Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic
vrijdag 12 januari 2007 om 15:18
quote:
Hallo,
Als het goed is krijgt me vriend 6 februari zijn diploma voor het mbo.
daar hoort wel een cadeau bij.
ik zat eraan te denken om een pennenset te kopen en daar onze namen in te graveren. hij krijgt als hij het hbo af heeft een echte kantoor baan. maar ik twijfel nog...
wat vinden jullie ervan? en wat voor een andere ideeen hebben jullie?
alvast bedankt Ik vind het raar om er twee namen in te graveren. Die pen is toch alleen van hem? Verder vind ik het ook niet zo professioneel als hij straks op zijn werk een pen heeft met naam van hemzelf EN zijn vriendinnetje.... Ik zou alleen zijn naam erin zetten. Overigens vind ik gegraveerde namen ook niet zo mooi, dus moet het vooral zo beperkt als mogelijk blijven.
Beider namen ingraveren vind ik wel leuk bij een sierraad (waarbij je het gegraveerde niet eens ziet).
Een pennenset vind ik wel een leuk idee en goed toepasselijk. Ik hoop alleen dat je vriend geen sloddervos is. Ikzelf raak namelijk gemiddeld een pen per week kwijt. (Daarom zou naam graveren wel een idee zijn...). Verder moet hij die pen ook fijn vinden schrijven. Dat is ook persoonlijk. Dus als het een dure pen is, zou ik eerste de pen geven en als deze goed bevalt er zijn naam in laten graveren.
Hallo,
Als het goed is krijgt me vriend 6 februari zijn diploma voor het mbo.
daar hoort wel een cadeau bij.
ik zat eraan te denken om een pennenset te kopen en daar onze namen in te graveren. hij krijgt als hij het hbo af heeft een echte kantoor baan. maar ik twijfel nog...
wat vinden jullie ervan? en wat voor een andere ideeen hebben jullie?
alvast bedankt Ik vind het raar om er twee namen in te graveren. Die pen is toch alleen van hem? Verder vind ik het ook niet zo professioneel als hij straks op zijn werk een pen heeft met naam van hemzelf EN zijn vriendinnetje.... Ik zou alleen zijn naam erin zetten. Overigens vind ik gegraveerde namen ook niet zo mooi, dus moet het vooral zo beperkt als mogelijk blijven.
Beider namen ingraveren vind ik wel leuk bij een sierraad (waarbij je het gegraveerde niet eens ziet).
Een pennenset vind ik wel een leuk idee en goed toepasselijk. Ik hoop alleen dat je vriend geen sloddervos is. Ikzelf raak namelijk gemiddeld een pen per week kwijt. (Daarom zou naam graveren wel een idee zijn...). Verder moet hij die pen ook fijn vinden schrijven. Dat is ook persoonlijk. Dus als het een dure pen is, zou ik eerste de pen geven en als deze goed bevalt er zijn naam in laten graveren.
vrijdag 12 januari 2007 om 16:24
Nu je het zegt dat is ook wel zo... Maar bedoelde zo'n set met pen en vulpotlood. en dan in de een de ene naam en in de andere de andere....
Maar jou idee met alleen zijn naam spreek me toch meer aan.
Hij is een mindere sloddervos dan mij
hij is altijd vanalles aan het opruimen... dus wat dat betreft zal hij hem denk niet snel kwijt raken...
Moet er dan alleen iets bij bedenken... want alleen dat vind ik te weinig.
wie heeft nog tips??
Maar jou idee met alleen zijn naam spreek me toch meer aan.
Hij is een mindere sloddervos dan mij
Moet er dan alleen iets bij bedenken... want alleen dat vind ik te weinig.
wie heeft nog tips??
woensdag 17 januari 2007 om 10:47
Ik heb mijn man zijn grote droom gegeven: een proefles in een vliegtuig. Kostte 99 euro en toen kreeg hij een half uur vliegen. Hij was een echte piloot. De instructeur deed alleen nog de landing. Later heb ik een collage gemaakt en deze aan hem gegeven. Was echt top! Was bij Polderaviation in Lelystad.
woensdag 17 januari 2007 om 19:30
das wel een heel leuk kado...
zal eerst is polshoogte nemen... wat hij ervan zou vinden... als hij het leuk vind wacht ik denk wel tot zijn verjaardag....
want ik zit nog op school... dus heb niet zoveel geld... omdat ik flink aan het sparen ben... dus wil ik het voor zijn diploma iets kleiner houden...
zal eerst is polshoogte nemen... wat hij ervan zou vinden... als hij het leuk vind wacht ik denk wel tot zijn verjaardag....
want ik zit nog op school... dus heb niet zoveel geld... omdat ik flink aan het sparen ben... dus wil ik het voor zijn diploma iets kleiner houden...
maandag 22 januari 2007 om 13:21
Hoi
Ik heb ook een 'probleempje'.
Ik hoop over een week voor de eerste keer tante te worden. Mijn broer&vriendin krijgen hun eerste kindje. We weten nog niet wat het wordt.
Ik loop nu al weken te piekeren over wat voor kado ik moet geven. Ik wil 'als tante zijnde' iets speciaals geven.
Weet iemand iets leuks en origineels?
Alvast bedankt met het meedenken *;
Ik hoop over een week voor de eerste keer tante te worden. Mijn broer&vriendin krijgen hun eerste kindje. We weten nog niet wat het wordt.
Ik loop nu al weken te piekeren over wat voor kado ik moet geven. Ik wil 'als tante zijnde' iets speciaals geven.
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 22 januari 2007 om 20:34
zaterdag 27 januari 2007 om 15:01
quote:een nichtje gaat voor 5 maand studeren in het buitenland...ik wil haar een leuk niet te duur cadeau geven (niet meer dan 10 euro) wie heeft er nog een leuk idee!! mischien iets typisch nederlands?? maar wat!!!Een leeg fotoboek, met een wegwerpcamera en een pen. Dan een 'opdracht'-briefje erbij om de mooiste, spannendste, ontroerenste momenten vast te leggen op foto, in het boek te plakken en verhaaltjes erbij te schrijven. Als ze over 5 maanden weer terugkomt in NL heeft ze wat leuks om te laten zien!
maandag 29 januari 2007 om 17:34
dinsdag 30 januari 2007 om 20:44
Ik ga deze week bij een hele goede vriendin thuis langs en ook eten
enzo. Maar is het dan raar als ik een kleinigheidje voor haar moeder
meeneem? Ik ken haar verder niet maar ze heeft wel regelmatig over me
gehoord, omdat haar man mijn baas is en haar dochter mijn collega is.
Zij woont dus nog thuis en haar moeder kookt.
Is het dan raar dat ik dat wil/doe? Zouden jullie dat doen?
enzo. Maar is het dan raar als ik een kleinigheidje voor haar moeder
meeneem? Ik ken haar verder niet maar ze heeft wel regelmatig over me
gehoord, omdat haar man mijn baas is en haar dochter mijn collega is.
Zij woont dus nog thuis en haar moeder kookt.
Is het dan raar dat ik dat wil/doe? Zouden jullie dat doen?
maandag 5 februari 2007 om 13:01
Leuke site voor persoonlijke boeken: http://www.personalgifts.nl.
Verder heb ik een vraag: we gaan binnenkort langs bij vakantievrienden, die net verhuisd zijn. Bovendien verwachten ze in mei hun eerste kindje. Ik ben dus op zoek naar een housewarmingcadeautje met een knipoog naar de zwangerschap.
Verder zijn we nog nooit eerder bij hen thuis geweest, ook niet in het oude huis. Ik weet dus niet van wat voor stijl ze houden, wat het lastig maakt om woonaccessoires te kopen.
Iemand een idee?
Verder heb ik een vraag: we gaan binnenkort langs bij vakantievrienden, die net verhuisd zijn. Bovendien verwachten ze in mei hun eerste kindje. Ik ben dus op zoek naar een housewarmingcadeautje met een knipoog naar de zwangerschap.
Verder zijn we nog nooit eerder bij hen thuis geweest, ook niet in het oude huis. Ik weet dus niet van wat voor stijl ze houden, wat het lastig maakt om woonaccessoires te kopen.
Iemand een idee?
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
maandag 5 februari 2007 om 20:44
maandag 5 februari 2007 om 21:20
He, die vazen vind ik wel leuk voor mezelf .
Een lekker bad/douche verwenpakket zat ik ook al aan te denken inderdaad, dan kan ik er een badeendje of iets van speelgoed voor in bad bij doen als knipoog naar de kleine. En je kunt nooit genoeg dove spulletjes hebben
Een lekker bad/douche verwenpakket zat ik ook al aan te denken inderdaad, dan kan ik er een badeendje of iets van speelgoed voor in bad bij doen als knipoog naar de kleine. En je kunt nooit genoeg dove spulletjes hebben
dinsdag 6 februari 2007 om 16:19
quote:
Hoi
Ik heb klompjes laten beschilderen via internet, toen mijn neefje werd geboren. Mijn vriend heeft het kaartje ontworpen, en dit vond ik wel een leuk aanvullend cadeau. Ik was wel erg bang dat het tegen zou vallen (je weet maar nooit via internet), maar het resultaat is heel mooi geworden.
De klompjes van mijn neefje staan ook op de site. Hij heet Marijn, en de klompjes zijn wit met blauw en groene accenten.
PS. Een heleboel andere klompjes zijn heel mutsig (die ook daar als voorbeeld staan), laat je er niet door weerhouden!
Hoi
Ik heb klompjes laten beschilderen via internet, toen mijn neefje werd geboren. Mijn vriend heeft het kaartje ontworpen, en dit vond ik wel een leuk aanvullend cadeau. Ik was wel erg bang dat het tegen zou vallen (je weet maar nooit via internet), maar het resultaat is heel mooi geworden.
De klompjes van mijn neefje staan ook op de site. Hij heet Marijn, en de klompjes zijn wit met blauw en groene accenten.
PS. Een heleboel andere klompjes zijn heel mutsig (die ook daar als voorbeeld staan), laat je er niet door weerhouden!
dinsdag 6 februari 2007 om 21:47
Hallo allemaal
Ik weet niet of mijn vraag hier al een keer in een soortgelijke vraag gesteld is, maar om zoveel reacties door te gaan lezen....Wie weet is er iemand die zomaar tips op voorraad heeft voor mij.
Het volgende :
mijn broertje gaat trouwen ( hiephiephoera ) in september. Van mijn oma krijgt elk kleinkind eigenlijk altijd iets in de vorm van een sierraad. Nichtjes hebben bijvoorbeeld gekozen voor een ketting.
Wat zou nou een leuk idee zijn voor mijn broer om te vragen aan oma. Hij heeft een beroep waar ringen of andere sierraden nu niet echt op zijn plaats zijn ( in de vorm van niet handig ). En eigenlijk wil hij ook iets voor hen beiden krijgen, hij trouwt tenslotte met haar. Een gebruiksvoorwerp, daar zit hij niet op te wachten, dat gaat kapot en is niet blijvend.
Er is niets van opa wat hij eventueel zou kunnen erven.
En geld is al zo afgezaagd....
Wie kan mij op ideeen brengen ?
Groet, Keli :gwab:
Ik weet niet of mijn vraag hier al een keer in een soortgelijke vraag gesteld is, maar om zoveel reacties door te gaan lezen....Wie weet is er iemand die zomaar tips op voorraad heeft voor mij.
Het volgende :
mijn broertje gaat trouwen ( hiephiephoera ) in september. Van mijn oma krijgt elk kleinkind eigenlijk altijd iets in de vorm van een sierraad. Nichtjes hebben bijvoorbeeld gekozen voor een ketting.
Wat zou nou een leuk idee zijn voor mijn broer om te vragen aan oma. Hij heeft een beroep waar ringen of andere sierraden nu niet echt op zijn plaats zijn ( in de vorm van niet handig ). En eigenlijk wil hij ook iets voor hen beiden krijgen, hij trouwt tenslotte met haar. Een gebruiksvoorwerp, daar zit hij niet op te wachten, dat gaat kapot en is niet blijvend.
Er is niets van opa wat hij eventueel zou kunnen erven.
En geld is al zo afgezaagd....
Wie kan mij op ideeen brengen ?
Groet, Keli :gwab:
woensdag 7 februari 2007 om 09:21
Keli, misschien een mooie set horloges, his & hers?
Ik ben er uit: ik ga zelf een verwenpakket samenstellen op een dienblad of in een mooie mand oid: een woon- en een babytijdschrift, badspul voor hem en badspul voor haar, bodypaint badschuim van de HEMA (mogen ze zelf kijken of ze het voor elkaar of de kleine gebruiken
) en Jip&Janneke bubbelsap om te toasten. Vind het erg leuk, al zeg ik het zelf
.
Ik ben er uit: ik ga zelf een verwenpakket samenstellen op een dienblad of in een mooie mand oid: een woon- en een babytijdschrift, badspul voor hem en badspul voor haar, bodypaint badschuim van de HEMA (mogen ze zelf kijken of ze het voor elkaar of de kleine gebruiken