Onze kat is weggelopen :(
woensdag 21 mei 2014 om 02:13
Aah naar he als zoiets gebeurd!! Misschien moet je even fluiten?! Dat werkte bij mijn poezebeestje altijd wel. En probeer te slapen, en zoek morgen verder het is nu donker! En zet jullie balkon deur op n kiertje mocht hij terug komen via het balkon dan kan hij in iedergeval naar binnen! Hopelijk is hij snel terecht!!
woensdag 21 mei 2014 om 02:50
Het is zo naar! Zijn zusje is nu heel hard aan het mauwen en hem aan het zoeken. Die twee zijn onafscheidelijk
. Ik heb alle mogelijke geluidjes al geprobeerd, maar vooralsnog geen succes. Ik ga nu maar proberen te slapen en morgenvroeg weer verder zoeken. Misschien is hij ook wel via het balkon bij een van de buren naar binnen gegaan. Ik hoop zo dat hij snel terug komt!!
woensdag 21 mei 2014 om 10:04
Hij is nog niet terug. Vannacht nog een paar rondjes gelopen met snoepjes en een zaklamp. Achterdeur heeft op een kier gestaan, maar geen spoor van Boomer. Ik ga hem zo aanmelden bij amivedi. Vroeger (toen ik bij mijn ouders woonde) heb ik wel eerder een kat gehad die weggelopen was, die kwam naar een week terug maar was een buitenkat. Boomer is een echte binnenkat. We snappen ook echt niet waar hij kan zijn, want hij kan eigenlijk geen kant uit. We wonen op de tweede verdieping, dus dan moet hij de trap genomen hebben en via een deur weggekomen zijn.
Ik ben er echt van van slag, tranen rollen over mijn wangen
. Stom misschien, maar ik mis hem nu al zo
.
Ik ben er echt van van slag, tranen rollen over mijn wangen
woensdag 21 mei 2014 om 10:13
woensdag 21 mei 2014 om 10:47
We hebben het hele huis op de kop gezet, maar hij is echt niet binnen. Als hij binnen ergens vast zou zitten zouden we zijn mauw echt horen want dat hebben we vaker gehad. Zat hij maar onder het kussen!
Ik ga zo in ieder geval bij onze verdieping overal aanbellen en vragen of hij niet ergens binnen zit. Dit lijkt ons de meest logische verklaring aangezien we vermoeden dat hij via het balkon is gegaan.
Ik ga zo in ieder geval bij onze verdieping overal aanbellen en vragen of hij niet ergens binnen zit. Dit lijkt ons de meest logische verklaring aangezien we vermoeden dat hij via het balkon is gegaan.
woensdag 21 mei 2014 om 11:26
quote:ninanova schreef op 21 mei 2014 @ 10:13:
Heb pas gehoord bij het programma 'het zijn net mensen' dat iemand zijn kat kwijt was en na een paar maanden kwamen ze erachter dat de kat de hele tijd onder de kussen van de bank had gelegen.. Weet je zeker dat hij echt niet binnen ergens vast zit?En dan ruik je helemaal niks
Heb pas gehoord bij het programma 'het zijn net mensen' dat iemand zijn kat kwijt was en na een paar maanden kwamen ze erachter dat de kat de hele tijd onder de kussen van de bank had gelegen.. Weet je zeker dat hij echt niet binnen ergens vast zit?En dan ruik je helemaal niks
woensdag 21 mei 2014 om 11:27
Katten zijn bang voor onweer, dus waarschijnlijk heeft hij zich ergens verstopt.
Laat de mensen ook even in hun schuur en/of garage kijken.
Hoop dat jullie hem snel vinden!
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
woensdag 21 mei 2014 om 11:31
quote:ronniemitchel schreef op 21 mei 2014 @ 11:26:
[...]
En dan ruik je helemaal niks
Ik ken dat verhaal, was geloof ik in Amerika.
Die kat had maanden klem gezeten onder de bank. Waar de bewoners notabene dagelijks inzaten.
Geloof maar dat het zou gaan stinken als zoiets werkelijk gebeurt.
Ik geloof zulke verhalen dan ook niet.
[...]
En dan ruik je helemaal niks
Ik ken dat verhaal, was geloof ik in Amerika.
Die kat had maanden klem gezeten onder de bank. Waar de bewoners notabene dagelijks inzaten.
Geloof maar dat het zou gaan stinken als zoiets werkelijk gebeurt.
Ik geloof zulke verhalen dan ook niet.
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
woensdag 21 mei 2014 om 11:36
quote:Dropje70 schreef op woensdag 21 mei 2014 11:27 Katten zijn bang voor onweer, dus waarschijnlijk heeft hij zich ergens verstopt.
Ja daar ben ik ook bang voor, hij is namelijk erg angstig van zichzelf.
Wilde net een hoop flyers uitprinten, is het papier op. Met dit soort dingen zit het nooit mee
. Nu eerst papier halen dus. Een aantal vrienden van ons komen vanavond om mee te helpen zoeken (als hij dan nog niet terug is). Ik wist niet dat dit zoveel met me zou doen...
Ja daar ben ik ook bang voor, hij is namelijk erg angstig van zichzelf.
Wilde net een hoop flyers uitprinten, is het papier op. Met dit soort dingen zit het nooit mee
woensdag 21 mei 2014 om 11:53
Wat vreselijk voor je! Misschien kun je het melden bij de dieren ambulance. Kunnen ze naar hem uitkijken en misschien heeft iemand anders hem al gevonden en laten ophalen.
Ik denk wel dat hij bij iemand op zolder/garage/schuur vast zit. Hij heeft waarschijnlijk zitten schuilen vannacht. Dit was ook eens gebeurd bij een kat van mensen uit mijn straat zat dat arme beest vast bij mijn buren op zolder.
Ik denk wel dat hij bij iemand op zolder/garage/schuur vast zit. Hij heeft waarschijnlijk zitten schuilen vannacht. Dit was ook eens gebeurd bij een kat van mensen uit mijn straat zat dat arme beest vast bij mijn buren op zolder.
woensdag 21 mei 2014 om 11:59
woensdag 21 mei 2014 om 12:02
Oh wat vervelend en herkenbaar!!
Wij hebben net onze kat trrug gevonden nadat ze ruim 6 weken weg geweest is. Uiteindelijk had iemand de flyer zien hangen in het ziekenhuis (we hebben echt overal flyers opgehangen!) en toen zij onze kat in haar tuin zag wist ze meteen dat ze vermist was en heeft dierenambulance gebeld.
Dus inderdaad flyers ophangen (als je bij winkels etc in buurt woont ophangen, benzine stations etc al zijn die niet direct bij jou in de omgeving mensen die bij jou in de buurt wonen komen daar misschien wel, bushokjes etc)
En hou er ook rekening mee dat ze heel ver komen ondanks dat het geen buitenkat is. Die van ons is ruim 1 kilometer verderop terug gevonden.
Heel veel succes met zoeken! En ik hoop dat je hem snel vind. (Oja via facebook etc bericht en vragen of mensen willen delen)
Wij hebben net onze kat trrug gevonden nadat ze ruim 6 weken weg geweest is. Uiteindelijk had iemand de flyer zien hangen in het ziekenhuis (we hebben echt overal flyers opgehangen!) en toen zij onze kat in haar tuin zag wist ze meteen dat ze vermist was en heeft dierenambulance gebeld.
Dus inderdaad flyers ophangen (als je bij winkels etc in buurt woont ophangen, benzine stations etc al zijn die niet direct bij jou in de omgeving mensen die bij jou in de buurt wonen komen daar misschien wel, bushokjes etc)
En hou er ook rekening mee dat ze heel ver komen ondanks dat het geen buitenkat is. Die van ons is ruim 1 kilometer verderop terug gevonden.
Heel veel succes met zoeken! En ik hoop dat je hem snel vind. (Oja via facebook etc bericht en vragen of mensen willen delen)
woensdag 21 mei 2014 om 12:04
woensdag 21 mei 2014 om 12:19
@noah @ducktales wat fijn dat jullie katten weer terug gevonden zijn, dit gun ik niemand!
We hebben op de flyer gezet dat hij medicijnen nodig heeft, dit schijnt volgens internet te helpen. Die beloning is inderdaad ook een goed idee!
Mijn vriend is nu naar het winkelcentrum hier om de hoek om flyers op te hangen. Ik ga nu alle buren af omdat dit ons de meest logische verklaring lijkt.
Zijn zusje snapt er helemaal niks van, mauwt de hele tijd heel zielig en is aan het zoeken. Ik geef haar maar heel veel knuffels!
We hebben op de flyer gezet dat hij medicijnen nodig heeft, dit schijnt volgens internet te helpen. Die beloning is inderdaad ook een goed idee!
Mijn vriend is nu naar het winkelcentrum hier om de hoek om flyers op te hangen. Ik ga nu alle buren af omdat dit ons de meest logische verklaring lijkt.
Zijn zusje snapt er helemaal niks van, mauwt de hele tijd heel zielig en is aan het zoeken. Ik geef haar maar heel veel knuffels!