Gezondheid alle pijlers

10 weken gestopt met roken maar nu!!!! Kilo's

09-05-2014 20:50 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, en misschien heren,

De titel zegt het al ik ben 10 weken gestopt met roken en ik voel me heerlijk! Verder geen klachten meer!!

Echter de kilo's?

Hoeveel kilo zijn jullie bijgekomen? En wanneer is het gestagneerd?

Zijn de kilo's bij jullie direct gekomen? Over na een paar maanden...?

Thanks
Ga hardlopen. Liefst 3x per week en de kilootjes blijven weg. Succes!
Bij de eerste stop poging: 7 kilo. Ik ging echt snaaien.

Bij de tweede poging ( nu nog steeds gestopt): niks.

Ik hrb geleerd van de eerste keer en bij de tweede poging alleen gezond gesnaaid ( komkommer, wortels). Had ik echt zin in zoet dan nam ik een lolly, duurde lekker lang.
Ik ga ook (weer) stoppen. Ik weet uit ervaring dat je meer eet, omdat je daar meer zin in krijgt, maar ook omdat alles veel beter smaakt. Ik ga me (in de pauzes) wapenen met komkommer, fruit. Het scheelt erg als je ook nog een tijd bezig bent met je fruit/groente: appeltje schillen, sinaasappel pellen, komkommer snijden en schillen. Dat geldt ook voor je lunch: broodje(s) meenemen, smeren, kaas erop, tomaatje en/of eitje in plakjes snijden en er op doen, zout peper erop. De tijd dat je ermee bezig bent, ben je niet bezig met roken....

Wat ook kan helpen: als je suiker drinkt in je thee/koffie. Stoppen met suiker. Dat is twee weken lang afschuwelijk, daar moet je echt doorheen, maar daarna vind je - meestal - met suiker niet meer te hachelen. Scheelt kilo's.
Als jij niet anders gaat eten, kom je niets aan.
weet iemand wanneer je stofwisseling weer normaal is als je stopt met roken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven