Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bridge als je gaat verkopen moet je doen daar waar je kan fietsen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nee dat dacht ik ook hoor van die school. Zou mijn kids er zelf ook niet heenbrengen denk ik als ik er zou wonen, gezien de verhalen die ik zo nu en dan hoor...
Oh is dat wat? zal eens ff googlen...
Was gezellig, welterusten dames!

Kom morgen nog wel even gluren voordat ik sneakertzzzz ga kopen
Bridges, ik stond op buurtrommelmarkten en in het buurthuis.

Ben ermee gestopt, het kostte me teveel energie en leverde weinig op. Ik zal je tippen als ik iets lees in de krant.

Wat goed dat Nemo al fietst!

Ons plan is een koophuis te zoeken waar ze naar school gaat.

Voor zover als dat mogelijk is dan, we zullen zien.

Trusten!
Ik ga er ook in... In mijn uppie in mijn grote bed... Hopelijk besluit dochter opeens om een nachtje door te slapen, haha! Morgen mag vriend er weer uit namelijk!

Trusten allemaal!
Bridge, ik HAAT markt.
Ik ruik een date hoor, op de rommelmarkt tussen Vishnu en Compu .
Star haakt af begrijp ik, maar Bridges zou ook nog weleens op die date kunnen inhaken .
hallo allemaal!

Nou, het schminken ging goed gisteren, kindjes waren allemaal lief de meisjes wilden vlinders zijn en de jongetjes clowns verder niks anders! O ja, een (oudere) jongen moest ik zo om lachen, die kwam met flinke tegenzin 'mijn moeder wil dat ik me laat schminken' en die koos een gruwelijk doodshoofd uit

verder rustig weekendje
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik draag voortaan een roos tussen mijn tanden als ik ga rommelmarkten
quote:Maleficent schreef op 06 juli 2008 @ 13:41:

hallo allemaal!

Nou, het schminken ging goed gisteren, kindjes waren allemaal lief de meisjes wilden vlinders zijn en de jongetjes clowns verder niks anders! O ja, een (oudere) jongen moest ik zo om lachen, die kwam met flinke tegenzin 'mijn moeder wil dat ik me laat schminken' en die koos een gruwelijk doodshoofd uit

verder rustig weekendjeEigen mannetje ook geschminkt gisteren? Fotootje?
quote:Vishnu schreef op 06 juli 2008 @ 13:58:

Ik draag voortaan een roos tussen mijn tanden als ik ga rommelmarkten Als je het maar bij tussen je tanden houdt vind ik het best
Ris, hoe is het? Vandaag was de dag die we uitgekozen hadden toch? Heeft Meisje je gisteravond nog erg in elkaar getrapt?
Star, nee ik heb Mr J niet gesminkt, ik wilde wel, maar hij niet. Ik wou er een boefje of een piraatje van maken, maar nee, niet gelukt.
Een boefje is hij sowieso wel
Vishnu

Kijkt iemand tennis? Jezus, spannend!
goedenavond

nou als het een mega snelle bevalling gaat worden, dan zou het nog kunnen star....

Ben bang van niet, voel nog weer helemaal niks. Uk is gister nog flink bezig geweest met schoppen. Vannacht werd M ook om 3 uur wakker (dat ben ik al weken rond die tijd; vast voorbereiden op voeding??) en het eerste wat hij zei; gebeurd er wat??? Hij had erg het voorgevoel dat het afgelopen nacht zou beginnen. Helaas....

Vanmorgen zijn Mark en ik naar de kinderboerderij geweest. We werden eigenlijk het huis uitgeschopt, haha, want m was aan het egaliseren zodat de bestrating erin kon. En elke keer als hij het waterpas had, stampte mark er over heen. En ik kan toch niks doen, dus even lekker naar het kabouterbos en de beestjes kijken. Opa en oma waren er ook nog, dus dat was natuurlijk helemaal feest! Toen we thuis kwamen was m een mooi eind opgeschoten en hij is nu het laatste stuk erin aan het leggen. Het wordt echt mega groot!!! Ben echt blij dat we dat hebben gedaan. Geeft even rommel (voel allemaal zand op de vloer liggen) maar het resultaat is echt super. Zal een foto maken als het af is en dan op de site zetten.
Verdorie Ris, balen! Hang in there!
quote:Star schreef op 06 juli 2008 @ 20:27:

Verdorie Ris, balen! Hang in there!

komen nog een paar mooie data aan (lees alles is goed op het moment, hihi)

Maar tegelijk met je moeder was leuk geweest. Gefeliciteerd met haar. Ben je er nog geweest vandaag?
Dank je :-)

Ja nog lekker taartje gegeten!

Misschien moet je ook tennis kijken. Lekkere mannen, wil Meisje misschien meekijken.
quote:Star schreef op 06 juli 2008 @ 20:34:

Dank je :-)

Ja nog lekker taartje gegeten!

Misschien moet je ook tennis kijken. Lekkere mannen, wil Meisje misschien meekijken.hahahaha als dat toch eens kon werken..... Ben foto's aan het uitzoeken. Zitten van vandaag ook leuke bij! Echt smelt....
Gefeliciteerd met je ma, Star.

Ris, geen activiteit nog, jammer. Krijgt M. alles nog wel af dan? Of heeft het geen haast?

Ik voel dat Vishnu en ik elkaar op de veerpont gaan tegenkomen, Jin! Daar zit ze elke dag op denk ik..? CG heeft een bloemetje op haar hoorapparaat. :-)

Mal, leuk dat je geschminkt heb! Stond er een rij bij je? Vond J. vast heel interessant!

Mijn schoonouders te eten gehad, was gezellig. Verder naar het strand geweest vanmorgen. CG rende zo de zee in! En ik had geen kleding, geen handdoek, geen luier bij me. Dus nog even door laten rennen, daarna bloot in een plaid gerold en in de auto in slaap gevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven