zin in onenightstands

14-05-2014 02:02 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om het verhaal kort te houden:

Ik heb een vriend en met hem heb ik heel weinig sex en voor de rest heb ik een prima relatie. Maar nu heb ik heel sterke behoefte om me op het gebied van sex uit te leven. Ik wil mijn vriend noet kwijt, hij heeft geen zin in sex en ik juist heel veel... Zucht
Dames..:)
Mijn god, 100procent, reageer even normaal wil je?

Ik ben het met ikhierhuh eens. Praten werkt blijkbaar niet. Dan accepteren of weggaan. Andere opties lijken er niet te zijn.
Wellicht dat je vriend het echt door heeft als je weggaat en dat hij dan wel wil praten.
Gezellig topic lol!
koekies zijn lekker
quote:Ikhierhuh schreef op 14 mei 2014 @ 14:07:

Ik doelde eigenlijk op het feit dat hij achtergekomen is dat jij hier schrijft over jullie seksleven.

Valt nergens over te praten meid. Hij gaat niet veranderen. Dumpen!

Hoe kan jij dit adviseren dan Ikhierhuh? Is dit echt het beste wat je haar kan adviseren.

Met alle respect
Leef je leven alsof het je laatste dag is
quote:depressief schreef op 14 mei 2014 @ 16:52:

[...]

Hoe kan jij dit adviseren dan Ikhierhuh? Is dit echt het beste wat je haar kan adviseren.

Met alle respect

Als ik moet geloven wat anderen vertellen (zowel mannen als vrouwen, en geloven doe ik wel) in een andere topic 'depressief door lage libido" of zoiets wel.

To heeft alles gedaan wat ze kon doen, praten, praten nog meer praten en niks blijkt te helpen. En leven zonder seks wil ze ook niet, dus: dumpen is de enige oplossing.

Ben jij nieuw hier?
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost.....
Dromer, ik snap je probleem erg goed. Ik denk dat heel belangrijk is dat je hier open met je vriend over probeert te communiceren. Dat je hem echt uit probeert te lachen dat jij eronder lijdt dat jullie te weinig seks hebben. Misschien dat dit tot hem doordringt.

Verder ben ik het eens met wat er verder in dit topic gezegd is: seks is een belangrijk onderdeel van een relatie. Dat betekent niet dat relaties zonder seks per definitie niet werken. Maar jij geeft zelf aan dat het voor jou geen optie is.

Dus m.i. heb je dan twee opties:

- Zorgen dat je vriend in gaat zien dat jij je niet altijd aan hoeft te passen (wat je nu doet: hij wil minder seks dus hebben jullie minder seks. je kunt ook allebei wat water bij de wijn doen, hij dus ook!)

- Lukt dit niet, dan zou ik toch overwegen of dit degene is met wie je de volgende zes jaar door wilt brengen. Want seks is niet hét belangrijkste, maar het is wel belangrijk. En als je ontevreden bent en alles probeert om het te veranderen, is het misschien tijd om op te stappen...

Succes meid!
Van tegen de stroom in zwemmen word je sterker. -Loesje
Topic met informatie over een seksloze relatie.
@ikhierhuh

Okay, ik begrijp wat je bedoeld, maar ik geef mensen altijd het voordeel van de twijfel. En dat er mensen zijn die dingen verzinnen enkel om de aandacht is gewoon zielig.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
@Ikhierhuh

Ik vind het werkelijk triest hoe jij kunt zeggen 'dumpen' nadat ze 6 jaar met elkaar hebben, omdat ze ergens over zitten. Misschien dat je ze kunt adviseren om met elkaar te gaan praten, in plaats van het woord dumpen te roepen bij elke post. Triest.. werkelijk.
@TO

Praat met hem erover. Communicatie is gewoon belangrijk. Deel je gevoelens?
quote:arsenalfan schreef op 14 mei 2014 @ 20:38:

@Ikhierhuh

Ik vind het werkelijk triest hoe jij kunt zeggen 'dumpen' nadat ze 6 jaar met elkaar hebben, omdat ze ergens over zitten. Misschien dat je ze kunt adviseren om met elkaar te gaan praten, in plaats van het woord dumpen te roepen bij elke post. Triest.. werkelijk.

Ik heb advies gegeven na topic te hebben gelezen. Volgens mij jij niet.

Weet je wat pas triest is? Aan een dode paard blijven trekken en jezelf vergeten.
quote:arsenalfan schreef op 14 mei 2014 @ 20:38:

@Ikhierhuh

Ik vind het werkelijk triest hoe jij kunt zeggen 'dumpen' nadat ze 6 jaar met elkaar hebben, omdat ze ergens over zitten. Misschien dat je ze kunt adviseren om met elkaar te gaan praten, in plaats van het woord dumpen te roepen bij elke post. Triest.. werkelijk.Jij hebt het topic blijkbaar niet gelezen. TO geeft aan al heel veel gepraat te hebben. Blijkbaar werkt dat niet. Dan moet je keuzes gaan maken..
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2014 11:33
Reden: Ongepaste opmerking
% gewijzigd
[...]

Bedankt!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2014 11:38
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
Er is maar 1 oplossing praat over jullie sexleven, dat je niet tevreden bent.

One night stands gaan niet werken, geloof me.

Ten eerste zal je je vriend daarmee kunnen kwetsen en het lost jullie probleem niet op!

Als er niks veranderd zal je dit niet volhouden wat ik goed kan begrijpen. Er komt alleen maar ruzie en frustraties in jullie relatie en dat is niet goed.

Als hij hieraan niet wilt werken, kies voor jezelf!
Ik laat het erbij dat jij zal het wel zal weten als 'ervaringsdeskundige'..;)

By the way..

Waarom heb je je vriendjes 'gedumpt'?

Je zegt dat ze het verdienden om gedumpt te worden..

Waren ze vreemd gegaan, hebben ze je geslagen of iets anders??

Iets anders kan ik me namelijk niet voorstellen bij jouw bewoordingen..
Topic gaat niet over mij.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2014 11:33
Reden: Ongepaste opmerking
% gewijzigd
Vergis je niet, het is soms bijna onmogelijk om echt over seks te praten met je partner.

Mijn ex-vrouw vond seks totaal niet belangrijk, maar wilde ook geen water bij de wijn doen.

Ben er (heel) vaak over begonnen maar volgens haar was het heel normaal om maar 1 x in de maand seks te hebben. En dan eigenlijk alleen "omdat het moest".

Ik heb me er toen bij neergelegd want, ja, voor de rest was de relatie goed. En om nu een huwelijk op te geven alleen omdat er te weinig seks was...

(Uiteindelijk gescheiden om andere redenen dan seks)

Ik snap TO dus best, moeilijk.
Als je er niet met je partner over kunt praten, heb je de verkeerde partner lijkt mij.... In een relatie hoor je daar gewoon over te kunnen praten.
TO is misschien relatietherapie of naar een seksuoloog gaan een idee? Ik snap best dat je een relatie van 6 jaar niet zomaar weggooit als hij de man van je dromen is alleen dat zijn libido om welke reden dan ook nihil is.. Als je van hem houd en hem niet kwijt wilt zou ik er eerst "alles" aan hebben gedaan voor je hem "dumpt"
Bedankt voor jullie reacties.

@ 100procent, volgens mij ben je geen 100procent.

Maar goed, het gaat even om mijn probleem zoals iemand dit al zei.

Ik ga volgende week naar de psycholoog, hopelijk gaat het helpen
Beschrijving van mijn vriend:

Pluspunten: zorgzaam, lief, aardig, liefdevol, oprecht, netjes, serieus, hard werkend, intelligent, houdt veel van mij, doet veel voor mij.

Minpunten: saai, serieus, voorzichtig, controle freak, jaloers, niet avontuurlijk, kent geen verrassingen en romantiek ohgb intimiteit, niet uit zijn dak gaan, te netjes, te voorzichtig, perfectionist, vaderfiguur ipv een stoere vriend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven