'ze heeft randjes'

07-07-2008 11:50 608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een hele rare vraag.

Een hele tijd geleden hadden een paar mannelijke collega's een gesprek over of Daphne Bunskoek nou wel of niet een leuke vrouw is. Ze waren het met elkaar eens dat ze haat maar zo-zo vonden, want : " ze heeft een beetje randjes ".

De heren weigerden vervolgens om aan mij uit te leggen wat ze daar onder verstonden.

Los van de kinderachtigheid van t geheel, en t feit dat ik Daphne Bunskoek juist wél leuke vrouw vind, wil ik nu zo onderhand wel eens weten wat het betekent als een vrouw 'randjes' heeft.

Heeft er iemand n idee / wild guess?

Het enige wat ik kan bedenken is ranjes onder haar nagels, maar daar heb ik daphne nog nooit op betrapt.

(NB, ik weet ook niet of it op beautypeiler thuis hoort, misschien ging t wel om karakter, geen idee)
quote:Soundpost schreef op 07 juli 2008 @ 14:03:

[...]

Meen je dat? Hoezo?

Anders moeten we een namen-lijst maken met vermoedens en deze lijst door TO laten voorleggen aan die mannen. Ter controle

Hoezo? Gewoon, omdat ze ene beetje 'ruig en viezig' is. Net als Nikki uit idols en Sophie Hilbrandts.

Daarom.
Shining, jouw biologische winkel theoire is daarintegen niet juist. Tenminste niet in 'ons' randjes vocabulaire. Maar misschien wel in de jouwe. Is het geen geweldige uitdrukking?
quote:Soundpost schreef op 07 juli 2008 @ 14:03:

Anders moeten we een namen-lijst maken met vermoedens en deze lijst door TO laten voorleggen aan die mannen. Ter controle Dat vind ik een hele goede, dan weten we zeker wat ze ermee bedoelen!
quote:Lily_the_tiger schreef op 07 juli 2008 @ 14:02:

Yoyo, je zit helemaal goed en je weet precies wie een randje heeft en wie niet. Twijfel niet, je hebt een feilloos randjes instinct! Yeaaah!
quote:elev schreef op 07 juli 2008 @ 14:03:

[...]

Iedereen die in wageningen woont dan dus, zeg maar. Hahahahahahhaa. Ja en alle ouders van kinderen die naar de vrije school gaan. Dat soort types.
quote:shining schreef op 07 juli 2008 @ 14:04:

Hoezo? Gewoon, omdat ze ene beetje 'ruig en viezig' is. Net als Nikki uit idols en Sophie Hilbrandts.

Daarom. En toch heeft Anouk juist wel weer een eigen charme.
quote:Lily_the_tiger schreef op 07 juli 2008 @ 14:04:

Shining, jouw biologische winkel theoire is daarintegen niet juist. Tenminste niet in 'ons' randjes vocabulaire. Maar misschien wel in de jouwe. Is het geen geweldige uitdrukking?

Wie bepaalt dan wat de juiste definitie is. Jij?

Als iemand randjes heeft is het wel Anouk. Maar dat vind ik.

Ik vind Daphne Bunskoek totáál geen randjes hebben.
quote:yoyo2 schreef op 07 juli 2008 @ 14:06:

[...]

En toch heeft Anouk juist wel weer een eigen charme.Ja, maar die hebben Sophie Hilbrandts en Nikki ook. Echt een eigen uitstraling. Maar toch hennen ze randjes.
Manuela Kemp heeft het volgens mij ook...ook al een ex van Jeroen Pauw. Blijkbaar trekken randjes randjes aan.
Damn ik heb precies om 15:00 een afspraak ... mis ik dus de uiteindelijke ontknoping
quote:shining schreef op 07 juli 2008 @ 14:04:

[...]

Daarom.

Maar achter dat ruige en viezige schuilt een kak-hoofd zonder randje.

Hmm, dan verschillen de meningen mbt Anouk. Yoyo twijfelt (toch?), jij vind haar wel randjes hebben en ik niet.

Lastig hoor!
quote:shining schreef op 07 juli 2008 @ 14:05:

[...]

Hahahahahahhaa. Ja en alle ouders van kinderen die naar de vrije school gaan. Dat soort types. Ik heb daar een paar jaar gewoond, en dat is best prettig: als je je benen scheert hoor je gelijk bij de 5% mooiste vrouwen uit heel wageningen.
quote:shining schreef op 07 juli 2008 @ 14:06:

Ik vind Daphne Bunskoek totáál geen randjes hebben.Maar volgens de mannelijke definitie heeft daphne ze dan weer wel.
Oh neeeeee, mijn kinderen gaan ook naar de vrijeschool....volgens mij heb ik geen randjes, ik ben een extreem frisse vrijeschool ouder maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
quote:philomein schreef op 07 juli 2008 @ 14:07:

Manuela Kemp heeft het volgens mij ook...ook al een ex van Jeroen Pauw. Blijkbaar trekken randjes randjes aan.JAAAAAAAAA die heeft absoluut randjes. Geen twijfel over mogelijk!
quote:shining schreef op 07 juli 2008 @ 14:06:

[...]

Wie bepaalt dan wat de juiste definitie is. Jij?

Als iemand randjes heeft is het wel Anouk. Maar dat vind ik.

Ik vind Daphne Bunskoek totáál geen randjes hebben.Dat ben ik met je eens. En nee ik bepaal dat ik niet, dat bepaal jij. Ik vertel je alleen maar wat in mijn vriendengroep de term randjes betekend. Dus. Dat.
Ik snap het randjesgedoe niet Ik heb echt reacties gelezen maar het word er niet duidelijker op!! Wie heeft en een duidelijke definitie van een randje?
In jouw theorie zijn er trouwens wel véél mensen met randjes hoor shining!
quote:Soundpost schreef op 07 juli 2008 @ 14:08:

Hmm, dan verschillen de meningen mbt Anouk. Yoyo twijfelt (toch?), jij vind haar wel randjes hebben en ik niet.

Nee, Anouk vind ik geen randjes hebben.

Maar sophie hilbrand dan weer wel.
Katja Schuurman heeft het ook een beetje vind ik. Ik zag haar gister bij BNN en ik ergerde me aanhaar. Ze heeft randjes, alhoewel ik denkd at velen het met mij oneens zullen zijn.

Weet je wie ook randjes heeft?

Ellen ten Damme.
quote:shining schreef op 07 juli 2008 @ 14:09:

[...]

JAAAAAAAAA die heeft absoluut randjes. Geen twijfel over mogelijk!Eens! Daarnaast weet ik dat Manuela een dikke vriendin is van Frederique Spigt. Dus wellicht werkt dit ook zo in een vriendschap?
Wat ik een echt ontzettend ranzige vrouw vind, is Amy Winehouse. Wat een gorigheid straalt ze uit.
quote:elev schreef op 07 juli 2008 @ 14:09:

In jouw theorie zijn er trouwens wel véél mensen met randjes hoor shining!Haha, ja iedereen die anders is als ik. ;)
Shining, heb jij een beetje smetvrees?
Ja en Britney Spears --- ook al voor haar dieptepunt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven