Beffen na klaarkomen van man? Cleanup

25-07-2010 22:32 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn fantasie (overigens een paar keer mogen doen) is om een vrouw te beffen, maar pas nadat ik in haar ben klaargekomen. Het resultaat lijkt me duidelijk.

Voor veel mannen waarschijnlijk een turnoff, maar er zijn hele websites over te vinden. Wat vinden jullie ervan om te doen of te ondergaan?
Idd een afknapper dat gepiep dat het vies is.. Eigen sperma!
Klopt, over het algemeen doet niet elke man het maar waarom niet? Vrouwen doen het ook, en je draagt je sperma altijd bij je dus waarom zou je het zelf niet in je mond nemen. Soms snap ik dit niet maar ik denk dat het te maken heeft met principekwesties. Afijn, erg lekker én geil dus.
quote:tamara1234 schreef op 15 mei 2012 @ 13:31:

Wat is er vies aan? Begrijp dat niet hoor. Ook wij zoenen gewoon nadat hij in mijn mond is gekomen...no problem. We zoenen ook als hij me net heeft liggen beffen.Excusé, mijn maag draait om. Hoe goor is dat zeg ....
Ik zou het persoonlijk niet doen met als doel de sperma op te likken. Maar waarom zou je vies zijn van je partner? Sex is toch iets waar je minder geremd bent en jij en je partner je heerlijk kunnen laten gaan. Iets tussen jullie twee.

Doe vooral waar jullie je goed bij voelen. Het is immers iets tussen twee (of soms meer) personen en als het geil is, gewoon doen!

Vind het wel leuk om te zien dat de meeste vrouwen hier ook geen probleem bij hebben. Het is voor een vrouw ook extra stimulatie na de sex. Ik zou het alleen al doen om het geile gezicht te zien van de vrouw die heerlijk klaarkomt. En die sperma? Oh die neem ik dan voor lief ;)
Hier om te helpen :)
Zowel ik als mijn vrouw vinden het heel opwindend en lekker als ik haar schoonlik, echter is het dan wel altijd het sperma van haar minnaar en niet het mijne.
Gatsie! ,dan vinger ik haar wel klaar.
quote:Very.Cherry schreef op 25 juli 2010 @ 22:35:

Scheelt weer tissues.''Als man klaarkomt'' hé
Ik ben benieuwd hoe de huidige actieve forummers hier tegenaan kijken.
Super geil..

Ik had recent een scharrel die dat heerlijk vond om zijn eigen geilheid uit me te likken.. Of het van mijn lichaam aflikken.. Of het na het pijpen met tongzoenen overnemen..

Of mijn kutje likken na het plassen..

Ieder zijn ding..:)
Wat maakt het dan zo geil voor jou? Fysiek is het niet anders. Geeft het je macht? Is het zijn toewijding? Kun je dat toelichten?
Waarom zou je dat willen doen?
Kan het wel waarderen als mannen van hun eigen geilheid kunnen genieten op welke manier dan ook.. Bovendien ben ik ook dol op pijpen en slikken dus snap wel dat ze het soms terug willen hebben:)
Dank je mafwijf. Neem jij het initiatief in dit soort dingen of ligt dat meer bij je partner?
Het was een tijdelijke scharrel helaas..:)

In het begin nam hij daarin het initiatief omdat hij daar van kon genieten en er ontzettend opgewonden van werd.. En dan ook sneller en vaker klaar kon komen..

Na een paar keer kwam het van beide uit omdat het voor mij ook gewoon werd..Heeeerlijk een man die echt kan genieten in bed van zichzelf en van vrouwen:)
Mijn vriend wil zijn eigen sperma niet proeven enzo, maar hij geniet alsnog heel erg van seks hoor.
@funky : dat geloof ik meteen.. Houden zo;)

Toch geeft het voor mij een andere dimensie dan reguliere seks:)
Als man zijnde ben ik er niet vies van. Ik heb het wel eens een paar keer gedaan, om mijn bedpartner een orgasme te geven, dan boeit het mij vrij weinig dat ik vooraf in haar gekomen ben.
quote:mafwijf schreef op 28 mei 2014 @ 00:03:

Toch geeft het voor mij een andere dimensie dan reguliere seks:)

Voor mijn vrouw dus ook...

Eind vorig jaar voor het eerst een keer bij mijn vrouw gedaan, haar gaan beffen terwijl ik net in haar klaar was gekomen.

In eerste instantie schrok ze en probeerde ze me uit alle macht daar weg te duwen, maar toen ze eenmaal mijn tong over haar clitje voelde gaan kon ik daarna ongestoord mijn goedje weer uit haar slurpen en tot mijn (en haar!) verbazing kwam ze daarna nogmaals een keer klaar !

Tegenwoordig is het vaste prik.. ik kom in haar klaar en ga haar schoonlikken.. favoriet daarbij is dat zij bovenop ligt als ik in haar klaarkom en dat ze daarna met haar kutje boven mijn mond komt hangen.. ze vindt het enorm geil om in het schaarse licht van een schemerlampje het zaad uit haar kutje in mijn mond te zien verdwijnen.
Dat zal een mooi gezicht zijn ja, dat druipende kutje en het zaad dat z'n weg terugbaand naar zijn rechtmatige eigenaar.
Ja, alleen jammer dat er best al wat zaad uit drupt (op mijn buik) voordat ze goed en wel met haar kutje boven mijn mond hangt. Als ze gewoon op haar rug ligt en ik ben in haar klaargekomen blijft nagenoeg alles in haar zitten en heb ik meer te doen en te proeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven