Leuke rugzak?
donderdag 8 mei 2014 om 15:27
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke/hippe rugzak.
Maar helaas kan ik op internet geen rugzak vinden die aan mijn eisen voldoet.
Het hoeft namelijk niet een groot model te zijn, en ik vind ze al snel aan de grote kant. Ook is het fijn als de rugzak qua kleur overal bij past.
En weet iemand of de rugzakken van het merk Dakine fijn zijn? Die hebben vaak nog wel een leuk printje vind ik.
Hoop dat jullie mij een beetje kunnen inspireren!
Maar helaas kan ik op internet geen rugzak vinden die aan mijn eisen voldoet.
Het hoeft namelijk niet een groot model te zijn, en ik vind ze al snel aan de grote kant. Ook is het fijn als de rugzak qua kleur overal bij past.
En weet iemand of de rugzakken van het merk Dakine fijn zijn? Die hebben vaak nog wel een leuk printje vind ik.
Hoop dat jullie mij een beetje kunnen inspireren!
donderdag 8 mei 2014 om 16:03
Ik heb een rugzak van Dakine, maar wel een grote waar mijn laptop in past. Ik ben er echt onwijs blij mee. Er zijn heel veel vakjes, vind ik erg prettig, en de grootte is ook erg fijn. Hij is stevig en draagt erg prettig. Vroeg had ik een Eastpak, die pas lekker zat als ie bijna op mijn kont hing. Met Dakine heb ik dat niet. Mijn rug is Dakine dus zeer dankbaar.
She needed a hero. So that's what she became.
zondag 11 mei 2014 om 12:20
Hier inmiddels aan mijn 2e dakine rugzak bezig (1e zelf verpest dmv eten er iets te lang in te laten zitten). Ik vind het heerlijke rugzakken, goed stevig, goed rugpand, fijne schouderbanden en goed verstelbaar. Zit levenslange garantie op ook. Ik heb er 1 met voorop een koelvakje, ideaal voor een koud flesje drinken ofzo.
zondag 11 mei 2014 om 13:15
Ik heb een prachtige donkergrijze leren cowboysbag rugzak. Verstevigd rugvlak en ook goede brede banden die niet af zakken. Hij is wel aan de prijs maargoed je doet er ook super lang mee. Past ook een laptop in. Gebruik hem als werk- hand- shopping- en dagje weg tas.
Hij was er in bruin en grijs, ik heb grijs gekozen omdat het bij alles past en iets moderner vind dan dat bruin.
Hij was er in bruin en grijs, ik heb grijs gekozen omdat het bij alles past en iets moderner vind dan dat bruin.