Gezondheid alle pijlers

Schimmelsinfectie na gebruik wasemulsie

14-05-2014 21:21 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een flesje Chilly intieme wasemulsie gekocht en na 3 keer gebruiken heb ik ineens een schimmelinfectie. Bah! Ik heb het nooit eerder gehad en dan nog wel van van een intieme wasemulsie Zijn er meer mensen die zoiets hebben gehad na gebruik van zo'n product? Of kan dat niet?
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Daarom moet je dat soort producten ook nooit gebruiken. Jouw vagina is prima in staat zichzelf schoon te houden. Snel naar de dokter voor een recept dus. Ik denk dat je de balans in je vagina verstoord hebt door het gebruik van dit product.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Wat belle zegt. Je vagina kan prima alles zelf in balans en schoon houden. Ga je daarin lopen rommelen met producten met een hele andere ph-waarde en rare middelen erin, verstoor je het hele "milieu" daarbinnen. Lactacyd heeft niet voor niks die producten voor inwendig gebruik uit het assortiment gehaald.
Ja dat kan heel goed. Waarom heb je het gekocht? Zomaar of heb je klachten? Je vagina kun je prima schoonhouden door regelmatig (2 maal daags bijvoorbeeld) te wassen met water. Als je klachten hebt waar je het voor gekocht hebt zou ik naar de HA gaan.
Ja, dat is algemeen bekend. Geen rotzooi er in stoppen!
En weer iemand die in slimme marketing is getrapt. Spul voor je vagina verhoogt de kans op schimmelinfecties juist, het verstoort de balans die je vagina gezond houd. Niet meer doen dus!

Wassen met water is meer dan voldoende.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Waarom wordt het dan nog verkocht en reclame voor gemaakt
Ja, dat kan zeker. Ik krijg dat van wassen met gewone zeep, alle lactacyd en chilly maar alleen water is op sommige dagen gewoon niet prettig (vind ik dan, geur is niet ongezond).

Enige wat voor mij wel werkt is de multigyn wasmousse van bioclin.
quote:lizlotte schreef op 14 mei 2014 @ 21:27:

Waarom wordt het dan nog verkocht en reclame voor gemaakt Omdat er altijd mensen zijn die denken dat zoiets nodig is. En zolang mensen het kopen, zal het op de markt worden gebracht.
Er wordt wel meer verkocht en reclame voor gemaakt alsof het goed voor je is
Oh, en dan bedoel ik de producten voor uitwendig gebruik, die douches voor inwendig gebruik daar blijf ik heel ver uit de buurt, dat reguleert zichzelf wel.
Hetzelfde geldt trouwen voor inlegkruisjes; daar krijg je alleen maar meer afscheiding van, iets wat juist ja de fabrikanten van die inlegkruisjes prima uitkomt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ja dat soort dingen kan je beter niet gebruiken. Ik heb het al bij bepaalde soorten wasmiddel. Ff naar de HA en dan is het zo over.

Waarom ze er reclame voor maken… Omdat ze geld willen verdienen
hoe meer je rommelt met je poes hoe meer kans voor infecties. Gewoon water en een washand is dat nou zo moeilijk?
je kan de anti schimmel middelen gewoon bij de drogist kopen het hoeft niet meer op recept
quote:sabbaticalmeds schreef op 14 mei 2014 @ 21:31:

je kan de anti schimmel middelen gewoon bij de drogist kopen het hoeft niet meer op receptDaar begin ik straks aan en heb ik ook mijn twijfels over. Moet je namelijk inwendig inspuiten (zalf). Heb de gebruiksaanwijzing wel 10 keer gelezen of dat wel klopt?
Iemand ervaring met anti schimmel zalf?
Liz, je kunt de zalf zowel uitwendig (dus op je schaamlippen etc) gebruiken, maar als je ook inwendig klachten hebt, dan moet je de zalf inderdaad inspuiten. Zit als het goed is een soort hulpstuk voor bij de tube. Zo niet dan kun je ook wat op een schone vinger doen en dit dan zo inbrengen.

Je kan meteen na het inbrengen en de dag erna meer pijn/jeuk en afscheiding krijgen, dit komt omdat de schimmel afsterft door de zalf, is normaal en na een paar dagen zouden je klachten over moeten zijn.

Succes!
Als die zooi is niet goed, je verstoort de zuurgraad. Zoals hier eerder gezegd, washandje en gewoon water.
verba volant, scripta manent.
quote:shutterbug schreef op 14 mei 2014 @ 21:45:

Liz, je kunt de zalf zowel uitwendig (dus op je schaamlippen etc) gebruiken, maar als je ook inwendig klachten hebt, dan moet je de zalf inderdaad inspuiten. Zit als het goed is een soort hulpstuk voor bij de tube. Zo niet dan kun je ook wat op een schone vinger doen en dit dan zo inbrengen.

Je kan meteen na het inbrengen en de dag erna meer pijn/jeuk en afscheiding krijgen, dit komt omdat de schimmel afsterft door de zalf, is normaal en na een paar dagen zouden je klachten over moeten zijn.

Succes!Dank je wel voor de goed uitleg.
Kuur afmaken echt afmaken! Anders heb je het binnen no time weer
.
anoniem_190819 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 17:36
99.06% gewijzigd
quote:Nalysa schreef op 14 mei 2014 @ 23:01:

Ik heb nog nooit inwendig gewassen, maar ik was wel altijd tussen mijn benen gewoon met douchegel (welke ik dan ook op dat moment gebruik). Is dat ook niet goed? Ik heb verder nog nooit last gehad van infecties.Als je er nooit last van hebt gehad heb je geluk, maar als je je gewoon met water wast, is je vagina echt niet minder schoon. Misschien ben je er gewoon minder gevoelig voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven