spaarrekening met meeste rente?
zaterdag 5 juli 2008 om 11:30
[quote]americagirl schreef op 04 juli 2008 @ 13:48:
IceSave is een bank waar je 5% rente krijgt EN altijd gewoon geld kan opnemen en storten
www.icesave.nl
[quote]
Kijken jullie wel even uit met deze bank? De reden dat icesave naar Nederland is gekomen is omdat Ijslandse banken ontzettend zwaar zijn getroffen door de krediet crisis. Ik las vannochtend nog een artikel erover in het financieel dagblad.
Ze kunnen op geen enkele andere manier aan geld komen (professionele beleggers zijn te duur) en dus komen ze op de spaar markt van de Benelux.
Deze bank heeft dus meer dan andere de kans om failliet te gaan. En deze bank valt niet onder de garantie regeling.
Je bent dan dus alles kwijt als ze failliet gaan.
artikel fd
IceSave is een bank waar je 5% rente krijgt EN altijd gewoon geld kan opnemen en storten
www.icesave.nl
[quote]
Kijken jullie wel even uit met deze bank? De reden dat icesave naar Nederland is gekomen is omdat Ijslandse banken ontzettend zwaar zijn getroffen door de krediet crisis. Ik las vannochtend nog een artikel erover in het financieel dagblad.
Ze kunnen op geen enkele andere manier aan geld komen (professionele beleggers zijn te duur) en dus komen ze op de spaar markt van de Benelux.
Deze bank heeft dus meer dan andere de kans om failliet te gaan. En deze bank valt niet onder de garantie regeling.
Je bent dan dus alles kwijt als ze failliet gaan.
artikel fd
zaterdag 5 juli 2008 om 14:35
http://www.vanspaarbankveranderen.nl/
Inclusief calculator om te berekenen wat het renteverschil in euro's oplevert!
Inclusief calculator om te berekenen wat het renteverschil in euro's oplevert!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 13 juli 2008 om 20:20
Volledig online openen! De eerste EUR 20.000 is gedekt in Ijsland, de volgende EUR 20.000,- is gedekt onder het Nederlandse Garantiestelsel
Dit staat bij Iceland op independer. ze bieden dus 5,25% rente verder geen gekke v.w. wel bij stopzetten mogelijk een boeteclausule, maar hoeveel staat er niet bij. en wat betekent: eerste 20.000 gedekt in IJsland? ik wil geen risico's nemen...
Zit er aan te denken om toch een rekening hier te openen.... weten jullie er meer van? tips van mensen die er verstand van hebben of in het bankwezen zitten?
Dit staat bij Iceland op independer. ze bieden dus 5,25% rente verder geen gekke v.w. wel bij stopzetten mogelijk een boeteclausule, maar hoeveel staat er niet bij. en wat betekent: eerste 20.000 gedekt in IJsland? ik wil geen risico's nemen...
Zit er aan te denken om toch een rekening hier te openen.... weten jullie er meer van? tips van mensen die er verstand van hebben of in het bankwezen zitten?
donderdag 31 juli 2008 om 00:14
dinsdag 5 augustus 2008 om 21:54
Wij sparen bij www.asnbank.nl
Hoge rente en het gevoel over/bij die bank is zeer goed. Jammer dat je er alleen kunt sparen en beleggen.....
Als je denkt met je hart...ga je bij de asnbank sparen vind ik !
Hoge rente en het gevoel over/bij die bank is zeer goed. Jammer dat je er alleen kunt sparen en beleggen.....
Als je denkt met je hart...ga je bij de asnbank sparen vind ik !
woensdag 6 augustus 2008 om 07:50
Mijn vader is een expert op financieel gebied en hij vertrouwt Icesave niet. Hij zou zelf zijn geld er nooit opzetten. Er zijn andere goede alternatieven waarbij de rente ook heel hoog is, en dan scheelt het maar een paar tienden en loop je gewoon geen risico.
Ik weet als mijn vader het zegt, dat het zo is.
Ik weet als mijn vader het zegt, dat het zo is.