Ns poortjes

27-05-2014 19:07 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor en zie steeds meer dat je het station alleen nog maar op komt door in te checken via de ns poortjes en je chipkaart. Nu heb ik regelmatig zo'n dagkaart die ik uit moet printen en dan goedkoper kan reizen. Hoe kom je dan het station nog op? Weet iemand dit? Heb op de site van de ns gekeken maar kan niets vinden hierover.
Ns.nl: E-ticket
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Thanks!
Poortjes bij de NS hebben geen deurtjes, zoals bv. bij de RET, dus dat is geen probleem. De goedkope tickets, bevatten trouwens ook steeds vaker een chip waarmee je gewoon kan inchecken.
Wel, die hebben zeker wel poortjes!
www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=190841&cat=1

Kijk hier maar eens naar
Bij de poortjes die kunnen sluiten staat er sowieso altijd tenminste één altijd open.
Met ingang van juli zijn papieren kaartjes niet meer geldig, je kunt alleen nog met de OV-chip reizen dan. Vanaf die periode worden ook alle stations voorzien van poortjes waarmee je in- en uitcheckt waardoor vervolgens de deurtjes opengaan.

De korting die TO beschrijft kun je met ingang van juli dus alleen nog maar via de OV-chip krijgen.
Neee ik bedoel een e-ticket. Van die kortingen die je kunt krijgen door kaartjes te kopen bij blokker of hema. Als ze daar mee gaan stoppen zullen ze heel veel mensen verliezen in de trein, dus dat zullen ze niet doen.
Die kaartjes bij de Blokker/Hema hebben inmiddels ook al een chip. (Waar je dus mee moet in- en uitchecken!)
Jaaa dat had ik ook al gelezen in de link die gestuurd werd net;)
Haha! Ok. Nu snap ik het. Tijd om lekker op de bank te gaan hangen.
Hihi ik lig er ook al! Geniet ervan!
Man ik word er schijtziek van. Reis op een papieren kaart en iedereen, met en zonder ov chipkaart, wil altijd door dat ene poortje dat wel openstaat.

Ben benieuwd of het per 1 juli inderdaad voor iedereen is opgelost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven