Suffe boel in Spanje.....

26-05-2014 21:21 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zondag aangekomen op een camping beetje in de middel of nowhere. Ik volg 2 uur per dag Spaanse les. Verder is het hier een beetje suf. Alleen een grasveld. Het beloofde zwembad ligt er droog bij. Mijn huisgenoot is best aardig maar slaapt dag en nacht. Ik heb weinig aansluiting met medeleerlingen want ik ben een beetje woordblind waardoor ik veel moet herhalen. Vandaag salsa les de leraar geholpen en gevraagd of ik de andere dagen ook kon helpen. Kreeg ik de opmerking terug wanneer ik je nodig heb dan vraag ik je wel. Ok dan.

Ik heb een fiets gehuurd en fiets de boel in de rondte, sportschool gevonden, gevaren met een boot. Alles alleen ik, want lijk hier geen aansluiting te vinden. Het is hier best leuk maar voor 2 weken ook wel saai.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lol kettlebells in t Spaans ga ik morgen vragen. Als ik weg val de batterij van mn mobiel is op ik kom morgen verder schrijven. Ik ven hier 2 dagen. Ik denk dat ik nog een beetje moet wennen. Heb ik weleens eerder gehad en toen werd het uiteindelijk top.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zit je in een hutje op zo een 200 meter van het strand??
Ja alleen die 200 meter is in echt 800 m. Niet dat dat mij iets uit maakt. Vandaag was t bewolkt ik ben nog niet op strand geweest.
Aprende a bailar en la lluvia señora als je een paar dagen verder bent heb je je draai wel gevonden. Leuke vooruitzichten in ieder geval! Relajar! Disfrutar! Bailar salsa!
mooie kans om bij te tanken!
Hoewel je het niet heel aantrekkelijk omschrijft, ben ik toch wel benieuwd waar je Spaanse les kunt krijgen in de middle of nowhere.

Hoop dat je in je nieuwe klas meer aansluiting vindt. Herken het overigens wel, veel studenten Spaans zijn piepjong of gepensioneerd...
Je bent er dus sinds gisteren. Dan heb je dus precies 1 les gehad. En zit je nu al in over geen aansluiting vinden.

Ik zou er een beetje positiever in gaan staan. Dat maakt het vast een stuk leuker.
Dat is dan über über toevallig. Ik ken iemand die daar nu ook is en zelfs gister op Schiphol uitgezwaaid. Veel plezier!
Het lukt nog niet zo goed om in 1x uit de 5de versnelling te komen. Maar goed rust komt uit eindelijk vanzelf.
Je bent er in elk geval vroeg bij vandaag. (ik ook toevallig). Wat is de planning?
.
Heb je rood haar?
Ja. Komt jouw vriendin uit Utrecht? Ik ben vroeg op de fiets gestapt naar een winkelcentrum 6 km verder op. Gesport (deadlift dia) en boodschappen gehaald. Ik heb zo les en zit waardchijnlijk bij mijn huisgenoot in de kla.
Je zoekt de gezelligheid wel op he
Het was vandaag wel gezellig op het terrein en in de klas. Ik was rond 12 uur terug. In weekend ga ik 25 km langs de kust fietsen en blijf ik 2 dagen in een andere plaats aan t strand. Dat plaatsje is wat groter, heeft Moorse opgravingen en een paar kapelletjes. En wat mooie strandjes.
Vriendin? Nee
Bij mij duurt het een dag of 2 voordat ik in relaxmodus kom..

De hectiek achter mij laat, dat mijn lichaam in staat is om 2 versnellingen lager te gaan, dat ik besef dat ik niet hoef te sporten, en dat het goed is om mijn lijf rust te gunnen, en dat ik dat dan ook heerlijk vind.

Is maar goed dat jij de KB niet mee hebt.

Hoewel..je verzint vast wel wat anders

Geniet van het mooie weer, hier komt het met bakken de lucht uit..

Komt vast wel goed
Ja mijn kickstart is vandaag afgeslagen en het is gezelliger in de klas. Het regende hier ook vandaag. Ik heb gewandeld door Valencia en ik heb verschillende tapas geproefd en een cultureel centrum ondekt. Ik zit nu aan een wijntje met een sigaar op terras? Iets wat ik al heel lang niet meer heb gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven