Minnaar deel 23.

dinsdag 15 april 2014 om 22:14
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
dinsdag 20 mei 2014 om 14:31
Als ik in de ochtend een lieve 'goedemorgen schat' ontvang op de app dan laat ik er meestal wel altijd eerst een half uur overheen gaan voordat ik wat terug stuur. Ik krijg dan binnen enkele seconden weer een berichtje terug en dan weet ik gewoon dat ze al een half uur aan mij aan het denken is en constant de telefoon controleert of ze wel wifi heeft. Dat vind ik dan weer heel erg lief
Maar ook vervloekt ze me soms als ik dat doe, dan krijgt ze weer wat meer aandacht van me. Niet te happig met 119 berichten, soms plaag ik dan wel heel erg door erg kort af te reageren met 'oké' als ze gedreigd heeft van 'als ik nu niks hoor sta ik morgenvroeg aan je deur!' Ze staat dan echt op ploffen van verlangen.. Gemerkt dat de seks dan heftiger is als normaal. Wat kunnen mannen toch verschrikkelijke etters zijn hé

dinsdag 20 mei 2014 om 14:38
quote:annabel_k schreef op 20 mei 2014 @ 14:13:
Tja, mijn minnaar is natuurlijk ook mijn vriendje van heel lang geleden. Dus daar heb ik toch een iets andere band mee dan met een minnaar opgedaan op een van de sites, denk ik. Onze gesprekken gaan ook vaker over dagelijkse dingen dan over seks, eerlijk gezegd. We zijn ook echt wel vrienden, dus zichzelfje spelen mag. Doe ik ook. Dus uitbuiken geen probleem! Komt bij dat met deze datefrequentie (een keer in de 3 maanden als ik geluk heb), ik wel zoveel mogelijk tijd samen wil zijn. Middagje hotel is dan niet echt genoeg..
Rupsje nooitgenoeg
Ik datete (djeez, hoe schrijf je dat correct?) ook maar eens in de 3 maanden en vaak hadden we dates van 10.00 uur tot 16.00 uur. Altijd te kort, geef ik toe. Maar toch ook heel prima.
Tja, mijn minnaar is natuurlijk ook mijn vriendje van heel lang geleden. Dus daar heb ik toch een iets andere band mee dan met een minnaar opgedaan op een van de sites, denk ik. Onze gesprekken gaan ook vaker over dagelijkse dingen dan over seks, eerlijk gezegd. We zijn ook echt wel vrienden, dus zichzelfje spelen mag. Doe ik ook. Dus uitbuiken geen probleem! Komt bij dat met deze datefrequentie (een keer in de 3 maanden als ik geluk heb), ik wel zoveel mogelijk tijd samen wil zijn. Middagje hotel is dan niet echt genoeg..
Rupsje nooitgenoeg
Ik datete (djeez, hoe schrijf je dat correct?) ook maar eens in de 3 maanden en vaak hadden we dates van 10.00 uur tot 16.00 uur. Altijd te kort, geef ik toe. Maar toch ook heel prima.

dinsdag 20 mei 2014 om 14:39
quote:laurent1974 schreef op 20 mei 2014 @ 14:31:
Als ik in de ochtend een lieve 'goedemorgen schat' ontvang op de app dan laat ik er meestal wel altijd eerst een half uur overheen gaan voordat ik wat terug stuur. Ik krijg dan binnen enkele seconden weer een berichtje terug en dan weet ik gewoon dat ze al een half uur aan mij aan het denken is en constant de telefoon controleert of ze wel wifi heeft. Dat vind ik dan weer heel erg lief
Maar ook vervloekt ze me soms als ik dat doe, dan krijgt ze weer wat meer aandacht van me. Niet te happig met 119 berichten, soms plaag ik dan wel heel erg door erg kort af te reageren met 'oké' als ze gedreigd heeft van 'als ik nu niks hoor sta ik morgenvroeg aan je deur!' Ze staat dan echt op ploffen van verlangen.. Gemerkt dat de seks dan heftiger is als normaal. Wat kunnen mannen toch verschrikkelijke etters zijn hé ;)En jij denkt dat alleen mannen zulke etters zijn?

dinsdag 20 mei 2014 om 14:45
quote:laurent1974 schreef op dinsdag 20 mei 2014 14:31 Als ik in de ochtend een lieve 'goedemorgen schat' ontvang op de app dan laat ik er meestal wel altijd eerst een half uur overheen gaan voordat ik wat terug stuur. Ik krijg dan binnen enkele seconden weer een berichtje terug en dan weet ik gewoon dat ze al een half uur aan mij aan het denken is en constant de telefoon controleert of ze wel wifi heeft. Dat vind ik dan weer heel erg lief
Maar ook vervloekt ze me soms als ik dat doe, dan krijgt ze weer wat meer aandacht van me. Niet te happig met 119 berichten, soms plaag ik dan wel heel erg door erg kort af te reageren met 'oké' als ze gedreigd heeft van 'als ik nu niks hoor sta ik morgenvroeg aan je deur!' Ze staat dan echt op ploffen van verlangen.. Gemerkt dat de seks dan heftiger is als normaal. Wat kunnen mannen toch verschrikkelijke etters zijn hé ;)Gedver. Doe mij maar gewoon 119 berichten bij het wakker worden dan.

dinsdag 20 mei 2014 om 15:29
Tja, veel vaker ging gewoon niet lukken. We woonden niet om de hoek, allebei drukke baan. En daarnaast vind ik een beetje wachten en smachten ook wel lekker. Meer dan eens in de 6 weken moet het ook niet worden bij mij. Het is de kers op de taart, elke week daten is meer taart eten. Mijn vorm van hartbewaking
dinsdag 20 mei 2014 om 15:46
quote:Lookolook schreef op 20 mei 2014 @ 15:29:
Tja, veel vaker ging gewoon niet lukken. We woonden niet om de hoek, allebei drukke baan. En daarnaast vind ik een beetje wachten en smachten ook wel lekker. Meer dan eens in de 6 weken moet het ook niet worden bij mij. Het is de kers op de taart, elke week daten is meer taart eten. Mijn vorm van hartbewaking Elke week is gewoon onhaalbaar! Ergens ertussen is zoals ik het graag zou willen zien. Zeg 1 keer in de maand en dan redelijk uitgebreid? Afstand, werk en thuis situatie maken het wat moeilijker maar ik ben het er ook wel mee eens dat het gevoelsmatig niet te vaak moet gebeuren.
Tja, veel vaker ging gewoon niet lukken. We woonden niet om de hoek, allebei drukke baan. En daarnaast vind ik een beetje wachten en smachten ook wel lekker. Meer dan eens in de 6 weken moet het ook niet worden bij mij. Het is de kers op de taart, elke week daten is meer taart eten. Mijn vorm van hartbewaking Elke week is gewoon onhaalbaar! Ergens ertussen is zoals ik het graag zou willen zien. Zeg 1 keer in de maand en dan redelijk uitgebreid? Afstand, werk en thuis situatie maken het wat moeilijker maar ik ben het er ook wel mee eens dat het gevoelsmatig niet te vaak moet gebeuren.
koekies zijn lekker

dinsdag 20 mei 2014 om 15:52
quote:Lookolook schreef op 20 mei 2014 @ 14:39:
En jij denkt dat alleen mannen zulke etters zijn?
Enfin van Laurent weten we genoeg dus, thanks for sharing.
Ja zeg 119 berichten. Die moeten eigenlijk linea recta naar Rupsjenooitgenoeg Annabel, doe es ff forwarden Mikmakk!
Project P(ablo) de pampa's opgejaagd, sorry. Ik was opgedroogd vrees ik door die zwijgende etter...ehh cowboy. En heb twee mogelijke alternatieven...daarover later meer.
Donderdag heb ik zo'n leuke date met nr. 2! Ingrediënten zijn een 5-gangen diner en een suite..
En jij denkt dat alleen mannen zulke etters zijn?
Enfin van Laurent weten we genoeg dus, thanks for sharing.
Ja zeg 119 berichten. Die moeten eigenlijk linea recta naar Rupsjenooitgenoeg Annabel, doe es ff forwarden Mikmakk!
Project P(ablo) de pampa's opgejaagd, sorry. Ik was opgedroogd vrees ik door die zwijgende etter...ehh cowboy. En heb twee mogelijke alternatieven...daarover later meer.
Donderdag heb ik zo'n leuke date met nr. 2! Ingrediënten zijn een 5-gangen diner en een suite..

dinsdag 20 mei 2014 om 16:05
quote:zoetjerminder schreef op 20 mei 2014 @ 15:46:
Elke week is gewoon onhaalbaar! Ergens ertussen is zoals ik het graag zou willen zien. Zeg 1 keer in de maand en dan redelijk uitgebreid? Afstand, werk en thuis situatie maken het wat moeilijker maar ik ben het er ook wel mee eens dat het gevoelsmatig niet te vaak moet gebeuren. Elke week is hier dus heel erg, tè goed haalbaar.
Stom hè...
Ik vind het gewoon lekker.
Pitamientjes.
Elke week is gewoon onhaalbaar! Ergens ertussen is zoals ik het graag zou willen zien. Zeg 1 keer in de maand en dan redelijk uitgebreid? Afstand, werk en thuis situatie maken het wat moeilijker maar ik ben het er ook wel mee eens dat het gevoelsmatig niet te vaak moet gebeuren. Elke week is hier dus heel erg, tè goed haalbaar.
Stom hè...
Ik vind het gewoon lekker.
Pitamientjes.