Bijwerkingen yasmin pil
zondag 18 mei 2014 om 00:35

zondag 18 mei 2014 om 07:33
Ik slik de Yasmine maar ik heb er geen last van. Ik houd geen stopweek want ik krijg migraine en ik word onmogelijk tijdens de stopweek. Ik heb soms het idee dat mijn haar iets dunner is geworden, maar dat kan ook aan mijn leeftijd liggen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zondag 18 mei 2014 om 09:37
Ik was een enorm opvliegerig kreng. En voelde heel veel onrust. Toen ik stopte ivm zwangerschapswens voelde ik de rust in mijn lijf terug komen. En was veel liever voor vriend.
Nu na de bevalling begonnen aan de Zoelly ben benieuwd hoe ik hier op reageer. nu een maand weer aan het slikken dus kan er nog niet zoveel over zeggen.
Nu na de bevalling begonnen aan de Zoelly ben benieuwd hoe ik hier op reageer. nu een maand weer aan het slikken dus kan er nog niet zoveel over zeggen.
zondag 18 mei 2014 om 14:57
zondag 18 mei 2014 om 17:42
zondag 18 mei 2014 om 17:59

dinsdag 20 mei 2014 om 12:58
dinsdag 20 mei 2014 om 22:18
Ik zou even overleggen met de HA als ik jou was.
Vriendin van mij kreeg precies het zelfde als jou (weet niet welke ze slikte). Ze is over gestapt naar een andere pil en nu niets meer aan het handje.
Mijn zus slikte de Dianne 35 en is vorig jaar overleden aan een longembolie door die pil. Dit komt godzijdank niet vaak voor maar geeft wel aan de die rottige hormonen soms meer doen dan je lief is.
Als je hem eigenlijk niet nodig hebt zou ik gewoon helemaal geen hormonen meer slikken.
Vriendin van mij kreeg precies het zelfde als jou (weet niet welke ze slikte). Ze is over gestapt naar een andere pil en nu niets meer aan het handje.
Mijn zus slikte de Dianne 35 en is vorig jaar overleden aan een longembolie door die pil. Dit komt godzijdank niet vaak voor maar geeft wel aan de die rottige hormonen soms meer doen dan je lief is.
Als je hem eigenlijk niet nodig hebt zou ik gewoon helemaal geen hormonen meer slikken.
Smile like you've never cried, Fight like you've never lost, Love like you've never been hurt and Life like there's no tomorrow!