Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Raar verhaal Veeceetje, ga alsjeblieft niet meer bellen. Het klinkt alsof hij het niet waard is (je ook echt laten zitten met je voet en je niet eens even weg/thuisbrengen ).

Turq, hoe zit het bij jou nou precies? Krijgt die leuke date nou een vervolg, of is dat alweer klaar?

Ex-date heeft me geholpen met iets praktisch waar ik zijn kennis echt bij kon gebruiken en noemde in app dat hij me graag persoonlijk dingen uitlegt m.b.t. dat onderwerp en het hem leuk lijkt me weer te zien.

Hier snap je toch geen fuck meer van?!
Wat leuk turquasi! Dus hij reageerde positief op je kookvoorstel? Of nog een beetje vaag?

Jee Veeceetje, wat een raar verhaal. Jammer dat het zo gelopen is, zeker omdat je 'm al best een aantal keer hebt gezien.. maar idd, raar en asociaal gedrag waar je echt niks aan hebt. Laten gaan.. hoe moeilijk het ook is...

Pff ik twijfel ineens enorm, ik voel me een beetje rot sinds gisterenavond ineens en ik besef nu dat het komt omdat ik hem ergens stiekem leuk begin te vinden... heb er zelfs een beetje buikpijn van! En ik krijg steeds meer het gevoel dat ik voor hem een rebound ben oid.. dinsdagavond toen die na de date thuis was heeft ie nog geappt dus dat ie het heerlijk met me vond. Aangezien hij heel veel uit zichzelf contact met me zocht afgelopen tijd heb ik gisterenochtend hem succes gewenst op zn werk (er was iets bijzonders) en daar reageerde die kort op.. hele dag stilte.. ik gisterenavond vragen hoe z'n dag was en daarna ook maar gewoon gezegd dat ik het heel leuk en lekker met 'm vond dinsdag. Daar reageerde hij op met 'dat is geheel wederzijds' en that's it voor nu. En op een 1 of andere manier maakt het me rete onzeker en daar baal ik van.. de bal ligt nu bij hem, dat weet ik.. brr haha!
Ik zie net op een profiel:

Over Rob: (dat staat er altijd als je iets invult)

Of onder Rob. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.

Vind ik wel humor.
Nou, hij zei het heel leuk te vinden het kookvoorstel maar pas volgende week tijd te hebben. Ik stelde twee dagen voor waarop ik kon en hij koos de laatste. Ik gaf aan dat ik dan wel pas laat bij hem kon zijn en dan nog boodschappen moest doen enzo en daar heeft hij niet meer op geantwoord.... Wat een enthousiasme he? Als dit een average sukkel was geweest had ik gezegd, 'dikke doei en voor jou tien anderen' maar goed. He's the fuck of my life dus ik hou mijn gemak maar even

Oh terwijl ik dit type komt een reactie binnen; of ik een lijstje wil doorgeven dan gaat hij anders even boodschappen halen...

Ik moet dus echt dimmen hahaha

Summershopping; het klinkt wel heel vergelijkbaar met mijn situatie zeg....

Philein, dat snap ik ook niet hoor. Dus je mag hem nu alleen bellen voor problemen op zijn expertise-gebied ofzo want dat vind hij wel leuk en jou niet of zoiets vreemds?
Lorem Ipsum
quote:Frizz schreef op 08 mei 2014 @ 13:58:

Vind ik wel humor.

heb je hem geliked/knipoogd/hartje gestuurd wel?
Lorem Ipsum
Haha, dat vind ik ook wel grappig, Frizz!

Turq, take it easy. Ach, ik hou er ook niet van als iets te lang duurt, maar zijn reactie klinkt goed, toch? Nu je koest houden inderdaad.

Nee, ex-date heeft me ook uitleg gegeven waarom hij niets meer liet horen. Hij vond het te snel gaan, voelde een bepaalde druk. Dat dacht ik al. We hebben gesproken over actie en interactie enzo en ach, eigenlijk leek het weer uit de wereld. Maar feit blijft dat ie me heeft laten gaan natuurlijk. Hij noemde dat hij me erg mooi, intelligent en sexy vindt en tsja..ehh..ik merk dat ik hetzelfde over hem denk, ook nu nog. Beetje gevalletje lastig dus...
quote:Frizz schreef op 08 mei 2014 @ 13:58:

Vind ik wel humor. Ik deel jouw humor
quote:turquasi schreef op 08 mei 2014 @ 14:20:

of ik een lijstje wil doorgeven dan gaat hij anders even boodschappen halen...

HolyShit! Dus je hoeft dat niet eens voor te stellen, dat kwam helemaal uit hemzelf? Dat vind ik dan wel weer enorm positief.

Zolang je maar niet de rekening gepresenteerd krijgt haha.
quote:Philein schreef op 08 mei 2014 @ 14:25:

Maar feit blijft dat ie me heeft laten gaan natuurlijk. Hij noemde dat hij me erg mooi, intelligent en sexy vindt en tsja..ehh..ik merk dat ik hetzelfde over hem denk, ook nu nog. Beetje gevalletje lastig dus...Misschien heeft hij stiekem toch een beetje spijt?
Haha zo herkenbaar turquasi je reactie! Maar ik vind het positief!! Oke, het duurt nog even maar geduld.. idd even dimmen als er nu een datum staat dan staat dat en kan er op zich niet veel meer misgaan..

Hoe bedoel je herkenbaar? Toch niet met deze 'kookdate' als ik 'm zo even noem? En niet heel positief zeker die herkenbaarheid...? Pff

Haha, grappig Frizz! Ga je 'm iets sturen/ liken?

Dat is lastig Philein.. idd wat nourish zegt, heeft 'ie toch een beetje spijt?
Ik heb geen idee hoe hij erin staat. Voel ook niet de behoefte om er nu weer helemaal op in te gaan eigenlijk, maar ergens heb ik ook wel weer zin om hem te zien.
Moet ik weer streng gaan zijn en heel hard GO WITH THE FLOW gaan roepen ??

Begrijp me niet verkeerd, ik snap de drang tot analyseren als geen ander, maar besef dat je het daarmee in je hoofd vaak heel groot maakt enorm veel gaat invullen en dus krampachtig kunt gaan reageren terwijl de beste man zich van geen kwaad bewust is.

Vaak is het inderdaad een "he is just not that into you" maar hte kan ook een stukje langs elkaar heen communiceren zijn. Net als met zand, hoe harder je erin knijpt des te sneller glipt het tussen je vingers vandaan. De teugels iets laten vieren kan voor lucht zorgen waardoor de man in kwestie het contact als prettig en verfrissend ervaart in plaats van verstikkend.
Hey Grump, je hebt het tegen mij geloof ik hè? Het analyseren is de aard van 't beestje, zal er moeilijk vanaf komen vrees ik

Dat going with the flow gaat gelukkig heel goed, eerlijk is eerlijk: dat hij weer een klein beetje in beeld is en we elkaar misschien weer gaan zien vind ik wel leuk, maar ik lig er niet van wakker. Ik zit (weer) in het buitenland de komende tijd en nog allerlei andere dingen waar ik druk en enthousiast mee ben, wat het loslaten ook een stuk gemakkelijker maakt.
Het was beetje algemeen maar o.a. tegen jou al zie ik Turquasi ook iets teveel nadenken over appjes
@ summershopping; hij had het in zijn appje toch over dat hij 'het heerlijk vond met je' zo'n app kreeg ik dus ook de dag erna... hahaha.... en de rest dat je denkt dat je misschien een rebound bent, en verder weinig respons krijgt ook. Dat bedoelde ik met herkenbaar, en ook dat je hem dus stiekem een beetje leuk bent gaan vinden. Al moet ik zeggen dat bij mij de ergste hysterie er weer af is, ik gooi het maar op enstig slaapgebrek en te weinig bloed/zuurstof in mijn harses

@philein, gewoon even niks doen nu. Wat komt dat komt.

(natuurlijk moet ie spijt hebben de sufferd, maar goed, he'll figure it out himself. )

@ thanks nourish, ja inderdaad, I'll lean back now. Ik weet zeker dat ik champagne op het lijstje kan zetten en dan nog geen cent mag betalen. Hij is rijk èn genereus. By the way, should I... the champagne I mean ?
Lorem Ipsum
we loooove to analyze! grinnik
Lorem Ipsum
Oh nee Rob is allang linksaf gegaan hoor. Wel grappig maar ik hoef echt niet onder hem te liggen.
Ohh echt Turquasi, ik was me niet bewust van het feit dat de situaties zo op elkaar lijken.. irritant is het haha. Paar vriendinnen zeggen dat ik af moet wachten tot hij iets stuurt en mijn broertje, ik had echt even een mannenblik nodig, zegt dat ik hem gewoon een voorstel tot een volgende date moet sturen, zo lekker nuchter en makkelijk. Hij zei dat de tijd van spelletjes wel een beetje voorbij was..

Maar idd wat je zegt Turquasi, ik heb ook te weinig geslapen deze week en merk ik doorsla in het analyseren :/ straks maar gewoon gaan slapen en voor nu heb ik besloten dat ik 'm morgen na z'n werk ga bellen, heel luchtig even kletsen en 'm meevragen naar de voorstelling..
Even een egopost.. ik kan er niet omheen sinds ik vanmorgen vroeg wakker werd, ik vind 'm leuk. Ik ben er zelfs een beetje misselijk van en ik word met vlagen helemaal gek van onzekerheid.. shit, dit had ik echt niet aan zien komen. En nog steeds geen contact.. aargh! Ik twijfel of ik 'm zal bellen (oorspronkelijke plan waar ik me eigenlijk aan wil houden) of een korte app met alleen dat ik zin heb 'm weer te zien..
quote:turquasi schreef op 08 mei 2014 @ 17:04:

@ thanks nourish, ja inderdaad, I'll lean back now. Ik weet zeker dat ik champagne op het lijstje kan zetten en dan nog geen cent mag betalen. Hij is rijk èn genereus. By the way, should I... the champagne I mean ?Hahaha dalijk vraagt hij je nog of er iets te vieren is... ;)
Gewoon appen summer!
The ironman!
En ik zou lekker wachten tot hij je appt Summer. Hij weet je te vinden, toch? Makkelijk gezegd, maar laat het los, jij hebt hem toch nog geappt over dat bijzondere op zijn werk enzo?

Ik kreeg weer appje van ex-date, wanneer we afpsreken. Nog niks gepland, want ik ben er voorlopig niet.
Ohja, ok nourish.... misschien moet ik maar even wachten met de bubbels... maar ik heb zin in exorbitant gek doen. Misschien neem ik zelf een fles mee, I can hold my own. My sexdrive is through the roof! Gevaarlijk zo met het weekend in aantocht en een afspraak met mijn ex in het verschiet. Nu maar hopen dat het vanzelf overwaait.... hebben jullie daar nou nooit last van? Ik voel me een eh... kweenie. Een roofdier of zoiets....

Heb je hem al geappt summershopping? Misschien is even bellen nog het beste idee.... je kunt erna altijd nog appen dat je zin hebt (om hem weer te zien)

Wie heeft er nog spannende plannen voor het weekend verder??
Lorem Ipsum
ooh philein.... wat ben je cooool
Lorem Ipsum
Heel cool, de tijger in mij is dan ook zwaar in protest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven