Wonderlijke eetgewoonten
zondag 11 mei 2014 om 20:46
Aangezien we toch op dreef zijn
Welke eetgewoonten heb jij je ooit over verwonderd? Omdat ze fantastisch zijn, gruwelijk smerig of gewoon heel interessant/anders dan je gewend bent.
Kan uit binnen- en buitenland zijn, uit het heden of het verleden!
Mijn eerste bijdrage: lauwe frietjes aan het turkse ontbijtbuffet!
Welke eetgewoonten heb jij je ooit over verwonderd? Omdat ze fantastisch zijn, gruwelijk smerig of gewoon heel interessant/anders dan je gewend bent.
Kan uit binnen- en buitenland zijn, uit het heden of het verleden!
Mijn eerste bijdrage: lauwe frietjes aan het turkse ontbijtbuffet!
zondag 11 mei 2014 om 20:50
zondag 11 mei 2014 om 20:51
Geen idee eigenlijk, ik kan behalve met gewoon bestek ook met stokjes eten of met mijn handen. Ik kan me wel verbazen over de combinaties die sommige mensen op hun bord kwakken, macaroni met mayonaise bijvoorbeeld, iemand die een hertenbiefstukje bedekt met ketchup, iemand die frisdrank drinkt bij een warme maaltijd.
verba volant, scripta manent.
zondag 11 mei 2014 om 20:51
Bij het Turkse ontbijtbuffet was alles lauw. Maar dat kan ook liggen aan het B-hotel waar wij zaten.
Ik heb al een paar keer gezien dat kinderen in Belgie en Frankrijk tussen de middag enorme ballen gehakt opeten in tomatensaus. Zelfs hele kleine kindjes. Dat zouden die van mij echt niet wegkrijgen.
Ik heb al een paar keer gezien dat kinderen in Belgie en Frankrijk tussen de middag enorme ballen gehakt opeten in tomatensaus. Zelfs hele kleine kindjes. Dat zouden die van mij echt niet wegkrijgen.
zondag 11 mei 2014 om 20:54
quote:sehnsucht schreef op 11 mei 2014 @ 20:49:
Toen ik als kind in Frankrijk een zakje patat wilde en vervolgens een stuk stokbrood kreeg met patat ertussen + worstje, stond ik toch wel even heel vreemd te kijken.
Patat op brood WTF!!
Was nog lekker ook Klinkt als een mitraillette! Ooit eens op een festival voor het eerst mee in aanraking gekomen in Belgie, was best prima idd.
Toen ik als kind in Frankrijk een zakje patat wilde en vervolgens een stuk stokbrood kreeg met patat ertussen + worstje, stond ik toch wel even heel vreemd te kijken.
Patat op brood WTF!!
Was nog lekker ook Klinkt als een mitraillette! Ooit eens op een festival voor het eerst mee in aanraking gekomen in Belgie, was best prima idd.
Wolves don't lose sleep over the opinion of sheep
zondag 11 mei 2014 om 20:56
zondag 11 mei 2014 om 20:58
zondag 11 mei 2014 om 20:59
quote:Mies85 schreef op 11 mei 2014 @ 20:58:
Een kind van 7mnd die zelfstandig zitten op een barkruk een mars zat te eten. Ik kende de ouders en ik zat erbij. Was doodsbang dat het kind zou vallen of stikken in een nootje. En... Het geheel was heel bizar.Laat me raden, kind had ook een tatoo een neuspiercing en heet Chanilla
Een kind van 7mnd die zelfstandig zitten op een barkruk een mars zat te eten. Ik kende de ouders en ik zat erbij. Was doodsbang dat het kind zou vallen of stikken in een nootje. En... Het geheel was heel bizar.Laat me raden, kind had ook een tatoo een neuspiercing en heet Chanilla
zondag 11 mei 2014 om 21:01
zondag 11 mei 2014 om 21:03
quote:sehnsucht schreef op 11 mei 2014 @ 20:49:
Patat op brood WTF!!
Was nog lekker ook
Had ik ook!! In Parijs, met loeischerpe merguez, zalig!
In schoonfamilie: boerenkool met mayo
Patat op brood WTF!!
Was nog lekker ook
Had ik ook!! In Parijs, met loeischerpe merguez, zalig!
In schoonfamilie: boerenkool met mayo