Gezondheid alle pijlers

Bijwerkingen yasmin pil

18-05-2014 00:35 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gevoel dat ik veel last heb van bijwerkingen en daarom ben ik op proef per direct met de yasmin pil gestopt.

Last van o.a. Depressie, vermoeidheid, somber, huilbuien, stemmingswisselingen, vlak gevoel, darmklachten enz.

Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Ik zat niet aan die pil maar had er ook erg last van van stederil! Sinds ik gestopt ben voel ik mij stukke beter dus wie weet gewoon proberen succes
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Ja, al wat jaren geleden maar van de Yasmin kreeg ik eens per maand suïcidale gedachten, heel heftig dus!
Ik slik de Yasmine maar ik heb er geen last van. Ik houd geen stopweek want ik krijg migraine en ik word onmogelijk tijdens de stopweek. Ik heb soms het idee dat mijn haar iets dunner is geworden, maar dat kan ook aan mijn leeftijd liggen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja. Werd van kwaad tot erger in de loop van de jaren. Ben totaal zo' n zes jaar ziek geweest. Kroop op t laatst huilend door het huis omdat ik fysiek en mentaal niets meer kon. Week na het stoppen was in mijn oude zelf weer. Top hoor, dat spul....
Ik herken wat je schrijf. Heb zelf ook die pil geslikt, maar inmiddels gestopt. Mijn emoties vlogen alle kanten op en voelde me vaak down. Nu met een andere pil is dat voorbij en ben ik veel meer stabiel!
Ik werd er heel erg misselijk van. Heb hem maar kort geslikt. Daarvoor en erna een andere pil waar ik geen last van had.
.
Ik had nergens last van bij de yasminpil. Ben er wel mee gestopt na 10 jr, omdat het een derde generatiepil is en je daar steeds meer over hoort mbt gezondheidsrisico's.
Ik heb jaren de Yasmin pil geslikt (nu gestopt vanwege zwangerschap) maar heb nooit klachten gehad.
Live the life you love..love the life you live!
ik heb ook yasmin geslikt, maar ben er mee gestopt en teruggegaan naar de microgynon30.

redenen: alle redenen die jij beschrijft, maar ook omdat het een 3e gen pil was en ik wilde 2e gen.
Ik was een enorm opvliegerig kreng. En voelde heel veel onrust. Toen ik stopte ivm zwangerschapswens voelde ik de rust in mijn lijf terug komen. En was veel liever voor vriend.

Nu na de bevalling begonnen aan de Zoelly ben benieuwd hoe ik hier op reageer. nu een maand weer aan het slikken dus kan er nog niet zoveel over zeggen.
Sinds ik die pil heb geslikt heb ik last gekregen van paresthesieen. Zelfs nadat ik gestopt ben. Ik word er helemaal gek van! Wat een kut pil!!

Ook zat ik door die pil direct onder de puisten, kreeg ik pijn op mn borst en een schimmelinfectie. Troep is het.
Heb ook steeds schimmelinfecties..

En voel ook heel veel onrust. Ben sinds gister gestopt en hoop zoooo dat het beter wordt. Moet er alleen niet aan denken. Dat ik me al die jaren zo rot voel door die kut pil...

Ben namelijk al jaaaaren aan het kloten
Ik ben jaren aan de diane pil geweest en daar werd ik een chaggerijnig jaloers kreng van. Na het stoppen voelde ik me zoooo veel beter! Een wereld van verschil. Helaas toch weer last van acne dus toen de yasmin geprobeerd.

Ik wou dat ik het nooit gedaan had.
Las ook dat pilgebruikers slechte partners kiezen
Hoe meer ik erover lees, hoe meer de kriebels ik ervan krijg...rotzooi
Nog meer ervaringen?
Ik slik Yasmin. Ik heb wel last van de bijwerkingen die jij beschrijft, maar dan heel matig. Ik heb andere pillen gehad, maar bij deze waren de bijwerkingen heftiger.

Bewust besloten toch bij deze te blijven, heb er momenteel weinig last van en het lijkt zelfs minder te worden tot te verdwijnen..
Ik dacht in het begin ook dat ik er goed tegen kon, maar het lijkt wel erger te worden na een tijd...slik m nu al aantal jaar en heb t idee dat het meer wordt...
Ik zou even overleggen met de HA als ik jou was.

Vriendin van mij kreeg precies het zelfde als jou (weet niet welke ze slikte). Ze is over gestapt naar een andere pil en nu niets meer aan het handje.

Mijn zus slikte de Dianne 35 en is vorig jaar overleden aan een longembolie door die pil. Dit komt godzijdank niet vaak voor maar geeft wel aan de die rottige hormonen soms meer doen dan je lief is.

Als je hem eigenlijk niet nodig hebt zou ik gewoon helemaal geen hormonen meer slikken.
Smile like you've never cried, Fight like you've never lost, Love like you've never been hurt and Life like there's no tomorrow!
Ik werd heeel erg ziek van de Yasmin, heb hem uiteindelijk ook maar kort geslikt. Voelde me ook gewoon echt 'raar'. Die werd het dus niet meer voor mij. Ik zou kijken of je een andere pil kunt krijgen.
Ik ben nu 2 wkn gestopt, maar voel me toch echt beter...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven