Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
toestemming voor de foto zonder gezicht dan maar...
Done! Puzzled kan van 3 hapjes glijen
Alle reacties Link kopieren
1 groot VIVAglijdtopic!
koekies zijn lekker
Zoetje, jij stille genieter
quote:ano*k schreef op 21 mei 2014 @ 17:18:

Zoetje, jij stille genieter

Jaja het is enorm genieten van jullie openheid en belevenissen (en vooral de beschrijvingen daarvan).

Misschien moet ik mijn mailbox ook vermelden en wachten op foto's van jullie (Nee niet van de SVs)
koekies zijn lekker
Ik heb genoeg vleesch gezien voor vandaag, van schrik zelfs vegetarisch gegeten!

Look, wijn vloeit er nooit genoeg, were and when? voelikmedaareseffeeenkanjervaneenminnaarmeetopkomeseg!
quote:zoetjerminder schreef op 21 mei 2014 @ 17:25:

[...]

Misschien moet ik mijn mailbox ook vermelden en wachten op foto's van jullie (Nee niet van de SVs)

Gôh.

Zat ik er nog niet eens zo ver naast van de week.
quote:Rooss4 schreef op 21 mei 2014 @ 17:29:

[...]

Gôh.

Zat ik er nog niet eens zo ver naast van de week.Jij hebt dan ook een waanzinnige voorspellende gave
koekies zijn lekker
Nee hoor, wel een neus voor (bedekte) hengelaars!!
quote:Rooss4 schreef op 21 mei 2014 @ 17:37:

Nee hoor, wel een neus voor (bedekte) hengelaars!! Als je eenzijdig leest wel ja en zeker als je niet tussen de regels door kan lezen. Maar noem me een hengelaar en wie weet heb je gelijk en is dit één groot vooropgezet plan.
koekies zijn lekker
quote:Rooss4 schreef op 21 mei 2014 @ 17:28:

Ik heb genoeg vleesch gezien voor vandaag, van schrik zelfs vegetarisch gegeten!

Look, wijn vloeit er nooit genoeg, were and when? voelikmedaareseffeeenkanjervaneenminnaarmeetopkomeseg!Name it! Regel jij dan ook weer een man in wiens armen ik kan vallen
Tussen welke regels moet ik doorlezen dan? Hee, je bent welkom hoor, prima. Maar je berichten zijn tot nu toe weinig informatief/scherp/analyserend. Meer gejuich in de ruimte omdat de vrijgevochten vrouwtjes zo leuk van de bank glijden.

En ja, daar gaat mijn hengelspier van trillen.

Maar daar hoef jij verder niks mee. En er gaan ook geen batterijen in.
quote:Lookolook schreef op 21 mei 2014 @ 17:46:

[...]

Name it! Regel jij dan ook weer een man in wiens armen ik kan vallen Eeeh?
Ok Rooss4.

En enorm bedankt dat ik welkom ben!
koekies zijn lekker
quote:Rooss4 schreef op 21 mei 2014 @ 17:47:

[...]

Eeeh?

Oh, had jij die niet geregeld?

Hè, moet ik het weer zelf doen..
Mijn eigen man is de knapste, mijn flirts zijn vaak juist helemaal niet knap. Maar beschikken vaak wel over een goddelijke paal!
Was even van de bank gegleden, dus wat late reactie..

(ja, en ik was boodschappen doen, maar dat klinkt zo saai )

Lady's, I'm impressed Wat een heerlijke hapjes

Krijg helemaal zin in een eigen hapje ervan
quote:Lookolook schreef op 21 mei 2014 @ 17:54:

[...]

Oh, had jij die niet geregeld?

Hè, moet ik het weer zelf doen..Volgens mij is het niet zo'n heel groot probleem om wat lekkere dikke palen te regelen op een minnaarmeet. Maar of ze ook aan jouw enorme ..... standaard voldoen, dat weet ik dan weer niet!
Ohhh jaaaa een barbeque... Met onbeperkt wijn en worsten (worstjes doen we niet aan)!
quote:oranjexx schreef op 21 mei 2014 @ 18:03:

Mijn eigen man is de knapste, mijn flirts zijn vaak juist helemaal niet knap. Maar beschikken vaak wel over een goddelijke paal!Paaldansen op dat jacht dus
quote:Rooss4 schreef op 21 mei 2014 @ 18:10:

[...]

Volgens mij is het niet zo'n heel groot probleem om wat lekkere dikke palen te regelen op een minnaarmeet. Maar of ze ook aan jouw enorme ..... standaard voldoen, dat weet ik dan weer niet! True... Bij de vorige duurde het ook even, maar bleek toch een geweldige mr grey black te zijn. Als ik nou zorg dat hij weer naar nl komt, dan ga ik met jou weer wijn drinken (en dat appelsap goedje, volgens mij was dat de boosdoener ). Plan!
Och heden, hadden we een appelsap goedje? Ik moest wel effe grinniken toen jij vertelde nog op fam. bezoek te moeten!

O bedoel je de man voor de klerenkast! Vage bel hier!

Volgens mij kan jij beter de palen mannen regelen!!
quote:ano*k schreef op 21 mei 2014 @ 18:21:

Ohhh jaaaa een barbeque... Met onbeperkt wijn en worsten (worstjes doen we niet aan)!Noek neemt de wijn mee hoor ik net. (kan maar niet wennen aan je nieuwe snoetje Noek, ik vond die sterrenbril zo helemaal jij!)
Tuurlijk....hij is lekker, sexy, leuk en zit goed in de slappe was. Zou niet belangrijk moeten zijn maar is toch een plusje. En het gevoel was wederzijds. Mag ik ook naar de BBQ?
God ja, dat was niet zo'n handige planning..

Eh... Klerenkast? Wat heb ik geblocked? Mag ook in de mail

Nee joh, volgens mij kan Anouk beter de palen regelen. Of Oranje. Dit was once in a lifetime. Mede mogelijk gemaakt door drank

Oh, nog een vraagje, hoe loop je een beetje sexy op slippertjes? Ik loop altijd op hakken maar nu zag ik leuke staan. Maar hoe loop je daar in godsnaam een beetje fatsoenlijk op??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven