Onzeker en overtijd na map

08-05-2014 20:08 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb 3 mei voor de eerste keer seks gehad, (rond 2 uur snachts)

we hadden wat moeilijkheden met het aandoen van de condoom maar uiteindelijk is het gelukt.

die nacht is hij niet klaar gekomen maar we hebben het die ochtend nog eens geprobeerd en toen kwam hij wel klaar.

het "probleem" is dat we seks hebben gehad in de periode dat ik normaal ongesteld ben, maar ik was het nog niet dus hebben we het maar gedaan.

ik was heel onzeker achteraf of er geen lek zat in de condoom omdat we die moeilijk aan kregen, dus heb ik ze gevuld met water om te zien of er geen gaatje in zat.. gelukkig was er geen lek.

maar toch bleef ik heel onzeker en ik weet niet hoe dat komt, is het omdat het de eerste keer was? of dat ik normaal rond deze periode mijn regels moet krijgen?

Voor de zekerheid ben ik 5 mei een morning after pil gaan halen zodat ik me toch zekerder zou voelen..

Maar ik heb tot vandaag nog steeds niet mijn regels?

Komt het door de MAP? Of door de stress?

Help mij!
Stress. Relax je hebt het veilig gedaan, en nog een map gehaald. Ontspan je zal zien dat je ongesteld wordt.
Geen seks als je het nog niet snapt... Wellicht een anticonceptie pil?

Voor nu ben je echt niet zwanger, maar je lichaam krijgt wel een optater van de map..
En ga aan de pil, je kunt niet na elke keer een map gaan halen
Heb je gelezen wat een MAP is? Geen wonder dat je regels nu helemaal in de war zijn. Het is een hormonenbom. En de stress helpt ook niet mee met het opwekken daarvan.

Lees je in over je lichaam en anticonceptie, zeker als je niet zwanger wilt worden. Wel goed gedaan dat je met condoom hebt gevreeën en ook dat jullie een lek hebben uitgesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven