Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha ha, Cin, volgens mij heb jij 3 kinderen om dezelfde redenen waarom sommige mensen te kleine schoenen dragen (omdat het zo fijn is om ze 's avonds uit te trekken). Hoezo moet die zindelijkheidstraining in sept klaar eigenlijk, moet hij niet ook pas met 4 naar school? Hoe dan ook, je plan van aanpak klinkt goeddd!

Het zwembad van Stiens Ris, haha!

Dat is goed nieuws Bridges!
He, da's vervelend Mal. Heb je niet iets verrekt of gefoceerd met 't kussen? Soms heb je het echt niet in de gaten... Oh, en mama! Lief! Ha ha, en hij had het vast OVER jou dat 'ie het tegen M zei...

Oh, en Bridges, of skinny jeans afkleden op de buik, geen idee, ik draag 'm met 'n tuniekje/lang vallend shirt, heel hip (en heel flatteus ook, hoe convenient)...
met het kussen iets verrekken
5 uurtjes incl pauze over gedaan, viel me nog mee

Haasje nog steeds niet gevonden, denk ook niet dat ik hem nog vind. Kan geen plekje meer bedenken waar die zou kunnen liggen.

Hier weer een poepsmeerder vandaag, gatverdamme nu dus echt alles ondergesmeerd, ik doe die kleine man wat

Hij krijgt dus voortaan weer een pyamabroek aan met lange pijpen (dan doet ie het namelijk niet), dan maar zweten, ik ben er klaar mee.........

Ja juud: Melden!!

Ris: Je had gerust kunnen smsen, hier namelijk vannacht ook geen oog dicht gedaan!
quote:bambino schreef op 07 juli 2008 @ 15:03:

met het kussen iets verrekken

Ow, haha!

Nou ja, dat kan anders behoorlijk fout gaan hoor
Vijf uur fietsen, wow! Een geen last/pijntjes? Niets verrekt?

Oe bah, weer poepfeest. Ik zeg: pyama!
Ik heb niet echt last ( niet anders dan anders in elk geval), maar dat kan nog komen hoor, meestal is dat een dag later.

Ben alleen wat moeikes, en vanmorgen op de sportschool had ik het ook wat zwaarder, maar thats all

Bridges: Ik denk niet dat je een foto van mij zult vinden op de site van Juul
Cin, wat ben ik dan een zeikerd als ik jouw column (ja, dat is het) lees zeg. Wat jij al niet voor een werk verzet met je kids. Naar Ikea, dat doe ik al niet eens met 1 kind haha! En de dag dat ze gaat spugen, die is nog niet gekomen en daar zie ik nu al tegenop. En net kwamen we drijfnat thuis, een groot avontuur.

Kortom; knap wat je allemaal doet!! Erg inspirerend (ik moet nog een lesje controle loslaten volgen..).

Is een hond niet wat voor jou? Kun je er wel bij handle-en als ik het zo lees! :-)

Enka, gave foto's zeg!!! En totaal geen angst in zijn oogjes. Stoer ventje.

Ris ook al zulke leuke foto's! En wat helpt hij goed in de tuin!

Hel, fotootje skinny?

Bridges, wat klote zeg. Dat is geen kattepis. Hoop dat hij nu opknappen heen gaat (voor zover als dat gaat momenteel).

Mal, wat rottig van je lijf. Heb je dat wel vaker?
He getver Bridge, terugval is niet zo mooi! Is er inmiddels al meer bekend?

O, ik lees het al, morgen deze kant op. Hoop dat het stabiel blijft allemaal!

Ik dans wel mee voor Ris hoor, ik wil nu wel verse babiefoto's zien!

Enka, ik was idd voor Federer, maar neemt niet weg dat het wel een geweldige partij tennis was. En mooie armen om te zien

Wat een gave foto's! En wat is Thijmen weer een stuk groter ineens, echt een grote knul.

Skinny jeans, wow hip Hel
Mal rustig aan als je je niet goed voelt

Pffff Bam, hoe krijgt hij het voor elkaar met die poep? Gatver zeg. Doe maar lange onderbroek aan idd
Haha als het aan mij ligt krijgt ie niks voor elkaar

Juul is overigens heel de dag al echt vervelend, bah. zal aan het weer liggen denk ik.
Ik moet echt even wat delen, Jonathan heeft vanavond een paar keer gericht mama gezegd! Ik was boven aan het was opvouwen en M was beneden met mr J en toen stond onderaan de trap en zei mama. Dus ik ging meteen naar hem toe en ik ging hem knuffelen (had helemaal tranen in mijn ogen) en toen zei hij nog een keer mama zooo lief!!!! En toen ik met hem zijn kunstwerk bekeek voor het slapen gaan zei hij weer mama. Ooo, ik hoop zo dat hij dit kan vasthouden!
Stressed is just desserts spelled backwards
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa super!!!! Knappe knul
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 07-07-2008 20:06
Reden: ging er van stotteren
% gewijzigd
Wow Mal wat super!!!! Dat is echt fantastisch zeg! wat zul je weer trots zijn op jullie supervent!!!

Stief weer minder... :sad: nieuwe sonde plaatsen is niet gelukt, daardoor keel weer opgezet en praten kan vrijwel niet... Zucht... Het houdt echt niet op... Maar morgen 9 uur ligt hij in de ambu deze kant op, dus we duimen dat het hier goed gaat!!!

Vanaaf komt mijn vader ook weer terug na vakanties... Heb gezegd vandeweek dat we wel moeten blijven kijken naar andere oplossing. Erg niet leuk om te moeten zeggen, maar wel "nodig"... Hij was ermee bezig zei hij. Geen idee wat precies, maar ja... Zien wel...
Tja gelijk heb je hoor Bridge, dat je nu ook even voor jezelf en je eigen gezin opkomt
Zit ook niet mee met je stiefvader Bridges. Heel goed dat je het tegen je vader gezegd hebt, het duurt inmiddels al een hele poos, wordt tijd voor andere woonruimte lijkt me zo.

Mal: Wat goed zeg van Mr J, knappe vent
Wauw Mal wat een geweldig nieuws! Fijn om te lezen zeg! Tuurlijk houdt hij dit vast en het volgende woordje is papa .

Heb je al het vrijgezellenfeestje gehad?

Goed zo Bridge dat je het hebt gezegd. Tuurlijk is dat niet leuk maar jullie zijn ook een gezin en de "belasting" is zo best wel hoog. Wat fijn dat je andere vader weer jullie kant op komt!

Haha Cin dat is een goeie om hem in het begin van de training bij je schoonmoeder af te leveren. Lekker naar Spanje! Gaan jullie altijd naar dezelfde plaats?

Wow Hel een skinny jeans, komt door al dat sporten met Suus natuurlijk! Goed zeg! Nog een leuk tripje gevonden?
Halloooo,

Even voor Bridge: . Wat vervelend meid!

Mal, ooooh wat goed van Jonathan

Compu, ik las dat je meisje gek is op de zee, lief!

Cin, hoi!

Ben weer weg.
Het is ook niet leuk om te zeggen, maar ik snap je wel goed hoor Bridge, met 2 van die ukkies en nog genoeg andere dingen aan je hoofd wat naar dat het nou weer zo minder gaat met je stiefvader.
Ris, heb je mijn kaartje nog gekregen?
Bam, ligt Juul nog niet op bed?
Ik moest vanmiddag ook zo lachen om die kleine slimmerik. Ik had een bakje frmaboosjes voor hem gepakt en zette hem op de bank bij me op dat op te eten na zijn slaapje. Ging hij mij dat hele bakje zitten voeren, met zo'n big smile. Lijkt dan heel lief maar hij had gewoon geen zin in frambozen, want als hij iets echt graag wil, dan deelt hij niks
Aaah Bam zoveel gefiets! Goed zeg! Heb je nu geen zadelpijn?

Compu dat is genieten he! Lekker de zee in rennen en dan helemaal voldaan en nagenietend in slaap vallen in de auto, om te koesteren zulke dagen!

Ris ik doe met je mee voor de 8e hoor, Mart is tenslotte ook op de 8e geboren . Gister had ik geen tijd om te bevallen want overdag waren er vrienden met kindjes en die bleven gezellig eten en 's avonds keken we een spannende film en toen was het ineens na twaalven toen ik naar bed ging . Dus nu morgen maar . Vandaag nog bij de gyn geweest en mijn bloeddruk was weer goed, net als mijn urine en bloed. Dus we wachten maar weer rustig af....
quote:Kokos2 schreef op 07 juli 2008 @ 20:40:

Bam, ligt Juul nog niet op bed?

Ligt Juul nog niet op bed??

Allang hoor, hoezo?
quote:Maleficent schreef op 07 juli 2008 @ 20:41:

Ik moest vanmiddag ook zo lachen om die kleine slimmerik. Ik had een bakje frmaboosjes voor hem gepakt en zette hem op de bank bij me op dat op te eten na zijn slaapje. Ging hij mij dat hele bakje zitten voeren, met zo'n big smile. Lijkt dan heel lief maar hij had gewoon geen zin in frambozen, want als hij iets echt graag wil, dan deelt hij niks Hahaha heel herkenbaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven