seksuoloog

09-05-2014 11:28 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk erover om naar een seksuoloog te gaan, omdat ik niet kan klaarkomen tijdens seks. Niet tijdens penetratie (dat is niet zo gek) maar ook niet als ik gevingerd of gelikt word..

Ik geniet enorm van seks maar ik voel nooit dat ik op het punt sta om klaar te komen of er naar onderweg ben.. Ook niet als ik het zelf doe, tijdens de seks.

De enige manier dat ik kan klaarkomen is, als ik alleen ben en met een speeltje. Het lijkt wel of mijn clit ongevoelig is voor vingers of een tong.

Maar nu mijn vraag, kan een seksuoloog daarbij helpen en zo ja, hoe kom je daar terecht? Moet je dan een verwijzing hebben van je huisarts? En wordt zoiets vergoed door de zorgverzekering?
Pokkewijf, de laatste nacht is hij pijnlijk over haar grenzen gegaan

doordat hij niet zag dat zij serieus tegenstribbelde en

niet hoorde dat zij duidelijk meerdere keren nee zei.

Toen haar signalen geen effect hadden heeft zij hem zijn gang laten gaan.

Dat is een afgedwongen overgave imo.

Geen vrijwillige.

Verder eens met Apollonia,

klaarkomen is jezelf vrijwillig kunnen overgeven aan wat er in jouw eigen lichaam gebeurd.

Offtopic, Apollonia hoe gaat het nu met jou en de therapie?
volg je verstand, gebruik je gevoel
HL. Moeilijk. Iets wat ik eigenlijk niet wil loslaten. Ik heb net als een rook of alcohol verslaafde die stiekem een pakje sigaretten of drank verstopt ook mijn "adresboekje" nog niet weggegooid. . Verder is het moeilijk om de beerput open te trekken maar de deksel gaat stukje bij beetje meer op een kier. Is overigens ook een kwestie van durven overgeven.
Wauw, klinkt heel fijn Rary..

Ik ben trouwens ook meer een gever, vind het moeilijk te ontvangen..

quote:Rary schreef op 10 mei 2014 @ 02:59:

Ik had een keer een scharrel, en hij had een bepaalde ritme, niet te hard, niet te zacht (klinkt vaag) waarop hij steeds op het einde even door stootte. Ik was stoned (waardoor ik mij waarschijnlijk echt op mijzelf focuste en in een "zone"kwam), en paste mijn ademhaling aan op dat ritme. En ineens kwam ik echt aan de lopende band vaginaal klaar, echt elke 30 seconde ofzo.

Ik voel dan echt een soort van spanning oplopen van binnen en door de ademhaling bouw ik die spanning verder op, en dan ineens denk ik: nu loslaten, en dan kom ik klaar.

En toen leek ik ineens het truukje door te hebben. Sindsdien pas ik dus mijn ademhaling aan, en als iemand het juiste ritme heeft, laat ik los, en dan kom ik klaar.

Het is niet zo heftig als clitoraal, maar nog steeds erg fijn!

Ik ben denk ik meer een gever dan een ontvanger, ook in het dagelijks leven, dus ik vind het lastig om mij echt op mezelf te focussen als iemand mij vingert/beft. Dat lukt dus alleen als ik mij compleet op mijn gemak voel, en ik dus ook "mag ontvangen" van mezelf.
Dank je wel voor het delen van jouw verhaal Apollonia, ik voel me zelf niet onzeker over mijn vagina meer.. Vroeger wel heel erg, ik dacht dat het er niet uit zag daar beneden! Maar inmiddels weet ik wel beter..

Ik gebruik dus altijd mijn vibrator om klaar te komen, kan dat alleen door clitorale stimulatie. De gspot bestaat bij mij niet volgens mij..

Althans, ik weet em niet te vinden

Ik ben vanochtend een beetje emo van hetgeen er gebeurd is. Ik weet dat ik me niet moet aanstellen en het ook niet groter moet maken dan het is, maar het lijkt wel of ik dus niet eens weet wat ik zelf fijn vind... Ik heb altijd sex met dominante mannen, die bepalen wat er gebeurt.. Ik vind dat heel erg opwindend, maar toch gebeurt er verder niets, behalve dan dat ik heel erg nat word..

Het lijkt wel of ik tijdens dat dominante spel, mezelf nog meer afsluit voor mezelf en nog meer opga in de ander, alsof ik zelf niet meer besta.. Nu ik dit opschrijf, besef ik pas hoe absurd dit klinkt...

quote:apollonia1974 schreef op 10 mei 2014 @ 08:11:

Neversurrerender. Heel herkenbaar. Ik merkte vrij jong dat ik niet kon klaarkomen bij een man. Ik ben toen zelf mijn lichaam gaan verkennen en dat heeft mij geholpen. Ik heb naar mijn vagina gekeken terwijl ik voor een spiegel zat. Zodat ik weet hoe het eruit ziet als een ander daar naar kijkt. Gaandeweg werd ik zekerder over mijn vagina en dat scheelde enorm. Ik weet hoe mijn vagina ruikt, smaakt en eruit ziet. En daar hoef ik dus niet meer onzeker over zijn. Volgende stap was overgave. Ik denk dat niet kunnen klaarkomen bij een man met het niet kunnen overgeven aan hem te maken heeft. Maar ook jezelf overgeven bij masturbatie is wat anders. Probeer dat eens als je met jezelf speelt. Als je voelt dat je gaat klaarkomen probeer dan nog een stuk van jezelf los te laten. En bij een rollenspel in bed gebruik ik altijd een safeword wat ik kan roepen als ik het niet leuk vindt. Is echt heel belangrijk. Ik heb 1 keer meegemaakt dat een man teveel opging in het spel dat ik bang werd. Toen ik het woord riep stopte hij ook meteen en begon meteen sorry te zeggen. Vaginaal klaarkomen kan je goed oefenen met een vibrator. De G spot bestaat echt! Als je die weet te bespelen heb je goud gevonden. Succes en geef jezelf eerst over aan jezelf ...
Apollonia, alle stront heeft zich niet in één dag opgebouwd

en zal ook niet in één dag verwerkt zijn.

Gun jezelf de tijd om te verwerken.

Jij kunt dit op eigen kracht.

Ik vind het al een overwinning dat jij bewust de "shots" aan het minderen bent.

Nog even en jij bent onafhankelijk van die kicks om lekker in jouw vel te zitten.

Babystapjes wellicht en toch is elke stap er weer één vooruit.

Telkens weer een mijlpaal om trots op te kunnen zijn!

Dat mag ook wel eens gezegd worden vind ik.
HL wat een lieve woorden. Nu wordt ik emo!

NS wat jij zegt klinkt verre van absurd. Ik ging ook altijd voor de dominante seks omdat je inderdaad een rol speelt en het heeft niets met intimiteit te maken. Dat gold althans voor mij. Nogmaals wat jij schrijft is niet absurd en je moet ook wat er met je gebeurd is een plaats geven. Sterkte.
quote:neversurrender schreef op 10 mei 2014 @ 10:30:het lijkt wel of ik dus niet eens weet wat ik zelf fijn vind... Ik heb altijd sex met dominante mannen, die bepalen wat er gebeurt.. Ik vind dat heel erg opwindend, maar toch gebeurt er verder niets, behalve dan dat ik heel erg nat word..

Het lijkt wel of ik tijdens dat dominante spel, mezelf nog meer afsluit voor mezelf en nog meer opga in de ander, alsof ik zelf niet meer besta.De ervaring die ik met het dominantiespel heb

is dat ik ervan geniet het spel om haar genot te laten draaien.

Ik geniet ervan te bepalen wanneer zij mag komen

en haar zo te leiden dat zij zichzelf tot in al haar vezels

bewust word van haar eigen lichaam en genot.

Dusdanig dat zij opgaat in haar genot.

Ik verdiep mij in haar ipv dat zij opgaat in mij.

De ander wild pakken zonder rekening te houden met de ander

en alleen voor eigen genot gaan

zoals jouw minnaar heeft gedaan vind ik niet dominant.

Dat gedrag vind ik egoïstisch en geen donder aan.

Als seks alleen om zijn genot gaat kan hij net zo goed een opblaaspop pakken.

Laat jouw lichaam niet als zijn 'spermatank' gebruiken.
In een ander topic, een tijd geleden, schreef ik dit over seks als onderdanige met een dominante man:

"Chemie tussen 2 sekspartners is iets diepers, dat is iets heel intuitiefs. Dat is niet hoeven nadenken, maar vanzelf op 1 lijn zitten, als je seks hebt naar een hoger level gaan, waarin alleen de connectie bestaat tussen jou en man.

En als je jezelf rollen gaat aanmeten om te voldoen aan de wensen van partner, en die rollen liggen ver af van wat je bent, dan is dat toneelspel. Dan heb je geen chemie, dan is er niet die diepe connectie.

Ik kon mijn ex iets voorkauwen in 1 situatie, hoe ik wilde dat hij zich (dominant) gedroeg, maar dan bleef dat in die situatie. Hij kon dat niet toepassen in andere situaties qua creativiteit (omdat hij nu eenmaal niet van nature dominant is)

Waar het mij om gaat in seks met een dominante man is het volgende:

Een dominante man in bed heeft veel zelfvertrouwen, en dat is onwijs sexy. Hij durft je aan te pakken, je te overmeesteren, je te domineren. Daarvoor moet er een enorme basis van vertrouwen zijn, hij is immers de sterkere, die je echt pijn zou kunnen doen. Dat diepe, rotsvaste vertrouwen, dat geeft een hele intense bijzondere connectie. Eigenlijk heb jij dan als onderdanige vrouw de touwtjes in handen. Jij bepaalt hoe ver hij gaat, maar hij zal steeds die grenzen opzoeken, vol zelfvertrouwen.

Maar vooral vol lust! Je weet, je ziet, je merkt aan alles dat hij ontzettend geil en opgewonden is. Je ziet het aan de blik in zijn ogen, de manier waarop hij je neukt, hard en intens, hoe hij je alle hoeken van de kamer laat zien. Hoe hij compleet gefocust is op genot, jouw genot.

Dus jij... jij bent zijn lustobject! Jij word door hem begeerd, jij bent degene die hem zo opgewonden maakt. Jij bent dus een seksgodin, zijn seksgodin!

Hierdoor stijgt jouw zelfvertrouwen naar grote hoogten. Jij bent er voor zijn genot, en juist dat idee is opwindend. Want zijn genot komt door jou! Dat heb jij veroorzaakt, als zijn seksgodin.

Hij aan de andere kant stelt zich helemaal open, durft zijn kwetsbare kant te laten zien juist door zo open de seks met je te bedrijven, zich nergens voor te schamen, al zijn lusten bloot te geven. En dat zorgt voor een enorme intimiteit.

Seks word rauw, dierlijk bijna. Een oerinstinct komt naar boven. Alsof het zo bedoeld is, alsof we terug gaan naar de tijd van de holbewoners waarbij de man de jager is en zijn vrouw overmeesterd.

Keel vast grijpen, je een slet noemen, je op je kont slaan, in je gezicht slaan, wellicht zelfs spugen, en natuurlijk nog veel meer, maar dit zijn de eerste beginselen. Dat klinkt denigrerend maar het draagt allemaal bij tot bovenstaande gevoelens. Seks in zijn puurste vorm.

Combineer dat met de persoon van wie je gruwelijk veel houd en je word getransporteerd naar een hoger universum

Ik heb op dit moment 2 scharrels die dominant zijn, en wat zijn dit toffe, lieve, respectvolle kerels die mijn welbevinden torenhoog op de eerste plaats hebben staan.
Ah wat goed beschreven Rary. Begrijp helemaal wat zo opwindend is aan een dominante bedpartner met zelfvertrouwen, intense mannelijke energie versmelt met intense vrouwelijke energie.

Maarreh.. Gezicht slaan, spugen? En dat zijn dan nog de eerste beginselen? En hij doet dat bij jou dus, jij niet bij hem?

Nee, dan zou de tijgerin in mij wilder dan wild worden vrees ik.
Ik begrijp helemaal wat je schrijft Rary, dat is ook wat ik zo opwindend vind aan een dominante man; zijn zelfvertrouwen, het gevoel dat ik me overlever aan hem.. het is dus niet zo dat de onderdanige rol niet bij mij past, integendeel zelfs!

Ik heb ooit een niet dominante vriend gehad en ik vond dat niet opwindend in de slaapkamer. Maar de rol van dominante man zat gewoon niet in hem.

Ik heb dus niet toneelgespeeld, heb me zelfs helemaal overgeleverd aan hem.. Alleen heeft hij zich totaal niet beziggehouden met mij en mijn genot.. En dat maakt me nu echt wel verdrietig, alsof ik niks waard was tijdens ons seksspel. En hoe ongelooflijk, het was juist zo anders in het begin!!
Hij was jou niet waard Neversurrender.

Dat is een man die geen oog heeft voor jou

en jou niet in jouw eigenwaarde laat nooit.

Ga jezelf nu geen minder waardig gevoel aanpraten

doordat hij een slechte minnaar is (geworden).
Ik word hier wel een beetje stil van...

Mooi beschreven Highlander, je klinkt als een respectvolle man

quote:highlander schreef op 10 mei 2014 @ 10:49:

[...]

De ervaring die ik met het dominantiespel heb

is dat ik ervan geniet het spel om haar genot te laten draaien.

Ik geniet ervan te bepalen wanneer zij mag komen

en haar zo te leiden dat zij zichzelf tot in al haar vezels

bewust word van haar eigen lichaam en genot.

Dusdanig dat zij opgaat in haar genot.

Ik verdiep mij in haar ipv dat zij opgaat in mij.

De ander wild pakken zonder rekening te houden met de ander

en alleen voor eigen genot gaan

zoals jouw minnaar heeft gedaan vind ik niet dominant.

Dat gedrag vind ik egoïstisch en geen donder aan.

Als seks alleen om zijn genot gaat kan hij net zo goed een opblaaspop pakken.

Laat jouw lichaam niet als zijn 'spermatank' gebruiken.
Ik reageerde net op jouw eerderde post.

Weet je, ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen omdat ik nu pas besef hoe stom ik ben geweest..

Ik dacht dat we zoiets moois hadden maar de afgelopen week was zo'n teleurstelling wat ik maar niet wilde accepteren.

Ik wil vasthouden aan het beeld wat ik in mijn hoofd had, maar dat lijkt helemaal niet te stroken met de werkelijkheid.

En dat is echt pijnlijk.

Ik ga hem niet kwalijk nemen dat hij niet doorhad dat hij over mijn grens ging, dan had ik harder moeten schreeuwen of in elk geval nadien het bespreekbaar moeten maken.

Maar ik ben gewoon in zijn armen gaan liggen zonder iets te zeggen.

quote:highlander schreef op 10 mei 2014 @ 20:18:

Hij was jou niet waard Neversurrender.

Dat is een man die geen oog heeft voor jou

en jou niet in jouw eigenwaarde laat nooit.
En nog ter aanvulling op jouw laatste aanvulling dat ik me niet minderwaardig moet voelen doordat hij een slechte minnaar is geworden...

Ik vind het moeilijk te denken dat het niet aan mij ligt, want eerst was hij wel met mijn genot bezig en hadden we echt mindblowing seks... Hij gaf zelfs aan dat hij dat nooit eerder had meegemaakt. En ik ook niet, we hadden echt een connectie.

Ik heb nadien bekend dat ik meer voor hem voelde, misschien is dat de dealbreker geweest..
De wisselwerking tussen jullie zal een rol hebben gespeeld idd.

Probeer deze situatie te zien als een (harde) les over jezelf

en wat jij de volgende keer vooral nìet wilt.
Ik wil hem eerst uit mijn systeem zien te krijgen, dan pas kan ik nadenken over een evt. volgende keer..
Goed plan!

Hem uit jouw systeem en

zelf werken aan jouw orgasmes erin.
quote:highlander schreef op 10 mei 2014 @ 20:48:

Goed plan!

Hem uit jouw systeem en

zelf werken aan jouw orgasmes erin.
/
anoniem_170411 wijzigde dit bericht op 11-05-2014 11:00
Reden: huisgenoot post met mijn nick
% gewijzigd
niet relevant
NS: je gaat met grote vaart off topic nu.

Beter elders een nieuw topic openen of naar het minnaartopic gaan.

Maar het allerbeste is morgen je huisarts eens gaan bellen. Dit zit bij jou veel dieper/gaat veel verder dan een forum voor jou kan oplossen.
Ik weet dat het forum mijn probleem niet kan oplossen, maar misschien wil ik gewoon even mijn teleurstelling uiten..

Ook al gaat het dan niet over het probleem waar ik in eerste instantie het topic over had geopend. Ik zal het weghalen.
quote:ano*k schreef op 10 mei 2014 @ 14:30:

Ah wat goed beschreven Rary. Begrijp helemaal wat zo opwindend is aan een dominante bedpartner met zelfvertrouwen, intense mannelijke energie versmelt met intense vrouwelijke energie.

Maarreh.. Gezicht slaan, spugen? En dat zijn dan nog de eerste beginselen? En hij doet dat bij jou dus, jij niet bij hem?

Nee, dan zou de tijgerin in mij wilder dan wild worden vrees ik.

Ja dat doet hij bij mij. 1 keer stond ik op het punt om terug te slaan, want het deed pijn, maar wist niet of hij daarvoor open stond. Achteraf over gepraat en daar stond hij zeker voor open, dus een volgende keer wellicht...

Het is raar hoe zoiets denigrerends, tijdens de seks mindblowing lekker is! En juist het toppunt van respect.
Ik snap dat je het lastig vind om dit face to face met je huisarts te bespreken. Op het forum schrijven lukt wel, heeft je huisarts de mogelijkheid voor een e-consult? Bij die van mij kun je dan gewoon een email sturen met je probleem/vraag om doorverwijzing en dat is meestal voldoende om het te regelen.

Maar het allerbelangrijkste, supergoed van je dat je hier hulp voor wil zoeken! Niet mee blijven rondlopen meid, en in de tussentijd gewoon lekker je partner het speeltje erbij laten pakken om het op het laatst af te maken ;)
quote:ano*k schreef op 10 mei 2014 @ 14:30:Ah wat goed beschreven Rary. Begrijp helemaal wat zo opwindend is aan een dominante bedpartner met zelfvertrouwen, intense mannelijke energie versmelt met intense vrouwelijke energie.[..] dan zou de tijgerin in mij wilder dan wild worden vrees ik.Niets zo lekker als een stel vrouwenklauwen in mijn rug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven