Verdoofd
donderdag 15 mei 2014 om 14:25
Stomme vraag, hoe lang duurt het voor een verdoving uitgewerkt is? Vanmorgen om 11 uur bij de tandarts geweest. Normaal, laat ik me nooit verdoven. Maar de tandarts (niet mijn eigen, maar zijn collega ) raadde het sterk aan, omdat het gat op de zenuw lag. Nu is mijn lip nog steeds volledig verdoofd, is dat normaal?
donderdag 15 mei 2014 om 14:27
donderdag 15 mei 2014 om 14:28
Volgens mij iets van 2,3 uur normaal gesproken. Ik moet zeggen dat ik soms wel tot ongeveer 4 uur erna de verdoving nog voel. Ik hou het niet bij maar ik heb wel onthouden dat het bij mij langer duurde. Dat het nu nog verdooft voelt lijkt me heel normaal. Soms gebruikt een tandarts ook meer verdoving als dat nodig is.

donderdag 15 mei 2014 om 14:57
quote:saartje- schreef op donderdag 15 mei 2014 14:28 Ik mij laten vertellen dat thee of andere warme dranken drinken helpt om de verdoving sneller over te laten gaan.
Heb geen idee of dat waar is. Heb ik ook gehoord, maar ik vind iets warms drinken met een verdoving niet zo handig. Voor je het weet is het toch net te heet (dat voel je niet) en/of mors je het doordat je niet goed kunt drinken.
Heb geen idee of dat waar is. Heb ik ook gehoord, maar ik vind iets warms drinken met een verdoving niet zo handig. Voor je het weet is het toch net te heet (dat voel je niet) en/of mors je het doordat je niet goed kunt drinken.
donderdag 15 mei 2014 om 15:26