klaar met reken trayect
woensdag 28 mei 2014 om 12:02
Wauw na 2 jaar rekenlessen ben ik nu klaar met het trayect en kan nu goed / beter rekenen, helaas net geen niveo 1 gehaald.daar baal ik wel een beetje van.Ook raar na 2 jaar niet meer 1 keer in de week naar school.Na de zomervakantie kan ik hopelijk starten met het taallessen .Ben trots op mijzelf en wil dit gevoel delen dit is het bewijs dat je ook op latere lijftijd kunt leren rekenen lezen en schrijven.Moet nu wel blijven oefenen.
woensdag 28 mei 2014 om 12:14
quote:Doreia schreef op 28 mei 2014 @ 12:10:
Hoe oud ben je nu? (bij oud denk ik meteen aan boven de 50 zeg maar )
En bedankt he
Maar even zonder gekheid, ik weet niet of je 'vroeger iemand anders was' maar ik vind je zo'n topforumster!!!
TO, wat een stap in de goede richting. Ben oprecht blij voor je en wens je veel succes met het zetten van de taal-stappen. Zet 'm op
Hoe oud ben je nu? (bij oud denk ik meteen aan boven de 50 zeg maar )
En bedankt he
Maar even zonder gekheid, ik weet niet of je 'vroeger iemand anders was' maar ik vind je zo'n topforumster!!!
TO, wat een stap in de goede richting. Ben oprecht blij voor je en wens je veel succes met het zetten van de taal-stappen. Zet 'm op
woensdag 28 mei 2014 om 17:35
@Ephina
mag je vragen ik heb mijn hele jeugd op speisaal onderwijs gezeten omdat ik een leer probleem heb helaas was daar weining aandacht voor het reken en de taal. Omdat ze gericht waren op met je handen werken.Ik kreeg daar steeds meer last van deze dubbele achterstand.Nu kom ik sinds een aantal jaren op voor de anderhalf miljoen laageletterde als taalabasadeur..
mag je vragen ik heb mijn hele jeugd op speisaal onderwijs gezeten omdat ik een leer probleem heb helaas was daar weining aandacht voor het reken en de taal. Omdat ze gericht waren op met je handen werken.Ik kreeg daar steeds meer last van deze dubbele achterstand.Nu kom ik sinds een aantal jaren op voor de anderhalf miljoen laageletterde als taalabasadeur..
woensdag 4 juni 2014 om 19:51
Super dat je weer bent gaan leren en fijn dat je nu klaar bent met rekenen. Hoop dat je de taallessen op niveau 1 kunt halen. Misschien is het een goed idee om in dit topic te blijven schrijven, zodat je veel kunt oefenen. Hier zitten vast mensen die tips willen geven; ik vind dat sowieso leuk.
Enne, prachtig dat je ambassadeur bent. Veel mensen die moeite hebben met lezen en schrijven schamen zich ervoor. Hoop dat ze door jouw voorbeeld en enthousiasme uit de kast komen en weer naar school durven gaan.
Enne, prachtig dat je ambassadeur bent. Veel mensen die moeite hebben met lezen en schrijven schamen zich ervoor. Hoop dat ze door jouw voorbeeld en enthousiasme uit de kast komen en weer naar school durven gaan.