Half glas mineraalwater half glas water
zondag 4 mei 2014 om 13:46
Hallo,
Ik ben bezig met afvallen en weet dat ik eigenlijk veel water moet drinken maar ik vind water niet zo lekker.
Nou hebben we caloriearm mineraalwater gekocht waar koolzuur op zit. Wat eigenlijk niet de bedoeling is.
We mengen het nu met een half glas mineraalwater & een half glas water.
Dat is best wel gezond he?
Zo drinken we ook ranja met bijna alleen maar water.
Ik zeg altijd water met een smaakje zo weinig ranja zit erin.
Is dit goed? Of wat kan ik beter drinken?
Ik ben bezig met afvallen en weet dat ik eigenlijk veel water moet drinken maar ik vind water niet zo lekker.
Nou hebben we caloriearm mineraalwater gekocht waar koolzuur op zit. Wat eigenlijk niet de bedoeling is.
We mengen het nu met een half glas mineraalwater & een half glas water.
Dat is best wel gezond he?
Zo drinken we ook ranja met bijna alleen maar water.
Ik zeg altijd water met een smaakje zo weinig ranja zit erin.
Is dit goed? Of wat kan ik beter drinken?
zondag 4 mei 2014 om 19:09
quote:pearle schreef op 04 mei 2014 @ 14:01:
[...]
In spa rood en spa blauw zitten toch geen calorien??
net zo'n oplichting als dat we opeens allemaal aan de bessen met gekke namen moeten
Ja en daar zijn afgelopen week ook een stel mensen ziek van geworden.
Maar dat plat water voor een platte buik, wat iemand noemde, lijkt me een goed plan. Zit ook geld in
[...]
In spa rood en spa blauw zitten toch geen calorien??
net zo'n oplichting als dat we opeens allemaal aan de bessen met gekke namen moeten
Ja en daar zijn afgelopen week ook een stel mensen ziek van geworden.
Maar dat plat water voor een platte buik, wat iemand noemde, lijkt me een goed plan. Zit ook geld in
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

zondag 4 mei 2014 om 20:06
quote:Dreamer schreef op 04 mei 2014 @ 14:15:
En dan kunnen anderen gaan roepen dat het belachelijk is dat je iets niet lust..maar je lust het nou eenmaal niet. Klaar. Iedereen lust wel eens iets niet, bij jou is dat water. Geen water 'lusten' is inderdaad belachelijk. Het is voor je longen te hopen dat je wel zuurstof lust...
En dan kunnen anderen gaan roepen dat het belachelijk is dat je iets niet lust..maar je lust het nou eenmaal niet. Klaar. Iedereen lust wel eens iets niet, bij jou is dat water. Geen water 'lusten' is inderdaad belachelijk. Het is voor je longen te hopen dat je wel zuurstof lust...