Zonnebrandcreme

zondag 18 mei 2014 om 17:20
Hallo,
Ik ga van de zomer op vakantie naar zuid-Frankrijk. Veel zon en hoge temperaturen.
Nou ben ik opzoek naar zonnebrandcreme, maar ik weet niet zo goed welke creme het beste zal zijn. Ik ben dus opzoek naar aanraders en ervaringen..
Ik heb zelf een lichte huid die snel verbrand en ik zal veel in het water te vinden zijn. Ik wil geen creme die voorkomt dat ik bruin word, een kleurtje is wel zo leuk..
Tips?
Ik ga van de zomer op vakantie naar zuid-Frankrijk. Veel zon en hoge temperaturen.
Nou ben ik opzoek naar zonnebrandcreme, maar ik weet niet zo goed welke creme het beste zal zijn. Ik ben dus opzoek naar aanraders en ervaringen..
Ik heb zelf een lichte huid die snel verbrand en ik zal veel in het water te vinden zijn. Ik wil geen creme die voorkomt dat ik bruin word, een kleurtje is wel zo leuk..
Tips?

zondag 18 mei 2014 om 18:15
Ik gebruik P20. Een keer smeren per dag, goed in laten trekken en je verbrandt de hele dag niet, ook niet als je gaat zwemmen.
Een van mijn dochters is heeeeel bleek met bijna wit haar. Ook zij kan de hele dag buiten spelen zonder te verbranden. Ideaal!
Het kost wel wat meer per fles, maar omdat je maar 1 keer per dag smeert is het verschil uiteindelijk klein.
Edit: je wordt wel nog steeds lekker bruin.
Een van mijn dochters is heeeeel bleek met bijna wit haar. Ook zij kan de hele dag buiten spelen zonder te verbranden. Ideaal!
Het kost wel wat meer per fles, maar omdat je maar 1 keer per dag smeert is het verschil uiteindelijk klein.
Edit: je wordt wel nog steeds lekker bruin.
zondag 18 mei 2014 om 18:32
Vision. Of p20, maar die geeft van die lelijke vlekken op witte kleding. Ik verbrand ook snel én ik heb een melanoom gehad, ben dus extra voorzichtig.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
zondag 18 mei 2014 om 18:57
quote:ikdus2010 schreef op 18 mei 2014 @ 17:24:
Ik koop altijd in het land waar ik op vakantie ben mijn zonnebrsndcreme.
Maar onder de 40 zou ik niet gaan hoor, ik wordt snel bruin en smeer met minstens factor 30 (snel kleurende huid, donker haar/ogen).
Dit dus. Ter plaatste kopen.
Ik smeer (ik weet het, dom) bijna niet, ik verbrand niet, word makkelijk bruin maar ik ga niet liggen bakken en op het heetst van de dag blijf ik in de schaduw.
Ik koop altijd in het land waar ik op vakantie ben mijn zonnebrsndcreme.
Maar onder de 40 zou ik niet gaan hoor, ik wordt snel bruin en smeer met minstens factor 30 (snel kleurende huid, donker haar/ogen).
Dit dus. Ter plaatste kopen.
Ik smeer (ik weet het, dom) bijna niet, ik verbrand niet, word makkelijk bruin maar ik ga niet liggen bakken en op het heetst van de dag blijf ik in de schaduw.
verba volant, scripta manent.
zondag 18 mei 2014 om 19:47

zondag 18 mei 2014 om 20:06
Ik gebruik Lovea, biologisch en bevat geen octocryleen, dat vind ik erg prettig aan een zonnebrandcreme, maar is daardoor wel prijzig.
Factor is niet super relevant, verschil in bescherming tussen factor 15 en 30 is erg klein. Belangrijker is om voldoende te gebruiken (anders haal je die factor nooit) en regelmatig gedurende de dag opnieuw te smeren.
Factor is niet super relevant, verschil in bescherming tussen factor 15 en 30 is erg klein. Belangrijker is om voldoende te gebruiken (anders haal je die factor nooit) en regelmatig gedurende de dag opnieuw te smeren.
zondag 18 mei 2014 om 20:09
zondag 18 mei 2014 om 20:11