Centraal Moderatortopic I

15-04-2014 10:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:nina1966 schreef op 20 mei 2014 @ 18:21:

Ik heb een geel balkje met "Je hebt 1 ongelezen privé bericht(en): 1) Ik heb bij mijn viva gekeken maar kan niets vinden over een bericht.

Bedankt voor je melding. Wat ontzettend vervelend. We geven je problemen meteen door aan de technische dienst.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Ik wacht weer af.
Hallo Mods,

Zouden jullie de topics

Ik wil zwanger worden praatgroepje II & Ik wil zwanger worden praatgroepje III samen willen voegen?

Ivm uitgevallen to.

Alvast bedankt!
quote:itsmyempire schreef op 20 mei 2014 @ 19:59:

Hallo Mods,

Zouden jullie de topics

Ik wil zwanger worden praatgroepje II & Ik wil zwanger worden praatgroepje III samen willen voegen?

Ivm uitgevallen to.

Alvast bedankt!

Gedaan! Veel plezier in het nieuwe deel!

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Mods, nu is onze to nog steeds het hoofd, zij wil niet meer meeschrijven en heeft het stokje aan mij overgedragen! Zouden jullie dat kunnen wijzigen? Dat ik de to ben ( topic staat ook op mijn naam nu dacht ik)

Alvast bedankt
Topic Vriendinnen gezocht! is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
quote:itsmyempire schreef op dinsdag 20 mei 2014 20:46 Mods, nu is onze to nog steeds het hoofd, zij wil niet meer meeschrijven en heeft het stokje aan mij overgedragen! Zouden jullie dat kunnen wijzigen? Dat ik de to ben ( topic staat ook op mijn naam nu dacht ik)

Alvast bedankt Jij wil "het hoofd" zijn. Wat is daar anders aan?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 20 mei 2014 @ 21:51:

[...]

Jij wil "het hoofd" zijn. Wat is daar anders aan?

Nu kunnen ze de tabel niet aanpassen, dat kan alleen de TO, de Mods en de Junioren.

mvg,

Junior.
Topic Spoed, spoed, spoed is verplaatst naar de pijler Thuis.

Topic Wat doe jij met je rentepunten is verplaatst naar de pijler Geld & Recht.

Topic Roy donders juich pak! is verplaatst naar de pijler Mode & Beauty.

Topic Restaurant omgeving Sportpaleis is verplaatst naar de pijler Eten.

Topic Ligbed huren Scheveningen is verplaatst naar de pijler Reizen.

mvg,

Junior.
Topic Lastig gevallen, melding politie. is verplaatst naar de pijler Geld & Recht.

mvg,

Junior.
quote:Fame schreef op dinsdag 20 mei 2014 21:51 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "Centraal Moderatortopic I"" class="messagelink">itsmyempire schreef op dinsdag 20 mei 2014 20:46</a></b> Mods, nu is onze to nog steeds het hoofd, zij wil niet meer meeschrijven en heeft het stokje aan mij overgedragen! Zouden jullie dat kunnen wijzigen? Dat ik de to ben ( topic staat ook op mijn naam nu dacht ik)

Alvast bedankt </div></blockquote>Jij wil "het hoofd" zijn. Wat is daar anders aan? Mijn topic is samengevoegd met ons oude topic alleen onze to heeft zich afgemeld voor onze groep en na de samenvoeging is onze oude to nog steeds to waardoor ik de tabel niet aan kan passen, dus is de tabel niet up to date als er dingen veranderen! Vandaar
@mods kunnen jullie de to in ik wil zwanger worden praatgroepje III veranderen in mijn naam nogmaals? Ivm tabel en to die niet meer meeschrijft.
quote:itsmyempire schreef op 20 mei 2014 @ 22:27:

@mods kunnen jullie de to in ik wil zwanger worden praatgroepje III veranderen in mijn naam nogmaals? Ivm tabel en to die niet meer meeschrijft.

Beste Itsmyempire,

Ik heb van de mod gehoord dat je een email hebt gehad met de 2 mogelijkheden die er zijn, of een nieuw topic openen en een nieuwe start maken (jullie zitten nu op meer dan 2000 postings), en oude topic sluiten.

Of een nieuw topic openen en dan kunnen zij de postings van het andere topic overhevelen.

Vervelende is dat de Junioren en de Mods geen TO qua naam kunnen wisselen.

Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd.

mvg,

Junior.
@mods,

Ik heb een nieuw topic geopend, en daarbij gevraagd of het samengevoegd kon worden dit hebben jullie gedaan en nu is onze oude to weer to in het door bij begonnen groepje. Ik zal even achter de pc kruipen om dan een nieuwe aan te maken en dan hopen dat het dit keer wel goed gaat, in iedergeval bedankt voor de moeite!
quote:JuniorModeratorViva schreef op 20 mei 2014 @ 11:52:

[...]

Voor zover ik het kan zien is er bedoelt dat het topic dubbel was geopend.

Edit; topic terug gezocht en het betrof idd een topic die dubbel geopend was.

mvg,

Junior.Jammer, ik zag wel mogelijkheden
Ga in therapie!
quote:itsmyempire schreef op 20 mei 2014 @ 22:47:

@mods,

Ik heb een nieuw topic geopend, en daarbij gevraagd of het samengevoegd kon worden dit hebben jullie gedaan en nu is onze oude to weer to in het door bij begonnen groepje. Ik zal even achter de pc kruipen om dan een nieuwe aan te maken en dan hopen dat het dit keer wel goed gaat, in iedergeval bedankt voor de moeite!

Is het anders handig om gewoon opnieuw te beginnen? Weten we zeker dat het goed gaat .

mvg,

Junior.
@MODS

hierbij de link naar het nieuwe topic

Ik wil zwanger worden praatgroepje IIII

In de hoop dat het dit keer wel lukt, dus alleen oude berichten toevoegen ipv samenvoegen.
quote:itsmyempire schreef op 20 mei 2014 @ 22:55:

@MODS

hierbij de link naar het nieuwe topic

Ik wil zwanger worden praatgroepje IIII

In de hoop dat het dit keer wel lukt, dus alleen oude berichten toevoegen ipv samenvoegen.

Ja ben eruit. Het zou even fijn zijn als jullie niet posten.

Kom zo terug.
Zou je even willen kijken?

De OP krijgen hoe jij hem had gaat niet.

Heb het topic op jouw naam weten te zetten.

Jouw OP kan ik in die test voor jou zetten zodat je het kan kopieeren.

(mag ik de ventilator voor het zweten bij jou declareren? )

groetjes Junior.
Bedankt Junior het is gelukt! Nu kan ik het inderdaad wijzigen!.

Even de tabel erin en hij is klaar voor de start.

Uiteraard mag je de kosten op mij declareren.

http://www.jaspers-verhuur.nl/userdata/ ... pg?pid=422

Hierbij ook nog een lekker drankje!

Bedankt voor jullie moeite!
quote:itsmyempire schreef op 20 mei 2014 @ 23:27:

Bedankt Junior het is gelukt! Nu kan ik het inderdaad wijzigen!.

Even de tabel erin en hij is klaar voor de start.

Uiteraard mag je de kosten op mij declareren.

http://www.jaspers-verhuur.nl/userdata/ ... pg?pid=422

Hierbij ook nog een lekker drankje!

Bedankt voor jullie moeite!

, ben zo blij dat het gelukt is. Had van de mod al gehoord dat het eerder fout was gegaan. Laten we het onder ons houden, anders wordt ik hier meer voor gevraagd, ze dachten namelijk dat het niet kon maar ik was weer eigenwijs.

Neem even een drankje, thanks.

Het testtopic zal ik straks verwijderen.

groeten Junior.
Dames, het was mij een genoegen. Het topic is gelukkig goed gekomen na wat bloed zweet en tranen dus ik zal het testtopic van mij verwijderen.

Test voor Itsmyimpire

mvg,

Junior.
Topic Denk jij weleens aan iemand anders tijdens de seks? is verwijderd ivm niet toegestane enquete.

mvg,

Junior.
Hallootjes,

kan het topic " Ontknapingsservice/ MILF's for rent " verplaatst worden naar de pijler Werk en Studie?

Dank je!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 mei 2014 @ 00:31:

Hallootjes,

kan het topic " Ontknapingsservice/ MILF's for rent " verplaatst worden naar de pijler Werk en Studie?

Dank je!

Uhhh hallootjes terug,

Je topic is verplaatst .

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven