Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Ja het is gewoon een knappe man, die Pablo. Sportief (type hockey), goedgekleed maar nonchalant genoeg en godzijdank veel tekst:)) Heeft op veel plaatsen gewoond en reist voortdurend voor zijn werk dus allesbehalve saai. Het leek me leuk om hem te laten bestellen als Argentijn-bij-de-Argentijn en dat was een succes. Sexy Argentijns-Spaans rolde zelfverzekerd uit zijn fraaie mond - en o ja het eten was ook heerlijk

Hij maakte grapjes, was zeer scheutig met complimenten en zoende me al vol op de mond over de tafel na het voorgerecht. Ik had hem nogal geprikkeld met mijn korte "no chitchat"-boodschap zei hij. Om even later te vragen: kun je ook wel eens een weekend weg? Ho ho hold your horses babe..

Ik vond het erg vermakelijk allemaal, liet het lekker over me heen komen. Hij bracht me naar mijn auto waar we nog even heftig gezoend hebben met bijbehorende "ik heb zo'n zin in je" teksten in mijn oor. Ja, het was eentje uit het boekje. Latijnse passie.

En intussen alweer wat appjes gekregen. Die horizontale tango gaat er wel komen. Maar ik ben echt gek op mijn nummer 2.. Kan me niets voorstellen bij 2 minnaarrelaties. Enfin, zo ver is het nog laaaang niet.

Wat een luxeproblemen
Alle reacties Link kopieren
Een snoepje tussendoor moet ook kunnen Ano*k
koekies zijn lekker
Klinkt als een leuke date Ano*k.

Ben benieuwd waar het heen gaat.
Wahaaaaaaaaaaaa dat klinkt goehoed!! En wat nou "ik ben gek op nr 2 en 2 minnaars blabla" hou es op!!

Als iemand een 2e 2 kan gebruiken......
Ano*ka kan het best behappen denk ik
koekies zijn lekker
Ik heb een jongen ontmoet.... Een jaar geleden. Die wel heel graag met mij af wilde spreken. Door omstandigheden niet van gekomen.

Hij bedenkt zich steeds.... Dan wil hij wat plannen, dan weer niet, dan weer wel, dan weer niet, haha. Ik heb zoiets van, het zal wel en laat hem verder met rust. Graag of niet hey!!!

Sommige mannen zijn eeuwige twijfelaars, sommige verborgen overgevoeligheid, sommige zijn clueless, en sommige mannen hebben het allemaal...... Pfffffffffff! Haha.
Anouk, oh, da's een prettige meevaller! En doe es ff niet zo getrouwd zeg! Tuurlijk kan je deze er best naast hebben naast je nr. 2. Dat was toch ook goed voor de balans enzo? Lees je laatste berichtje over die Argentijn nou maar gewoon even door en ga eens gewoon genieten ja.
Anouk, wat heerlijk! En dat wat Look zegt

Krimp, koudwatervrees, hij durft gewoon niet. Hij zit in een relatie? Het is nogal een drempel he, vreemdgaan, op zich heel goed dat hij dat niet lichtzinnig doet. Maar als ik jou was zou ik wel verder gaan kijken ondertussen.
quote:Rooss4 schreef op 14 mei 2014 @ 10:42:

Wahaaaaaaaaaaaa dat klinkt goehoed!! En wat nou "ik ben gek op nr 2 en 2 minnaars blabla" hou es op!!

Als iemand een 2e 2 kan gebruiken...... Ah een tweede twee op therapeutische basis;)

Nee leuk dat jullie zo meeleven ladies! Het leven stopt absoluut niet na je veertigste, sterker nog...Pablo is trouwens 7 jaar jonger dan ik.

En Rooss (en Lotje): die Etos lotion is uitstekend.

Maf: hij ging gisteravond naar de wc en idd pakte ik heel snel mijn foon voor een update hier (Pavlov?) maar voordat ik de eerste letters kon intoetsen was hij alweer terug.

OK, ga nog even nagenieten en niet zo vréselijk getrouwd doen.

Edit: Krimp, ging jij niet van Spaans naar af en toe Hollandse bitterballen hapjes? Is dat niet gewoon een stap terug?
quote:krimp schreef op 14 mei 2014 @ 10:54:

Sommige mannen zijn labiel, sommige eeuwige twijfelaars, sommige verborgen overgevoeligheid, sommige zijn clueless. Mannen...... Pfffffffffff! Haha. haha ik denk dat je dat vaak ziet ja. Bij vrouwen is het toch eerder zo (is mijn ervaring) dat als ze eenmaal besloten hebben ervoor te gaan ze ook niet meer terugkrabbelen.
koekies zijn lekker
quote:Lookolook schreef op 14 mei 2014 @ 11:01:

En doe es ff niet zo getrouwd zeg!
quote:ano*k schreef op 14 mei 2014 @ 11:05:

[...]

Edit: Krimp, ging jij niet van Spaans naar af en toe Hollandse bitterballen hapjes? Is dat niet gewoon een stap terug?
koekies zijn lekker
quote:zoetjerminder schreef op 14 mei 2014 @ 11:06:

[...]

haha ik denk dat je dat vaak ziet ja. Bij vrouwen is het toch eerder zo (is mijn ervaring) dat als ze eenmaal besloten hebben ervoor te gaan ze ook niet meer terugkrabbelen. Ha, zou dat komen omdat vrouwen in het algemeen eerst nadenken en dan pas tot actie over gaan en bij mannen dat vaak andersom is?
Een snelle pissert dus, Noek. En één die je niet te lang alleen wilde laten. Heeft hij wel zijn handjes gewassen na het hanteren der Argentijnse bull?
quote:zoetjerminder schreef op 14 mei 2014 @ 11:12:

[...]

Ik ben gék op bitterballen! Echt!
quote:Rooss4 schreef op 14 mei 2014 @ 11:13:

Een snelle pissert dus, Noek. En één die je niet te lang alleen wilde laten. Heeft hij wel zijn handjes gewassen na het hanteren der Argentijnse bull?Een snelle pissert? Is dat een categorie? Type kleine prostaat want het vloeit zo makkelijjk ofzo? En horen daar nog bepaalde voordelen bij? *nieuwsgierig*
quote:Lookolook schreef op 14 mei 2014 @ 11:12:

[...]

Ha, zou dat komen omdat vrouwen in het algemeen eerst nadenken en dan pas tot actie over gaan en bij mannen dat vaak andersom is?
Op 1 na had ik allemaal hollandse kaaskoppen. Helemaal niks mis mee. Ben dol op lichtgerijpte kaas. Die ene uitzondering was ook helemaal niks mis mee. Zolang het geen chinees is, zullen we maar zeggen
Toen ik hem leerde kennen was hij vrijgezel. Heel snel nadat ik hem leerde kennen kreeg hij een nieuwe vriendin. Dus snap ik het helemaal dat je dan 100% voor je nieuwe liefde gaat. Ieder moet voor zich bepalen wat hij of zij doet. Vind het een erg leuke jongen en we hebben veel gemeen. Maar zijn ding en zijn beslissing. In gevecht met wat hij wil en wat hij ten opzichte van zijn nieuwe vriendin fair vind. Hebben allemaal wel eens die schoenen aan gehad.
quote:Rooss4 schreef op 14 mei 2014 @ 11:13:

Een snelle pissert dus, Noek. En één die je niet te lang alleen wilde laten. Heeft hij wel zijn handjes gewassen na het hanteren der Argentijnse bull?Wahaaa Roosje ik pis nu bijna zelf in my undies.
quote:Lookolook schreef op 14 mei 2014 @ 11:15:

[...]

Een snelle pissert? Is dat een categorie? Type kleine prostaat want het vloeit zo makkelijjk ofzo? En horen daar nog bepaalde voordelen bij? *nieuwsgierig*

Geen idee!

Ik catagoriseerde hem als snelle pissert omdat Anouk niet eens de tijd had ons tussendoor te updaten! Type kleine prostaat klinkt dan weer niet zo aantrekkelijk!
quote:krimp schreef op 14 mei 2014 @ 11:17:

Toen ik hem leerde kennen was hij vrijgezel. Heel snel nadat ik hem leerde kennen kreeg hij een nieuwe vriendin. Dus snap ik het helemaal dat je dan 100% voor je nieuwe liefde gaat. Ieder moet voor zich bepalen wat hij of zij doet. Vind het een erg leuke jongen en we hebben veel gemeen. Maar zijn ding en zijn beslissing. In gevecht met wat hij wil en wat hij ten opzichte van zijn nieuwe vriendin fair vind. Hebben allemaal wel eens die schoenen aan gehad.Ehm. Nee. Iemand die net een nieuwe relatie start, mag mijn deur voorbij gaan. En je moet mij ook niet gaan vermoeien met het gevecht tegenover een nieuw vriendinnetje.
quote:Rooss4 schreef op 14 mei 2014 @ 11:18:

[...]

Geen idee!

Ik catagoriseerde hem als snelle pissert omdat Anouk niet eens de tijd had ons tussendoor te updaten! Type kleine prostaat klinkt dan weer niet zo aantrekkelijk! Nee he, want ik denk dan meteen kleine prostaat = laag libido. Geen idee of het klopt hoor, maar ja, die associatie is gauw gemaakt. Damn, als man kun je het niet heel snel goed doen bij het plassen zeg.. En wat je zegt, als hij zo snel terug is, zou hij dan wel goed z'n handen gewassen hebben? Goh...
Beetje jammer dat hij zo weinig rekening met ons houdt Anouk

Krimp, hij zit net in een nieuwe relatie? Wat moet ie dan nog met jou? Een nieuwe relatie zou juist uitermate bevredigend moeten zijn...
Ok ok over het formaat prostaat geef ik jullie tzt ook wel een update.

Of, zoals "De" Anouk schijnt te doen: hij laat zijn broek zakken, zij is niet happy en zegt "Trek maar weer omhoog, ik ga naar huis".

Edit: het leek me zeker een handenwasser, erg mooie handen ook..Ik was gewoon zelf te traag met die foon..Al die kleine knopjes ook voor een vrouw van middelbare leeftijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven