kan weekend erop ook.. En oeh vakantie ja ik ga ook alleen.. Dus wie weet
Nu wel bericht, Dina! En weer gereageert ;) Ik heb triesjah ook een mailtje proberen te sturen, maar die krijg ik terug... Mailadres onbekend :s Gaat lekker, haha!

Dit weekend zou voor mij makkelijk zijn, omdat de kids dan bij hun vader zijn! Zaterdag van 13 tot 16 uur ben ik weg... Voor de rest niets op de planning! Het weekend daarna zijn de kids bij mij, nog geen plannen verder, maar of een terrasje dan zo handig is...?! ;)
Hmm vreemd is toch echt mijn mail adres.

Haha ja dit weekend is mijn weekend..

Werk wel veel in de weekenden lang leverde zorg
Nogmaals geprobeerd, triesjah, maar ik krijg hem weer terug...

Ik heb je ook via het forum een bericht gestuurd, met mijn emailadres. Als je naar mijnviva gaat, staat hij als het goed is daar ergens halverwege de pagina. Heel vreemd, want berichtjes vind ik dus niet in de inbox terug, maar alleen daar
En als je op mijn naam klikt en dan berichten, dan kom je er ook! Zo kan ik jouw berichtjes ook lezen, Dina ;)
Hey LEUK spontane reactie's! Gaan we doen meiden! triesjah kan t wknd dus ook Leuk..ik ga gauw mn berichten es ff checken hier, morgen check ik of er emailadressen bekend zijn via de berichten. Ik stuur via bericht mn emailadres! Ik kan het hele wknd, zoals ik nu lees wordt het dus zaterdag ergens einde middag? eerst ;) kennis maken..

om te zien of het in de avond [evt] eventjes stappen wordt? haha
gewijzigd ivm mijn mailadres ff weggehaald ;)

berichtjes gevonden!!
triesjah, heb je wellicht nog een geboortecijfer bij je mailadres? want ook ik krijg hem terug. Of is het ipv. .com /.nl aan het einde?
ik heb je nummer gevonden mama c en zal jou dina ff een bericht sturen.
anoniem_88832 wijzigde dit bericht op 28-08-2014 14:03
Reden: privacy
% gewijzigd
Hallo Dames!

Zo te lezen hebben jullie al kennis gemaakt met elkaar.

Ik ben 28 jaar, moeder van 1 kindje en ben vorig jaar in Drachten komen wonen. Ook ik heb wel vriendschappen, maar die wonen verder weg. Ik merk dat het erg lastig is om nieuwe mensen in Drachten te leren kennen.

Dus als jullie nog eens afspreken hou ik me graag aanbevolen!!

Hoor het graag!

Groetjes!
grytsje heb je een pb gedaan!
anoniem_88832 wijzigde dit bericht op 28-08-2014 14:03
Reden: tralala
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven