Half glas mineraalwater half glas water
zondag 4 mei 2014 om 13:46
Hallo,
Ik ben bezig met afvallen en weet dat ik eigenlijk veel water moet drinken maar ik vind water niet zo lekker.
Nou hebben we caloriearm mineraalwater gekocht waar koolzuur op zit. Wat eigenlijk niet de bedoeling is.
We mengen het nu met een half glas mineraalwater & een half glas water.
Dat is best wel gezond he?
Zo drinken we ook ranja met bijna alleen maar water.
Ik zeg altijd water met een smaakje zo weinig ranja zit erin.
Is dit goed? Of wat kan ik beter drinken?
Ik ben bezig met afvallen en weet dat ik eigenlijk veel water moet drinken maar ik vind water niet zo lekker.
Nou hebben we caloriearm mineraalwater gekocht waar koolzuur op zit. Wat eigenlijk niet de bedoeling is.
We mengen het nu met een half glas mineraalwater & een half glas water.
Dat is best wel gezond he?
Zo drinken we ook ranja met bijna alleen maar water.
Ik zeg altijd water met een smaakje zo weinig ranja zit erin.
Is dit goed? Of wat kan ik beter drinken?

zondag 4 mei 2014 om 14:05
zondag 4 mei 2014 om 14:08
quote:Biebeliee schreef op 04 mei 2014 @ 14:05:
[...]
[img]http://www.vomar.nl/content/images/Prod ... 7123_0.jpg[/img]
Deze?
Vind ik best lekker af en toe (maarr..met zoetstof en dat is niet heel gezond)
Als je de bubbels niet lekker vind kun je de fles ook even schudden en open laten staan. Gaat de koolzuur er wel uit.Ja die! Op de fles staat calorie-arm. Kan ik ook niks aan doen
[...]
[img]http://www.vomar.nl/content/images/Prod ... 7123_0.jpg[/img]
Deze?
Vind ik best lekker af en toe (maarr..met zoetstof en dat is niet heel gezond)
Als je de bubbels niet lekker vind kun je de fles ook even schudden en open laten staan. Gaat de koolzuur er wel uit.Ja die! Op de fles staat calorie-arm. Kan ik ook niks aan doen

zondag 4 mei 2014 om 14:10
zondag 4 mei 2014 om 14:14
Het is trouwens geen cranberrysap wanneer het zo zoet is.
Ik had blaasontsteking vorige week en ik heb puur ongezoet cranberrysap (en thee gemaakt van beredruif) gedronken vorige week, je bek trekt zo wat uit elkaar zo zuur en bitter is cranberrysap.
Wat jij drinkt is water met koolzuur, een suikervervanger (die kunnen ongezond zijn en staan niet als suiker op de ingrediëntenlijst) en waarschijnlijk iets van een extract wat moet doorgaan voor cranberry.
Eerlijk gezegd dat koolzuur spul met half water, valt misschien nog best wel mee. Ik zou het bijvoorbeeld alleen in het weekend drinken want er zijn andere manieren om je water een smaakje te geven.
Ik had blaasontsteking vorige week en ik heb puur ongezoet cranberrysap (en thee gemaakt van beredruif) gedronken vorige week, je bek trekt zo wat uit elkaar zo zuur en bitter is cranberrysap.
Wat jij drinkt is water met koolzuur, een suikervervanger (die kunnen ongezond zijn en staan niet als suiker op de ingrediëntenlijst) en waarschijnlijk iets van een extract wat moet doorgaan voor cranberry.
Eerlijk gezegd dat koolzuur spul met half water, valt misschien nog best wel mee. Ik zou het bijvoorbeeld alleen in het weekend drinken want er zijn andere manieren om je water een smaakje te geven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 4 mei 2014 om 14:15
Je drinkt al heel veel thee. Op de fles staat hoeveel kcal er in een glas zitten. Neem dit mee in je dagelijkse kcal-inname. Eén glas is op zich niet zo erg. Daar word je niet dik van, als je verder goed oplet.
En dan kunnen anderen gaan roepen dat het belachelijk is dat je iets niet lust..maar je lust het nou eenmaal niet. Klaar. Iedereen lust wel eens iets niet, bij jou is dat water.
Heel weinig ranja in water is beter/gezonder dan half om half, maar minder gezond dan alleen water. Maar dit kon je toch zelf ook verzinnen?
En dan kunnen anderen gaan roepen dat het belachelijk is dat je iets niet lust..maar je lust het nou eenmaal niet. Klaar. Iedereen lust wel eens iets niet, bij jou is dat water.
Heel weinig ranja in water is beter/gezonder dan half om half, maar minder gezond dan alleen water. Maar dit kon je toch zelf ook verzinnen?
Later is nu
zondag 4 mei 2014 om 14:20
zondag 4 mei 2014 om 14:20
Doe anders bij kraanwater met schijfjes citroen en takjes munt, ook nog wat steviablaadjes erbij, lekker zoet en geen calorieën. Steviaplant kan je kopen bij tuincentra.
Of experimenteer met verschillende soorten mineraalwater, het ene water is het andere niet.
Of experimenteer met verschillende soorten mineraalwater, het ene water is het andere niet.
You know how I know? Because I reeaally think so!

zondag 4 mei 2014 om 14:38