'ze heeft randjes'

07-07-2008 11:50 608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een hele rare vraag.

Een hele tijd geleden hadden een paar mannelijke collega's een gesprek over of Daphne Bunskoek nou wel of niet een leuke vrouw is. Ze waren het met elkaar eens dat ze haat maar zo-zo vonden, want : " ze heeft een beetje randjes ".

De heren weigerden vervolgens om aan mij uit te leggen wat ze daar onder verstonden.

Los van de kinderachtigheid van t geheel, en t feit dat ik Daphne Bunskoek juist wél leuke vrouw vind, wil ik nu zo onderhand wel eens weten wat het betekent als een vrouw 'randjes' heeft.

Heeft er iemand n idee / wild guess?

Het enige wat ik kan bedenken is ranjes onder haar nagels, maar daar heb ik daphne nog nooit op betrapt.

(NB, ik weet ook niet of it op beautypeiler thuis hoort, misschien ging t wel om karakter, geen idee)
quote:yoyo2 schreef op 07 juli 2008 @ 14:10:

[...]

Nee, Anouk vind ik geen randjes hebben.

Maar sophie hilbrand dan weer wel.Ha gelukkig, dan zijn wij het eens! Helemaal omdat jij een feilloze randjes-radar hebt enzo
Amy Winehouse is inderdaad góór.
Katja heeft zeker randjes, Ellen vind ik een minder uitgesproken 'rand-geval'
The time is now
Als we het over randjes hebben zou ik zeggen die man van De wereld draait door. Als het klopt snap ik misschien wat randjes zijn
quote:shining schreef op 07 juli 2008 @ 14:11:

Katja Schuurman heeft het ook een beetje vind ik. Ik zag haar gister bij BNN en ik ergerde me aanhaar. Ze heeft randjes, alhoewel ik denkd at velen het met mij oneens zullen zijn.

Weet je wie ook randjes heeft?

Ellen ten Damme.Hmmm, en Ellen is weer dikke vriendinnen met Katja. Bijzonder.
Manuele Kemp heeft zeer zeker randjes.

Anouk is een twijfel geval, die heeft meer een randjes-imago.

Daphne heeft geen erge randjes, in ieder geval niet zo erg als Sophie Hilbrand en Katja Schuurman, maar ze heeft ze wel.
quote:ambrosia9 schreef op 07 juli 2008 @ 14:13:

Als we het over randjes hebben zou ik zeggen die man van De wereld draait door. Als het klopt snap ik misschien wat randjes zijn Als je Giel Beelen of Hugo Borst bedoeld dan zit je goed.
Randjes, randjes, ik ben dol op randjes Een vrouw met een randje is een beetje stoer, een beetje ruig, een beetje vuig. Een heel klein tikkeltje ordinair misschien. In ieder geval ongepolijst. Vrouwelijke muzikanten hebben vaak randjes. Ik noem een KT Tunstall, een Ellen ten Damme, een Anouk. Maar ook sommige actrices en presentatrices. Angelina Jolie bijvoorbeeld. Ik vind Scarlett Johansen ook wel een klein randje hebben. Enne Juliette Lewis heeft flinke randen.

Daphne Bunskoek heeft een randje, maar wel een kleintje.

Daarentegen heeft... ehm... die van Spuiten en Slikken dan wel weer mega-randjes. Nicolette Kluijver. Enne.. Renate Verbaan heeft ze ook.

Men, I love randjes! Volgens mij heb ik ze zelf ook
Ik vind Amy Winehouse en Britney Spears dus weer helemaal geen randjes hebben.

Ellen Degeneres heeft ze overduidelijk vind ik.
En die griet die een paar jaar geleden zong over 'skaterboy'. Weet iemand wie ik bedoel?

Zij is één en al rand.

Mathijs van Nieuwkerk idd ook Ambrosia
The time is now
quote:Banba schreef op 07 juli 2008 @ 14:12:

Katja heeft zeker randjes, Ellen vind ik een minder uitgesproken 'rand-geval'Ellen ten Damme zou, als ze het wil, ook geen randje kunnen hebben. Zij lijkt meer iemand die er voor kiest. Dat je denkt: jammer hoor, met enige moeite....etc
Oke het hoeft dus niet het gat in mijn sok te liggen. Youp van het hek heeft ze ook.. en hele vele andere cabaretiers.

Eigenlijk gewoon allemaal als ik het me zo bedenk. Oh waar blijft costello?
Amy en Britney zijn momenteel gewoon ranzig.

Ellen Degeneres heeft ze inderdaad ook!
Juliet Lewis is ook een supergoed voorbeeld inderdaad.
The time is now
quote:KittyKaren schreef op 07 juli 2008 @ 14:14:

Randjes, randjes, ik ben dol op randjes Een vrouw met een randje is een beetje stoer, een beetje ruig, een beetje vuig. Een heel klein tikkeltje ordinair misschien. In ieder geval ongepolijst. Vrouwelijke muzikanten hebben vaak randjes. Ik noem een KT Tunstall, een Ellen ten Damme, een Anouk. Maar ook sommige actrices en presentatrices. Angelina Jolie bijvoorbeeld. Ik vind Scarlett Johansen ook wel een klein randje hebben. Enne Juliette Lewis heeft flinke randen.

Daarentegen heeft... ehm... die van Spuiten en Slikken dan wel weer mega-randjes. Nicolette Kluijver. Enne.. Renate Verbaan heeft ze ook.

Men, I love randjes! Volgens mij heb ik ze zelf ook

Juliette Lewis is dan gewoon weer ranzig.

Of een randjes-wanna-be.
Over Katja Schuurman twijfel ik een beetje.

Dat vind ik meer een geil wijf...
Renee Zellweger heeft ze ook.
quote:KittyKaren schreef op 07 juli 2008 @ 14:14:

Men, I love randjes! Volgens mij heb ik ze zelf ook Nu zou ik eigenlijk wel een foto van je willen zien om dat te beoordelen, haha. Ik ben het met het grootste deel van je lijst eens trouwens. Ik had eigenlijk neit gedacht dat er mensen zou zijn die ze zelf ook graag zouden willen hebben.
Ja, Renee Zellweger!

Je hebt inspiratie, Shining!
Amy vind ik niet mooi genoeg om mee te mogen doen in de randjes discussie. Zij valt daarbuiten wat mij betreft.
Ik ben het trouwens totaal niet eens met renate verbaan!

Die vind ik echt geen randjes hebben...
quote:Banba schreef op 07 juli 2008 @ 14:16:

En die griet die een paar jaar geleden zong over 'skaterboy'. Weet iemand wie ik bedoel? Avril Lavigne.

Deze bedoelde ik, Avril Lavigne heet ze, echte randjes..
The time is now
Mmmm...ik ben muzikant. Heb ik nu automatisch randjes?
Kiki Classen heeft ook megaranden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven